Stránka 5 z 13

Vlasák

Napsal: 10.4.2006 13:07
od Vallun
v tom, co píšeš máš trošku rpavdu, až na to, že řada lidí to vidí jinak a doufám,že nejsem osamocen v tom, jak to vidím já ..

Papirovej dračák hraju a je to samo nejlepší, ale... mámř adu kamarádů a známých, kteří jsou různě po světě a sejdeme se prakticky jen na netu - tohle by bylo zajímavé zpestření - hrát to přes ICQ a emaily sice jde, ale to Copy/Paste už moc lidí nebaví (chat by byl fine, ale to se v práci obvykle blokuje...)

Napsal: 10.4.2006 14:17
od Vlasák
Vallun: jak to vidíš ty? Rsp. co vidíš jinak? Vymezení pc hry?

On-line lze RPG hrát na fórech jako je tato. Některá jsou k tomu přímo uzpůsobená, jiná to jedou volně. Viz.
http://forum.czechdnd.cz/viewtopic.php?t=644
anebo
http://www.rpgonline.cz/

Napsal: 19.4.2006 12:17
od Brko
Mrte sa mi na BG2 nepaci ze sa skoro cela odohrava v podzemi alebo v nejakej obrovskej budove. Preto som ju ani nedohral, proste mi to liezlo na nervy. Zato BG1 bolo majstrovse dialo ku ktoremu sa rad vraciam.
A TOB sa ani nevijadrujem. Ved to iba sled bojov.

Napsal: 19.4.2006 21:05
od Geralt
Brko: Je pravda, že v celé BG 2 je pouze několik interiérových lokací a je to škoda. Jednička s úžasně zpracovanou divočinou byla taková víc hratelnější a realističtější, kdy těch několik měst představovala ostrůvky civilizace (ostatně taková Evropa 12. století na tom taky nebyla o moc lépe). Jsou sice lidé, kterým vadilo procházet poloprázdné lokace s 1-2 drobnými úkoly či události, ale na druhou stranu to má i něco dosebe, člověk nikdy nevěděl na co narazí.
Každopádně s tebou souhlasím, že dvojka je na venkovní lokace hodně chudá a alespoň 5-6 jich autoři mohli kliďánko přidat.

Napsal: 19.4.2006 21:24
od Monco
souhlasím... na jedničce se opravdu líbil pocit, když jen tak bloumáš divočinou a nic tě doopravdy netlačí... taková pohodička oproti mnohem hektičtější dvojce nemluvě o TOB 8-) ta svoboda ve dvojce trocha chybí

Napsal: 24.4.2006 16:48
od Siki
To co se mi nelíbí by se fakt nacházelo málo snad možná o trochu delší hra škoda že jsem to dohrál rychle

Napsal: 5.5.2006 14:35
od Killdozer
ano, venkovních lokací bych v bg2 chtěl taky o něco víc. ale zase fakt, že ty městské jsou dost povedené. co mi ale docela dost vadí, že charname se vlastně nikdy nedosal mezi ty opravdu známé lidi jako drizzt a elminster. přestože charname toho bezesporu udělal víc nebo než oni nebo alespoň srovnatelně. když jde na Bodhi, ukáže se tam sice drizzt a zlodeji a paladin jak poleno. ale v samotnym boji charname dycky zustane sam. a i kdyz nakonec prijde nejaky outro, ze se stal slavnym hrdinou atd... kdyz se zeptate obycejnyho Faerunce, kdo je nejslavnejsi hrdina v dejinach, rekne ze Drizzt. proste podle me zustava charname strasne nedocenenej...

sds

Napsal: 19.7.2006 22:48
od Ajantis
Odděleno z threadu "Crom fayer"//Ajantis

Nemáte taky pocit, že dnešní (posledních několik let) hry dělají z hráčů naprosto neschopná individua? Samozřejmě existují vyjímky, ale třeba u RPG je to imho velmi snadno patrné. Už nejsou zvyklí řešit nějaké herní problémy, ale jen snadno postupovat dál. Pozoruji to i na sobě. Byl jsem vychován na BG, IWD a podobných věcech, pak jsem se vrátil k trochu staršímu typu her a dokonce i u Arx Fatalis či Wizardry jsem měl chvílemi nemalé problémy, protože ta hra po mně chtěla alespoň trochu uvažovat. Nu a když pročítám tuhle diskusi nad jedním z nejčastějších zákysů v BG2, napadá mě, že je to docela škoda.

