Stránka 5 z 9
					
				
				Napsal: 6.3.2007 18:38
				od Vallun
				Hamster píše:Vallun píše:a ano, vadilo mi bejt zlej, necítil jsem v tom roleplay:)
Proč? Já to tedy nedohrál (protože fanda téhle série příliš nejsem), ale co jsem hrál a zkoušel, tak i ta zlá linie byla docela promakaná... 

 
promakaná je stejně dobře! to ano, ale ... já jsme v tom necítil vlastní přesvědčení:) Navíc ta část obsahuje jisté moralizující keci, které jsou nevvážené a lehce vadí, ale prosim, je to určeno pro děti, tak ať...
 
			
					
				
				Napsal: 6.3.2007 18:45
				od Hamster
				Vallun píše:já jsme v tom necítil vlastní přesvědčení:)
Mno, já na to nejsem žádný expert, ale podstatu roleplayingu jsem vždy viděl v tom, že hráč hraje za jinou postavu, než je on samotný.
 
			
					
				
				Napsal: 6.3.2007 19:02
				od Vallun
				Hamster píše:Vallun píše:já jsme v tom necítil vlastní přesvědčení:)
Mno, já na to nejsem žádný expert, ale podstatu roleplayingu jsem vždy viděl v tom, že hráč hraje za jinou postavu, než je on samotný.
 
to máš pravdu, ovšem mnezlé charaktery prostě nejdou:)
 
			
					
				
				Napsal: 8.3.2007 9:31
				od Vallun
				Report, kdyby to náhodou někoho jako zajímalo...:), o partě "Might, not Magic";) (Rytíř, Střelec, Zloděj, Paladin)
Tak jsem dokončil první proma pro všechny postavy - krom zloděje, kde jsem ještě vázu neodevzdal ve stokách... ale je to záhul, promoce Archera byla obzvláště vypečená - bez pořádné invisibility...nicméně ooozies se ukázala jako skoro těžší, než meduzy...
			 
			
					
				
				Napsal: 8.3.2007 18:45
				od raider
				Vallun: Inak slová zlodej a lukostrelec vo mne vyvolaváju predstavu o záporných 
hrdinoch , naopak rytier a paladin u mňa zastupujú tú kladnú stránku... aká bude tvoja voľba ?
btw skúšali ste niekto hrať za 4 rovnaké charaktery? Môže byť celkom zábavné /alebo frustrujúce? 

 / keď 4 rytiery narazia na beasts, ktoré sú imúnne voči normálnym zbraniam.
 
			
					
				
				Napsal: 8.3.2007 19:39
				od Vallun
				4 mágové to nějak zvládnou...jde to, ale dře to;) a začátek je na p... alchymia rullez;) vyžaduje to od začátku budovat tu družinku s jasným vědomým cíle a postupu
Volil jsem dobro;) Lukostřelec je jasně pozitivní psotava, negativní emoce ve mne vyvolává zloděj taky, rozhodně paladin a napůl rytíř...
			 
			
					
				
				Napsal: 7.7.2007 22:16
				od Jab
				Před pár dny jsem opět začal hrát MM7 a nejtěžší pro mě bylo se rozhodnout, zda budu hrát za světlo či temnotu a zda bude mág používat dýky či hůl. 
Vydal jsem se plnit úkoly na Smaragdovém ostrově a před odjezdem si ještě zašel zabojovat s drakem. Díky kouzelné hůlce pana Malwicka jsem ustřílel i jej. A našel u něj Ethrikovu hůl! Tím bylo rozhodování u konce. Kdo by mohl odmítnout odkaz prvního licha, učitele obávaného nekromacera Sandra (znáte z Heroesů a MM8).  
 
 
Sice jsem si na její použití chvíli počkal, ale pak je ten bonus k dark magic a + 15 k meditaci neodolatelný. Sice trochu ubírá životu, ale opravdu jen trochu (asi 1 HP za deset minut). Hra holt jednou rozhodla za mě. 
 
 

 
			
					
				
				Napsal: 7.7.2007 23:37
				od Vallun
				To má tak někdo kliku:)) ale uznávám, že je to hezká věcička:)
Já taky rozjel mm7 za partu 4 ks mágů, je to docela záhul, ale jde to:) Klíčem je využít rudu z Tulareanu (u oblisku) na získání předmětů s regenerací HP:)
Jakoupak máš družinku Jabe?:)
			 
			
					
				
				Napsal: 8.7.2007 10:20
				od Jab
				Vallun píše:Jakoupak máš družinku Jabe?:)
Teď celkem standart: Knight, Monk, Cleric a Sorcerer. De facto střídám jen toho monka - třebas za archera či paladina.
 
			
					
				
				Napsal: 8.7.2007 10:34
				od Vallun
				Jab píše:Vallun píše:Jakoupak máš družinku Jabe?:)
Teď celkem standart: Knight, Monk, Cleric a Sorcerer. De facto střídám jen toho monka - třebas za archera či paladina.
 
na co Knighta? Na rozjezd je to sice milé, ale později... a kdo Ti otvírá truhlice?
 
			
					
				
				Napsal: 8.7.2007 10:37
				od Jab
				Vallun píše:Jab píše:Vallun píše:Jakoupak máš družinku Jabe?:)
Teď celkem standart: Knight, Monk, Cleric a Sorcerer. De facto střídám jen toho monka - třebas za archera či paladina.
 
na co Knighta? Na rozjezd je to sice milé, ale později... a kdo Ti otvírá truhlice?
 
Monk může mít za temnou stranu (Ninja) disarm na mastra + mám nějaké prstýnky. Celkem je tedy v disarmu asi 7 + 11 na bonusech. Což v drtivé většině případů stačí. 
 
 
U mě dává knight vždy větší rány než monk. Nikdy se mi nestal opak. Ale přiznám se, že jako čtvrtou postavu mám nejraději paladýna. Není tak silný, ale za temnou stranu jde o proklatě stylovou postavu. Holt titul Villain a základy temné magie přídavkem.  

 
			
					
				
				Napsal: 8.7.2007 11:37
				od Vallun
				Noo, knight dává solidní šlupky, ale já pořád preferuji magii a boj z dálky:) 
Cos e týče disarmu, tak přiznám,že jsem si pomohl saveeditorem - na mém současném Pc je save/reload docela horor:(
			 
			
					
				
				Napsal: 11.9.2007 10:00
				od Vallun
				Tak jsem zase rozjel jednu testovací družinku, tentokráte 2 Archery a 2 Paladiny a je to zatím překvapivě snadné:)
			 
			
					
				
				Napsal: 11.9.2007 20:21
				od Morty
				lol, mno ja som isiel(m&m7) za maga elfku, human clericku, cernocha thiefa(tak teraz netusim, ale asi bol human :D ) a myslim trpaslika, alebo humana(vazne si nepametam)fightera...
mno ale musim si zohnat M&M7 co rozbezim pod xp a aj s animackami a zvukom :D
			 
			
					
				
				Napsal: 11.9.2007 20:30
				od Vallun
				to je docela klasika, i když 2* cleric a 2*sorcerer jsou asi lehčí:)
XP patch je docela snadno k sehnání....a když enseženeš, já najdu co máms taženej a pošlu:)