Stránka 5 z 19

Napsal: 21.12.2006 23:07
od Tafif
Vanda: Hodně velký. S exp limitem dvojky to myslím nejde. Čili 21 úroveň nestačí. Jestli se nemýlím.

Obecně je odvracení dobrá věc pro hodnou postavu. Pro zlou to moc dobré není. Dělá to strašný binec.

Napsal: 22.12.2006 2:24
od Vanda
Tafif píše:Vanda: Hodně velký. S exp limitem dvojky to myslím nejde. Čili 21 úroveň nestačí. Jestli se nemýlím.

Obecně je odvracení dobrá věc pro hodnou postavu. Pro zlou to moc dobré není. Dělá to strašný binec.
aha, tak to se toho už do konce hry asi nedočkám, když mám dual. Momentálně je klerik na 21. úrovni a jsem v TOBu asi tak v 9. kapitole před bojem s Drakonisem

Napsal: 22.12.2006 14:22
od Krokyn
jen se nesmí v nižších úrovních použít na vlastní kostlivce :)

tafif: na to jsem si taky musel u Viconie zvyknout, pak jsem uznal, že to neni tak zlý

ještě k těm zbraním (bez modů):

dual F/C může (po aktivaci prvního povolání) vylepšovat zbraně do 5*
multi pouze 2*

podobně R/C multi má pouze 2* ve dvou zbraních
dual R/C 3*

Napsal: 22.12.2006 14:38
od Tafif
Vanda: Buď ráda. Jaká by to potom byla zábava? Kdyby šel každý lich vyřešit kliknutím na jedno tlačítko, dost by ti to hru ochudilo. A na druhou stranu zase ušetřilo nervy.

Krokyn: Já si taky zvykl. A jednoznačně je to užitečné. Ale přeci jen je to binec, ono "rozprsknutí", které způsobují hodné postavy je lepší.

Napsal: 22.12.2006 20:58
od Vanda
Tafif píše:Vanda: Buď ráda. Jaká by to potom byla zábava? Kdyby šel každý lich vyřešit kliknutím na jedno tlačítko, dost by ti to hru ochudilo. A na druhou stranu zase ušetřilo nervy.
Tj. hru by to sice ochudilo, ale když mi jeden lich uvěznil celou družinu a zůstal jenom Minsk a moje dual postava, která neuměla kouzla 9. úrovně, nachvíli jsem zatoužila vyřešit to jedním tlačítkem. ;-) Pravda, byl to demi lich, to by asi nevyřešilo ani 10 tlačítek. Nakonec jsem situaci zvládla s pouze dvěma uvězněnými, hlavně zůstala Imoen, která jediná zvládá magii 9. úrovně.

Napsal: 22.12.2006 21:54
od AlieN
Vanda píše:Tj. hru by to sice ochudilo, ale když mi jeden lich uvěznil celou družinu a zůstal jenom Minsk a moje dual postava, která neuměla kouzla 9.
Od čeho jsou svitky ;-)

Ale na licha jsem odvracení snad ani použít nezkoušel, mám radši klasický způsob.

Napsal: 23.12.2006 3:28
od Vanda
AlieN píše:Od čeho jsou svitky ;-)

Ale na licha jsem odvracení snad ani použít nezkoušel, mám radši klasický způsob.
A kde nakoupíš v TOB svitky svobody? Zrovna jsem byla v Strážcově tvrzii, takže tam je i do obchodu docela daleko. Nakonec problém vyřešila funkce load a takže na třetí pokus to už dopadlo dobře, lich lehl velmi rychle. ;-)

Moudrost

Napsal: 24.1.2007 9:47
od Boldar
Kčemu je dobrá vysoká moudrost, kromě toho že klerik má pár kouzel navíc.
Ovlivňuje ještě něco jiného?

Re: Moudrost

Napsal: 24.1.2007 10:49
od Jab
Boldar píše:Kčemu je dobrá vysoká moudrost, kromě toho že klerik má pár kouzel navíc.
Ovlivňuje ještě něco jiného?
Ještě Lore, která se hodí při identifikaci neznámých předmětů. Jinak je úplně na houby. Někde se píše, že pomáhá i při záchraných hodech, ale je to blbost.

Napsal: 24.1.2007 15:16
od sevencreature
Ještě má vliv na kouzla Limited Wish a Wish. Tj. WIS 18 pro nejlepší možnosti.

Napsal: 5.3.2007 23:36
od Herald
Chtěl bych se zeptat, co to znamená, když je u síly číslo za lomítkem. Třeba u Minsca jsem měl 17/93 a teď jsem mu dal nějaké rukavice a má 18/00. Nikde jsem to tu nenašel, i když jsem možná blbě hledal... Dík

Napsal: 5.3.2007 23:50
od Ajantis
Herald:
Píše se o tom například v manuálu. 17/93 neexistuje.
Číslo za lomítkem vyjadřuje u bojovíků bližší specifikaci síly 18, tedy 18/01 - 18/100 (= 18/00), přičemž 18/01 je nejmenší a 18/00 je nejvyšší. Je to rozděleno do asi 4 pásem (jejich přesně vymezení si nepamatuji), kdy čím vyšší, tím větší bonusy.

Napsal: 1.4.2007 11:24
od Dvorin
jednou jsem si jen tak ze srandy dal v shadow keeperu všechny atributy na 25 a byl jsem dost překvapen, když jsem zjistil že mám rychlou regenaci, poznaní artefaktů (asi 99%) obrovské bonusy na souboj a mnoho dalších vylepšení. Zajímalo by mě, jestli se dá ve hře dosáhnut tokových vlastnstí. Slyšel jsem o jakýchsi knihách, které permanětně zvýší sílu (nebo jinou vlastnost) o jeden bod. existují i jiné itemy přidávající body k vlastnostem?

Napsal: 1.4.2007 11:37
od AlieN
Dvorin: V BG1 je několik knih které ti přidají bod k určité vlastnosti, v BG2 a v ToBu zase můžeš vlastnosti zvýšit pře některých dějových událostech (ale občas se ti i sníží) a také u jednoho speciálního stroje ve Watchers Keep.
Předmětů které zvyšují vlastnosti, nebo je nastavují na určitou hodnotu je spousta, stačí se dívat v obchodech po dražších předmětech a pečlivě procházet dungeony. Další možností jak dočasně zvýšit vlastnosti jsou podpůrná kouzla a lektvary.

Vytáhnout si natrvalo schopnosti na maximální úroveň se ti nejspíš nepodaří, ale při dobře naházené postavě a s dobrými předměty se například na 22 u některých schopností dostaneš.

Napsal: 10.4.2007 19:34
od Herald
Budu úplně začínat s BG I, tak jsem to tu prolejzal a moc nepobíram to vaše nahazování... Zkoušel jsem udělat elfa-mága a když jsem dal tři vlastnosti na max. (obratnost, odolnost a inteligence), tak na zbytek už mi nezbylo skoro nic. Mimochodem, jak rozdělit u mága ty zbylý tři vlastnosti? Má smysl cpát něco do síly?