Stránka 44 z 79

Napsal: 27.1.2007 20:19
od RisQ
nehovoriac o engine ;)

Napsal: 27.1.2007 20:31
od Adieu
PinHead píše:no, myslím že boje nejsou špatné, ale dost lehké. Vzpomínám si že v bg2 mi Lord Firkrag (rudý drak) zatopil víc než celý sigil a Curst v Carceri dohromady. 8-)
V bg2 jsou ale boje mnohem komplikovanější. Bez autopauzy jsem nebojoval s njikým ;-) ani bandity


jinak je vidět, že bg 2 i pst dělala stejná firma...skoro stejný typ vykládání příběhu
Těžší či lehčí, mně boje v planescapeu prostě bavily víc, mají aspoň nějakou dynamiku.
Navíc PT a BG nedělala stejná firma a způsob vyprávění je dost odlišný, až na to "začátek volný, konec lineární", což je ale obsaženo ve většině RPG her.

Napsal: 27.1.2007 21:14
od PinHead
Adieu píše:

Navíc PT a BG nedělala stejná firma a způsob vyprávění je dost odlišný, až na to "začátek volný, konec lineární", což je ale obsaženo ve většině RPG her.
a kdo to podle tebe delal? ja myslim ze black isle (jestli se pletu tak me pls nakamenujte :-? )

Napsal: 27.1.2007 21:23
od Sadako
Ano, boje nejsou v PT tak podstatné, tedy jsou lehčí, čemuž já osobně říkám ANO! 8-) Souboje, jejichž řešením strávím x dní mne zrovna moc nelákají...

PinHead: Mám dojem, že BG dělalo Bioware a PT Black Isle...ale ruku do ohně bych za to nedala, silně se mi vývojářské i distributorské firmy pletou.

Napsal: 27.1.2007 21:53
od PinHead
no...vim jiste ze u obojiho je black isle...ale uz si nejsem jistej jesltli hru vytvorul nebo jako vydavatel...jinak tva nelaska k bojum je na tomto foru povestna......ale myslim ze jsou az moc jednoduchy...prece jen by mel byt trias nebo ravel trochu silnejsi...jinak pokud nemas rada boje tak hraj adventury a ne rpg

Napsal: 27.1.2007 21:59
od RisQ
BG:
Developer (Vyvoj) - BioWare
Publisher (Distribucia) - Black Isle Studios, Interplay
PT:
Developer - Black Isle Studios
Publisher - Interplay

(informacia z Wikipedie)

Napsal: 27.1.2007 22:03
od AlieN
Vampiria píše:PinHead: Mám dojem, že BG dělalo Bioware a PT Black Isle...ale ruku do ohně bych za to nedala, silně se mi vývojářské i distributorské firmy pletou.
Ano přesně tak, na obou hrách dělaly různá studia, která spolu docela často spolupracovala, už jen kvůli použitému enginu.

Souboje jsou mi v PST vcelku ukradené, ve hře stojí hodně v pozadí a tvoří spíš jen zábavnou vložku v cestě příběhem.

Napsal: 27.1.2007 22:04
od PinHead
tak a je jasno

Napsal: 27.1.2007 22:10
od Sadako
PinHead píše:(..)pokud nemas rada boje tak hraj adventury a ne rpg
S dovolením i bez něj si budu hrát, co uznám za vhodné. Boje v RPG mne většinou nebaví, ale baví mne samotná RPG, tak hrávám na nejjednodušší obtížnost a ty boje nakonec nějak překousnu, pokud hra za to stojí. Btw. stejně tak bych mohla říci "zdají-li se Ti boje v PT příliš jednoduché, hraj si IWD."

Napsal: 27.1.2007 22:12
od PinHead
jt.....ale porad mam pocit, ze souboje v bg jsou trochu jine a lepsi..ravel MUSÍm zabit, s triasem MUSÍM bojovat......radsi mám vyjednávaní ale na druhou stranu souboje v bg jsou vic motivujici....vice predmetu a hlavne kouzel..tam se mi nikdy nestalo ze bych nemel v zadne kouzlo urciteho lvl v knize..v pt je kouzel strasne malo

Napsal: 27.1.2007 22:15
od Yachiko
PinHead? Uh??? Čo v BG nie sú súboje s bossmi takto nanútené? Bavíme s o tých istých hrách? :shock:

Napsal: 27.1.2007 22:15
od Sadako
Mně se zase zdálo, že v BG2 (o ToB nemluvě) toho všeho bylo zbytečně moc. V PT jednak kouzla vypadala lépe, druhak jich nebylo několik stovek, ale zůstala jen ta skutečně užitečná, nebo jen zajímavá na pohled s krásnými efekty - radši pár takových kouzel, než plnou knihu něčeho, co ani nevyužiji.

Napsal: 27.1.2007 22:17
od PinHead
Vampiria píše:. Btw. stejně tak bych mohla říci "zdají-li se Ti boje v PT příliš jednoduché, hraj si IWD."
nj....asi mas pravdu 8-) ale v IWD neni morte :twisted:

Napsal: 27.1.2007 22:19
od Yachiko
Vampiria píše:V PT jednak kouzla vypadala lépe, druhak jich nebylo několik stovek, ale zůstala jen ta skutečně užitečná, nebo jen zajímavá na pohled s krásnými efekty - radši pár takových kouzel...
Heh to mi hovor... ja som mal namemorovaných asi 10 striel trpezlivosti len preto že sa mi páčil efekt a len tak som si ich v boji hádzal... :mrgreen: :-D

Napsal: 27.1.2007 22:22
od PinHead
Vampiria píše:Mně se zase zdálo, že v BG2 (o ToB nemluvě) toho všeho bylo zbytečně moc. V PT jednak kouzla vypadala lépe, druhak jich nebylo několik stovek, ale zůstala jen ta skutečně užitečná, nebo jen zajímavá na pohled s krásnými efekty - radši pár takových kouzel, než plnou knihu něčeho, co ani nevyužiji.
no abych rek pravdu, o grafiku nejde, ta je skoro stejna. I když v bg mam třeba 7 kouzel 5 urovně a využiju 3. NIKDY se mi ale nestane, abych se neměl co učit. V pt se mi několikrát stalo že jsem sice měl na kouzla potřebnou uroveň, ale neměl jsem svitek