Stránka 5 z 6

Napsal: 9.6.2007 21:03
od Mecker
Napadlo mě vytvořit mód do multiplayeru pro ostatní hráče (čili ne hlavní postavu), který by pro ně podporoval romance, pevnosti a nějaký příběh jen pro ně (každému zvlášť). Nevím jestli se o tom zde již uvažovalo. A já sám si na takto technicky náročnou úpravu netroufnu, no spíše ani nevím jak.

Napsal: 15.6.2007 16:09
od Syneth
čo takto mod ,ktorý vracia do bg kúzlo dimension door,kúpiť by sa dal napr v dobrodruhovom krámku, a mal by ten pekný efekt ako pri stínových dverách...

Napsal: 15.6.2007 16:24
od Mecker
Ono tam ale je. Musíš si ho ale importovat s postavou. Nebo možná půjde přidat pomocí konzole.

Napsal: 15.6.2007 16:47
od AlmSiVi
No importovat by to asi nešlo, mág si po importu z bg1 vybírá kouzla odznova.

Napsal: 15.6.2007 17:37
od Razfallow
Syneth píše:čo takto mod ,ktorý vracia do bg kúzlo dimension door,kúpiť by sa dal napr v dobrodruhovom krámku, a mal by ten pekný efekt ako pri stínových dverách...
Hotovo. Ding0's Tweak Pack - http://www.pocketplane.net/sim

Napsal: 15.6.2007 18:32
od Mecker
AlmSiVi píše:No importovat by to asi nešlo, mág si po importu z bg1 vybírá kouzla odznova.
Jen z TotSC. Ale stačí si dát svitek do inventáře a pokud máš ToB, tak ho stačíš vytáhnout nazem, než vše zmizí.

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 16.12.2007 20:14
od Artemis Entreri
Ted me napadla taková věc co zapracovat do BG2 nějaké hlášky ze sllavných filmu treba:
pri odchodu zabit MaeVara od Renala: At tě provází síla
Beholder ve městě sahuagdinu: Neprojdeš dál
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec

a něco by mě ještě určitě napadlo :-D :lol:

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 16.12.2007 20:18
od Carlos
Artemis Entreri píše:Ted me napadla taková věc co zapracovat do BG2 nějaké hlášky ze sllavných filmu treba:
pri odchodu zabit MaeVara od Renala: At tě provází síla
Beholder ve městě sahuagdinu: Neprojdeš dál
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec

a něco by mě ještě určitě napadlo :-D :lol:
Takhle jako vtípek to zní dost legračně, ale nemyslím, že by hráči něco takového ocenili. Ale jinak je to vážně vtipný nápad :-D

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 16.12.2007 20:27
od Landor
Artemis Entreri: Tak tohle mi trochu připomělo tu specialní upravenou češtinu do SoA.
Taky si nemyslím, že by to moc lidí ocenilo (možná tak ti,co to hrají po 150 a normalně dialogy odklikavají), ,ale zajímavé to svým způsobem je. :-)

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 16.12.2007 21:14
od Neferit
To jo - představa, že bych potkala Elminstera a on mi po nějaké té době řekl "Komu se to nelíbí, ať mi klobouk políbí" je docela příjemná 8-)

Jinak upravená čeština byla fakt šílená - když jsem s ní hrála poprvé, tak jsem málem smíchy skončila pod stolem.
pri snu premeny u Irenica: Já jsem tvůj otec
Jo a hlavní postava by reagovala: "nééééé!", co? ;-)

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 16.12.2007 22:08
od Artemis Entreri
mno jo nějak tak si to představuju ale uznávám číst by se to asi nechtělo- :wall:

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 18.6.2009 19:09
od Field Mouse
Co takhle mód, který by dále pracoval s Bhaalovými silami - například by bylo dobré, kdyby si postava mohla zvolit, jestli chce mít přeměnu v "Zabijáka", nebo tyto síly. Mohly by to být další kouzla, jako například způsob 27 zranění, hromadné léčení, oživ mrtvého, kouzlo smrti, prst smrti... až po kvílení bánší, prostě nekro kouzla. Získáváno samozřejmě postupem času a kapitol. Charname sice o svoji duši na nějaký čas přijde, ale i v tom období mu taťka říká, že je v jeho nitru jenom on a nic jiného - a o to víc by se jeho podstata mohla projevovat, když "duše" sběhla k Honzovi I.
Rozhodnutí, kterou cestou se vydat, by mohlo padnout třeba v tom snu, kde jsou sochy, které lze zničit meteorickým rojem.
Proměna v zabijáka tak, jak je teď, mi přijde trochu nevyrovnaná z hlediska povolání a také přesvědčení, když snižuje popularitu.

A vůbec charname by se mohl malinko podpořit, jediné, co ho dělá tak vyjímečným je to, že mu můžou být naházeny vysoké staty. A přitom všichni básní o tom, jaký má potenciál a podobně. V BG1 měl kouzla na tamnější prostředí slušné, ve dvojce se mu ale snadno vyrovná jakákoli postava.

A ještě jeden návrh - možnost vylepšit dýku charname pro mága, aby dělala alespoň něco. Třeba by z ní mohl Cromwell udělat vrhací dýku +3, použitelnou jen mágem, nebo dýku, která kouzlí jednou za den kamennou kůži a neviditelnost, nebo cokoli... Předmět charname by neměl být úplně na nic :)

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 29.7.2009 19:08
od Borg
Skusil bych přidat možnost která mě chybí, již sem sedmkrát vyhrál BG2 a štve mě, že v pašerácké jeskyni (Amketrah) nemohu zabít Saemona... Je to takovej had co pořád uniká, ale tady bych to dal jako místo posledního setkání... Poštval by proti mě strašně velkou skupinu pašeráků a bůhvíčeho ještě... Bylo by to něco jako je 1.zkouška v ukryté sféře... Akorát mnohem větší a těžší...

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 1.8.2009 9:46
od Field Mouse
Povolání mnicha má tolik speciálních schopností, že to naprosto volá po kitech, např.:
Mnich, jehož babička byla elementál:
- za každých 5 úrovní získá jeho útok jeden elementální dmg, nejdřív fire, pak cold atd.
- má jen 2% magické odolnosti za level a maximum 70% na 35. úrovni
- 2% odolnosti na elementy za level
- na 16. úrovni získá schopnost zabít zásahem elementála, když si nehodí záchranu s bonusem +3
- na 22. úrovní zabije elementála, když si nehodí záchranu bez bonusu
- nemá ochromující ani usmrcující útoky

Mnich, jehož dědeček pracoval v rychlovlaku:
- +1 k rychlosti pohybu každé 4 úrovně místo 5
- útoky se zvyšují až do hodnoty 6 na 30. úrovni
- každé 4 úrovně může zakouzlit Spěch, každých 8 úrovní Zdokonalený Spěch (samozřejmě ne na sebe, doba sesílání 1)
- za každých 15 levelů +1 bonus k obratnosti
- nemá imunitu na jedy a nemoci, nemá ochromující a smrtící útoky, postih -5% k magické odolnosti

Mnich, jehož dědeček i babička a ještě k tomu rodiče byli taky mnichové:
- OČ se zlepšuje za každé 2 úrovně až do 40 levelu
- na 16. úrovni schopnost lepší přiložení rukou - stejné jako hromadné léčení, rychlost sesílání 1
- na 19. úrovni imunita na vysátí úrovně
- na 23. úrovni imunita na zbraně +1 a menší
- na 30. levelu imunita na zbraně +2 a menší
- nemá strop pro max. magickou odolnost
- při tvorbě postavy postih -4 k síle, obratnosti a odolnosti
- při tvorbě postavy bonus +1 k moudrosti

Re: Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Napsal: 10.8.2009 21:22
od Carlos
Myšák: Jediný zajímavý kit mi přišel tak ten rychlík. U elementálního mnicha mi přijde naprosto zbytečná vlastnost kydlit elementály jednou ranou (tolik elementálů ve hře není) a mnich z mnišské rodiny by byl zase zbytečně naboostovaný a sloužil by permanentně jako zídka vpředu, poněvadž na nic jiného by se nehodil (navíc strop magické odolnosti má nějaký význam ;-) ).