Stránka 41 z 50

Napsal: 30.8.2006 12:50
od Eles
Improved mindflayers -> Jak resite ty? Kdyz jsem si sel pro kladivo blesku pod chramovou ctvrti, tak jsem tam proste musel pri zastavenem casu probehnout an konec, sebrat, a pak utect pryc. Do jejich doupete v podtemnu jsem radsi ani nesel. Nejak nevim co s nima. Existuje neco proti jejich vysavani inteligence? Asi ne ze? Kdyz na ne poslu potvory, tak se stejne teleportuji k mym postavam a jak se porad zneviditelnuji, tak je nejsem schopen udolat...

Time stop -> To dela tactics, ze time stop nefunguje uplne jak ma? Prisery se v nem premistuji (teleportem), nahazuji ochrany, zneviditelnuji i zahajuji utoky. Nepamatuji si, jestli se to delo i v normalni hre, ale mam pocit, ze ne. Trosku mi to kazi dojem, sice je hezke, ze je hra tezsi, ale zase to nici tohle kouzlo a je nespravedlive, ze ja pri zastavenem casu od licha neudelam nic.

Teleport spell -> dokonale. Kdyz jsem se vracel k z Athkatly zpet k ty Adalon, a pak si skaknul zase zpatky, treba zkusit koupit nejake kouzlo a hned navrat, tak jsem ho velice ocenil. Skvela prace Razfallow

Napsal: 30.8.2006 13:03
od Syf
No, jsou to svině...chce to něco na odhalení neviditelnosti(True sight), pak zmatený příkazy...hodí se CoM a další věci na ochranu před výbuchem, balistikou apod. Nejlepší je na ně naběhnou s F/M s Imp. hastem, PfMW a urubat...možná by se moh hodit i planetar...Mordy nepřežije první balistiku, takže už to není ono...
Nebo je taky fajn někdo s hodně vysokym AC, ikdyž to taky tolik nepomůžeš...teoreticky by mohla bejt good Brána s vylepšenym Pit fiendem, ale pak z toho nejsou expy...
Což voto, TS funguje normálně, to jen nepřátelé chaetujou...co teprv když na mě v TS házel stínovej drak svůj dech...to si pak člověk přeje, aby TS nezkončil...
Jinak v underdarku je fajn Master brain z Imp. Battles, to je teprv sranda...

Edit:Jinak proti MF si hlavně kontroluj inteligenci postav...když má někdo 5 a míň, tak s nim utíkej...a je lepší bojovat v uličkách a ne v těch kruhovejch místnostech...

Napsal: 15.9.2006 18:16
od Ithralsiel
Právě jsem vymyslel taktiku pro sraby na licha v branách. Jde to přepočíst jako 20000 exp za nic (nebo spíš za skřeta). Prostě tam vlezete, pokecáte utečete, uložíte, vyspíte(nebo počkáte delší dobu) a pak tam vlezete a ani nestihne seslat nějaký kouzlo, protože ho rubete. Nechtělo se mi to všechno číst, takže se omluvám za případné nevědomě okopírované příspěvky.

Jak na beholdery

Napsal: 17.9.2006 21:54
od Kane
Pro mě je nejjednoduší vykouzlit 2 ohnivý elementály (jednoho druid a druhýho kouzelník) a posílat je napřed před družinou.Elementálové jsou proti útokům beholderů imunní :-D

Napsal: 18.9.2006 15:09
od krokodile
Na tactics nejsou, dokonce je "zcharmujou" :twisted:

Napsal: 21.9.2006 19:52
od Velehal
Insane Tactic + Ascension. I když Tactic mi přijde čím dál tím více jako pitomý mod (s vyjímkou závěrečné bitvy).

Napsal: 21.9.2006 20:10
od Syf
To Velehal:To bude z přepracování...ehm, přehrání. :-D Ikdyž některý komponenty jsou pitomý, takový Pit fiendi jsou fakt vopruz, už jak jsem ho zahlíd, tak jsem si řikal, že to nebude vono.
Jinak z Tacticu se mi asi nejvíc kromě Jona líbí maevar, Torgal, Twisted Rune a Red Badge. ;-)

Napsal: 22.9.2006 8:03
od Velehal
Mě štvou spíš Improved mages and liches. Chtělo by to kompromis. Nechat lepší kouzla (klidně i vylepšit), ale zrušit jim ty pitomý nekonečný automatický obrany. Nechat jen SS a zbytek naházet do triggerů a kontingencí (jako to mají NPC a charname).
V readme se píše, že ti démoni jsou slabší než mají být dle papírových pravidel... A nejde mít démony bez výše zmíněných Improved Liches, protože jinak lichové nemají PoE a démon je zabije jako první...
Vylepšení ohnivý obři taky nedávají moc smysl... Od kdy je obr n-krát silnější než drak?
Jinak dobré komponenty jsou vylepšení draci (ale pořád dost slabí), mozkrožrouti (na první pohled vypadají strašně silně, ale zas takoví zabijáci to nejsou), beholdři a koneckonců i Druid Grove...jen ta Faldorn je trochu silná...

Napsal: 22.9.2006 10:36
od sevencreature
Hmm, nestávalo se mi, že by Démoni zabíjeli lichy :think: A to jsem myslím vylepšené mágy neinstaloval... Hmmm...