Napsal: 19.7.2006 23:04
od Zakat
Ajantis:Naprostý souhlas, dříve tvůci her dost dlabali na to, jestli určitou hádanku někdo vyřeší nebo ne.Hry dřív byly krásně složitější...

K tomu opasku:Na to jsem přišel úplnou náhodou-měl jsem zrovna vyvolané nějaké potvory na výpomoc když jsem tam vlezl a voalá...

Napsal: 19.7.2006 23:15
od Graveddigazz
Ajantis píše:Nemáte taky pocit, že dnešní (posledních několik let) hry dělají z hráčů naprosto neschopná individua? Samozřejmě existují vyjímky, ale třeba u RPG je to imho velmi snadno patrné. Už nejsou zvyklí řešit nějaké herní prolbémy, ale jen snadno postupovat dál. Pozoruji to i na sobě. Byl jsem vychován na BG, IWD a podobných věcech, pak jsem se vrátit k trochu staršímu typu her a dokonce i u Arx Fatalis či Wizardry jsem měl chvílemi nemalé problémy, protože ta hra po mně chtěla alespoň trochu uvažovat. Nu a když pročítám tuhle diskusi nad jedním z nejčastějších zákysů v BG2, napadá mě, že je to docela škoda.
bohuzel musim souhlasit....kdybych se vrátil k nekterým starsim hrám tak myslim ze bych po chvili hledal v navodu co a jak...

jinak k tomu opasku....kdyz sem videl jak muj brartanec se před tu sochu snazi dosta nejak nakazece pulce kuo-toaů tak mi to nedalo a nak se mi do mysli vnutila myslenka povolat zvirata (chvili jsem hledal v navodu ale tam bylo ze opasek ma Demon knight)

Napsal: 19.7.2006 23:15
od Frco
Ajantis: Je to pravda, ale napr. ja ked som zacal hrat BG II mal som 12 a vtedy som bol rad ze aspon zhruba rozumiem hlavnej linii, takze pomoc by sa mi hodila;) To bol BG na trhu mozno tyzden, ziadny navod neexistoval a aj som sa vtedy zasekol v Lecebne:(
Ale musim uznat, ze questy boli volakedy zaujimavejsie a narocnejsie oproti sucasnym hram, typu dungeon siege II, Fable, rozne MMORPG a spol.

Napsal: 21.7.2006 0:16
od Marko
vadia mi na hre len 2 veci:
1.bugy v lovestories,hlavne u Jaheiry...
2.Saemon Havarian :-x !!!!Pili mi nervy,chcem ho zabit.Privitam a nalezite odmenim kazdu radu!!!! :twisted:

Napsal: 21.7.2006 1:04
od AlieN
Marko píše:2.Saemon Havarian :-x !!!!Pili mi nervy,chcem ho zabit.Privitam a nalezite odmenim kazdu radu!!!! :twisted:
Zabít ho samozřejmě můžeš, stačí být dost rychlý :twisted:, jen ti to trochu oseká herní možnosti (např když ho sejmeš ve Spellholdu tak nemůžeš do podmořského města)

Napsal: 21.7.2006 1:18
od Yachiko
Marko: Príležitosť budeš mať napr. aj v Throne of Bhaal... ;-)

Napsal: 21.7.2006 11:26
od KOFi-chan
Já jsem S.H. bez problémů zabil už na lodi (prostě jsem se nebránil útoku Githyanki a celou svou silou jsem na něj zaútočil).. - v ToB ošem znovu opruzoval :roll: