Stránka 5 z 8
Napsal: 8.3.2006 20:49
od Arian
Čemu se divíte. Na 20 a vyšší úrovni jsou už stejně všichni polobozi, takže vymýšlet stále silnější a silnější nepřátelé by bylo z pohledu Faerunu trošičku...divné
Napsal: 8.3.2006 20:53
od michy
Jestli jsou na 20. super, tak co na 35-40?

Napsal: 8.3.2006 21:18
od Assassin
Michy: Pokud se nepletu tak v papírovém DnD je 20. úroveň maximální. Na této úrovni je postava legenda o které všichni mluví (nebo se jeho jméno nesmí ani vyslovit

) a pokud náhodou si de taková postava na procházku tak před ní prchaj armády.
Napsal: 8.3.2006 21:26
od michy
Jenže ve hře můžeš bejt až 40(jak kdo)
Napsal: 9.3.2006 0:31
od Frosty
KOFi píše:Doteď například nechápu, jaký smysl a význam (z pohledu obtížnosti) má ta menší armáda v Oáze

Pro radost z boje..?; jako tréninková oblast pro zkoušku nových - doposud nevyzkoušených kouzel..? - těžko říct, ale vždycky se na ní těším
Ad ta obtížnost ToBu: 2buton - nezdá se ti to

Je tam dost vylepšených potvor (ďábelské stíny), nějaké nové (obři, marilithy apod.) + jak poznamenal KOFi - je jich tam víc, a to i na 'obyčejnou bitku'. Ale zároveň s tím je přece silnější i tvá družina..? Speciální vlastnosti, více kouzel 9. úrovně + nějaká speciální, silnější zbraně, předměty - takže síly jsou zde zase téměř vyrovnány
(samozř. s přikloněným jazýčkem vah na stranu družiny kolem charnameho
)
Chce to možná jen malinko změnit strategii oproti SoA - tedy plněji využívat schopnosti všech postav apod.... Začíná se ti bitva nelíbit ale ''ten vířivý útok dám až když opravdu půjde do tuhého'' - ne - dej ho hned

Alespoň taková je má zkušenost. Nějak jsem ty spec. vlastnosti při prvním jetí ToB opomíjel a bylo to místy citelně znát...
Jinak myslím, že je vybalancování obtížnosti v ToB na stejné úrovni jako v SoA - tedy na dobré

Napsal: 9.3.2006 14:36
od Ajantis
Napsal: 9.3.2006 14:41
od Arian
michy píše:Jenže ve hře můžeš bejt až 40(jak kdo)
Fajn, a teď se přenes do Faerunu a výjdi si na Mečové pobřeží...kdo proti tobě má šanci? Stačí jedno Abu Dalzima a půlka Baldurovy brány je po smrti...
Napsal: 9.3.2006 17:37
od drake127
LordArian píše:michy píše:Jenže ve hře můžeš bejt až 40(jak kdo)
Fajn, a teď se přenes do Faerunu a výjdi si na Mečové pobřeží...kdo proti tobě má šanci? Stačí jedno Abu Dalzima a půlka Baldurovy brány je po smrti...
Aneb kdo by vyhlál válku monster Baldurovy Brány × Athkatly

Napsal: 9.3.2006 18:50
od KOFi-chan
Napsal: 9.3.2006 18:55
od Ave
Jo ta oáza v poušti,to je věc

.A od toho velitele je pěkné,že mi dá svůj mečík.........takřka bez boje

Napsal: 9.3.2006 20:02
od Sirine
ano, myslím že oáza je tam proto, pokud byste byli bez peněz, ať se trošku nabalíte

Napsal: 10.3.2006 13:46
od Arian
Na něvo podobného, jako je v ToB Oáza bylo možné narazit i v IWD2, kdy si zase bránil Kuldahar. Tyhle lokace jsou opravdu vkládaný do hry hlavně imho proto, aby hra působila víc bojovějším dojmem. (proto jsme třeba v PC:T na něco podobného vůbec narazit nemohli)
Napsal: 10.3.2006 20:23
od Geralt
Ještě l"epší" než oáza je jedna z jeskyň v Sendaiinym doupěti. Duergaři tam útočí v pravidelných intervalech - když jsem opustil mapu, zůstalo tam hezkých pár desítek (spíš skoro stovka) krouhnutých duergarů

Nevíte jestli by se stále respawnovali, kdybych zvolil rychlejší postup a zkusil mapu proběhnout? Ne že by bylo těžké je zabít, spíš to ubíjelo, jako masakry v Diablu.
Napsal: 10.3.2006 20:25
od sevencreature
Geralt: Nevím, jestli je to kvůli Ascension nebo byla moje družina nějak rychlá, ale v poslední hře se mi nezdálo, že by se nějak respawnovali

Prostě jsem všechno vybil a konec.
Napsal: 10.3.2006 20:26
od Assassin
Geralt: Já mám takový pocit, že jsem je všechny vyvraždil.