Napsal: 22.9.2006 14:20
od Syf
Jj, ty obři jsou drsný(ty jsou z IB ne??). Poprvý jsem na neelitního poslal celou družinu hromadnym útokem, co to udělá...1. postava mrtvá tak za 3 sekundy, poslední tak do 15... Sachundooku je održku s jejich Flaming counterstrikem :-D . Mě by tolik nevadili, kdyby neměli to debilní snižování odolnosti s každym zásahem, když pak ubírá Fireball 50 se záchranou, Firestorm 60 za kolo...aspoň že neviděj neviditelný(uff).

Napsal: 2.10.2006 11:49
od Arkhady
Zdar sigilani, po dlouhé době zase jeden příspěvek...

improved asylum:

pokud si nějaký nešťastník tento mod nainstaluje(jako já),tak tady je moje taktika na tu nacheatovanou partičku ze spellholdu.hrál jsem to za sólo sorcerera, lvl už nevím...
zakouzlit spleť ve vedlejší místnosti, hodit na sebe imunitu na věštění, vlézt dovnitř, pokecat, přečkat timestopy, znovu spleť(pro jistotu), z pořadače snížit odolnost trpaslíkovi=>pasti lebky na něj, pak dát tu mařenu co kouzlí pravdivé vidění(taktéž lebkama nebo abim přes ochrany), adriannu nebo jak se jmenuje vylákejte vedle do místnosti, teď by vám tam měl zůstat ten mág.
Taaakže do řetězové eventuality si dáme třikrát pronikni štítem(8.lvl),vidím nepřítele, nejbižší nepřítel.hodíme si na sebe pravdivé vidění a pak přijdeme za tím mágem co tam zbyl, pořád neviditelní samozřejmě. Pravivé vidění ho odhalí,sníží se mu odolnost na magii i přes ty zas*aný protekce co má na sobě. no a potom mu pod nohy hodíme tak že tři zápalný mraky, nejlíp ze svitků přes vytvoř obraz. měl by umřít 8-)

jinak tento mod fakt radši neinstalujte, je to mooc zabugovaný, já zažil jeden MEGA bug s eventualitou, kterou s házel ten mág, ale okno pro výběr kouzel se otevřelo mně a nešlo zavřít... :evil: :evil:

Napsal: 2.10.2006 12:43
od CrowX
:lol: Jj to sa stalo aj mne - zaujímavá chybička. :-P

Napsal: 2.10.2006 14:34
od Syf
Mě taky...pak jsem to musel shodit a ukončit...
Jinak je tay fajn když zabijete tu jeho starou dřív než jeho...pak zachrání jen 100 MR se všema...zajmalo by mě, jestli by se to na mě sesílalo i po smrti toho mága...(kdybych měl těch 100%).

Jak zabít Drizzta v BG1 bez ztraty reputace

Napsal: 2.10.2006 18:28
od Challenger
Mám tady docele dobrý tip na zabití drizzta v Bg1,nevím jestli o něm víte ale rád bych ho připomenul.Do oblasti kde drizzt bojuje s gnoly jsem vešel s postavami většinou na šesté úrovni,někteří dokonce na paté ale i tak si tato legendární postava ani neškrtla.Trik spočíva v kohortě vyvolaných potvor(v mém případě velmi slabých kostlivců) a okamžitého útoku s nimi na drizzta připletou se do toho i gnolové,které ignorujte bijte drizzta hlava nehlava ale na tak slabé urovni to spíš bude naopak.Až vybije vaše vyvolané potvory tak se vrhne na vás nebo jakéhokoli člena družiny a sám gnoly absolutně ignoruje.A tady se konečně dostávám k jádru věci s jednou postavou nejlépe se zlodějem utočte na drizzta ať se na vás zaměří a utečte s ním mezi gnoly a vypijte lektvar neviditelnosti,drizzt zůstane stát na místě a nechá se masit od gnolu a vůbec neopětuje udery vy zatím utečte drizztovi s dohledu(samozdřejmě družinu nechte někde mimo ať jí taky nevidí),teď už jen zbývá čekat než našeho milého drizzta gnolové udolají,ale malé varovaní gnolové nepatří vůbecnepatří mezi dobré bojovníky takže jim to bude trvat asi 45 minut než ho zkosí.Potom už konečně zbývá vymasit gnoly a vzít si drizztovo skvělé vybavení bez ztráty reputace.

Napsal: 2.10.2006 23:10
od Arkhady
:lol: ať žije alternativní osírání neudělatelnejch fightů :!:
jinak měl jsem pár veselých příhod z natáčení, např. u stočené runy dal planetar shangallara na první ranu vorpalem než mu naskočily ochrany :lol: ,
stejně tak firkraaga(toho jsem si loadoval asi 5x+ abych se ujistil, že je fakt taková lama a tak podobně)sorcerer je prostě overpowered jak sviňa, už mě to za něj nebaví, jsem v podtemnu 30.lvl
co irenicus, pude dát bez alternativních metod? :-P (tactics)
melissan,prepare to meet your doom :?:

( tu róbu z asyla nenosím 8-), bavila mě tak pět minut )
to challenger: 45 minut je fakt dlouhá doba :-D