Stránka 43 z 79
Napsal: 24.1.2007 23:08
od Yachiko
Tak som to prešiel druhýkrát... a musím povedať, že mnohé dojmy z množstva rozhovorov, situácii či questov boli úplne iné a inztenzívnejšie než ako keď som to hral pred vyše rokom... myslím, že ďalší komentár netreba... hra si ho nevyžaduje a pre ostatných tu je viacmenej zbytočný...
Každpádne jedno negatívum by som rozhodne našiel... grafické chyby prerástli pri kúlzach so zložitejšími animáciami do pádov hry, čiže mi bolo upreté na Trandescentného povolať nebeskú armádu či len hodiť po ňom mizernú smrteľnú strelu

... aspoń, že Písmo trýznenia fungovalo ok, ale celkovo som si vôbec neužil tie nádherné efekty kúziel ... njn ... a to teraz nehovorím o tých všetkých problémoch s padaním hry, ktoré mi ju skoro neumožnili dohrať ( ešte raz thnx Elessar

)... ale ani to mi nakoniec nepokazilo celkový dojem a Torment sa v rebríčku mojich naj hier posunul o dosť vyššie...
Napsal: 25.1.2007 15:46
od RisQ
toto mi strasne pokazilo zazitok ked som naposledy hral torment za maga do najmensix detailov. suboj s moridorovym fiendom a 1on1 s transcendentnym sa po grafickej stranke nedal vydrzat :( ale torment ostava no. 1 u mna
Napsal: 25.1.2007 19:53
od Fiskantes
ako hlavne negativum hry vnimam druhu polovicu hry kde uz vedlajsie questy nedostavaju tolko priestoru (od prveho opustenia sigilu to s nimi ide dole kopcom)
Napsal: 25.1.2007 21:24
od RisQ
mna v tomto sklamal hlavne curst... na druhej strane lokaciu curst v carceri hodnotim velmi pozitivne aj v tomto smere, malo to proste atmosku
Napsal: 25.1.2007 22:55
od Cesare
Jo, Curst je z lokací asi nejslabší, pokud jde o questy, i když ta deprimující atmosféra města, kde nikdo nikomu nemůže věřit, má taky něco do sebe...
A podzemí a Trias - to už je zas mnohem lahodnější kafe...
(Triase jsem měla vždycky ráda...

)
Na jednu stranu člověka trochu mrzí, že po opuštění Sigilu je to výrazně lineárnější, ovšem zas to dostává trochu jinej šmrnc - a člověk si začne uvědomovat, že se vydal po cestě, z níž opravdu "není návratu"... (Strašný jazykový klišé, ale v tomhle případě 100% platný...

)
Po odchodu ze Sigilu prostě končí taková to relativně pohodová "questík tady, questík támhle" etapa a začíná opravdový dusno...
Mně prostě Planescape přijde úplně geniální celej.

Napsal: 25.1.2007 23:11
od Yachiko
No u mńa sa časť po odchode zo Sigilu minimálne vyrovná tej "sigilskej". Nejaká ne/linearita u mńa zase až tak nezaváži keď si vezmem do úvahy Ravel, spomenutú atmosféru Curstu, ktorá ma naprosto uchvátila, Triasa, Pilier Lebiek a znova skvelú chaotickú atmosféru Curstu padlého do Carceri, tak sa jej skutočne minimálne vyrovná. Ja som si nesťažoval a musím povedať, že túto pasáž hry som prešiel prednedávnom prakticky jedným dychom... ale to pravdepodobne skôr preto, že som si ju z minulej hry pamätal menej... každopádne Torment imho nemá nejaké slabšie alebo silnejšie pasáže... je kvalitnou RPG v skoro všetkých meradlách...
Napsal: 25.1.2007 23:48
od Ajantis
Ta část v Sigilu je více zaměřená na množství a propracovanost questů a všelijakých možností, zatímco po odchodu z něj hraje prim příběh, což souvisí s onou linearitou.
Někomu může vyhovovat to, jinému ono, mně naštěstí naprosto sedly obě tyhle složky.

Napsal: 25.1.2007 23:58
od Cesare
Ajantis píše:Ta část v Sigilu je více zaměřená na množství a propracovanost questů a všelijakých možností, zatímco po odchodu z něj hraje prim příběh, což souvisí s onou linearitou.
Někomu může vyhovovat to, jinému ono, mně naštěstí naprosto sedly obě tyhle složky.

Tak tak... Amen, bratře...

Napsal: 26.1.2007 0:08
od AlieN
Já takový přístup považuju ve hře za ideální - nejprve se rozkoukávám, zkoumám okolí a zkouším všechno možné a pak mě chytí příběh a na nic jiného už nemám ani pomyšlení
V BG2 taky plním většinu "vedlejšáků" co nejdřív, a pak už jdu jen po příběhové linii.
Napsal: 26.1.2007 9:07
od Vlasák
Cesare píše:Na jednu stranu člověka trochu mrzí, že po opuštění Sigilu je to výrazně lineárnější, ovšem zas to dostává trochu jinej šmrnc - a člověk si začne uvědomovat, že se vydal po cestě, z níž opravdu "není návratu"... (Strašný jazykový klišé, ale v tomhle případě 100% platný...

)
I kdyby to klišé bylo, tak no a co...

Vystihuje to věc zatraceně dobře

Napsal: 26.1.2007 14:49
od MCZ
Mě se v Curstu taktéž velmi líbilo. I v tom původním. Totiž po questové stránce sice nic extra, ale ta atmosféra stačí sama o sobě. Zvláště ta hudba, jako by vám každou chvíli měl někdo zabodnout dýku do zad, prostě paráda. Jinak hra - začátek rozvětvený/pomalý, konec lineární/rychlý jako to bylo v PST/BG2 mě naprosto vyhovuje; dle mého názoru je to velmi dobrý způsob postupu hrou.
Napsal: 26.1.2007 15:22
od Sadako
Budu trapně souhlasit s tím, co bylo vyřčeno - také mi systém "nejdřív větší volnost, potom spíše sevřenost příběhu" naprosto vyhovuje.

Napsal: 26.1.2007 21:52
od RisQ
z tormentu sa proste nedala ziadna lokacia vynexat a asi ani ziadna pridat... no mozno by sa ix par naslo

Napsal: 27.1.2007 11:56
od Adieu
Jste všici špína, zase jste mi udělali chuť, abych si to zahrál!
Jinak bojovou část považuji za stejně plnohodnotnou jako questovou - stačí vzpomenout vězení pod Curstem, tu agresivní hudbu, temnou atmosféru a brutální boje...

Napsal: 27.1.2007 20:18
od PinHead
no, myslím že boje nejsou špatné, ale dost lehké. Vzpomínám si že v bg2 mi Lord Firkrag (rudý drak) zatopil víc než celý sigil a Curst v Carceri dohromady.
V bg2 jsou ale boje mnohem komplikovanější. Bez autopauzy jsem nebojoval s njikým

ani bandity
jinak je vidět, že bg 2 i pst dělala stejná firma...skoro stejný typ vykládání příběhu