Stránka 46 z 54
Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 23.4.2008 0:58
od scorpioo
7c napisal:
"P.S. Pokus se psát příspěvky jako člověk - další typografické a gramatické exkrementy nemilosrdně mažu. Velké písmeno na začátku věty a správné (nebo alespoň v rámci možností) používání interpunkce snad ještě nikoho nezabilo - opak ale na Sigilu klidně zabít může

"
neviem preco chces mazat moje prispevky?

zato ze nepouzivam interpunkci?nenechaj s vysmiat ale tu nepouziva viacej navstevnikov tohoto fora! alebo zato ze neviem pravopis alebo nepisem velke a male pismena? - holt nie kazdy vie gramatiku a tie pismenka - nepouzivam velke pismena!!! alebo zato ze nezdielam nazor na diablo 2-diablo je dobra hra, ale neni a este raz nieje RPG HRA!!! dajme len tak pre zaujimavost anketu aky maju nazor ludia a navstevnici tohoto fora na DIABLO.
a apropo - NEPÍŠEM ŽIADNE EXKREMENTY

Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 23.4.2008 1:15
od drake127
Diablo II možná není RPG (Role-Playing Game) hra, ale sevencreature má pravdu v tom, že psát velká písmena na začátku věty je nutnost. Nikdo nikoho nebude perzekuovat na základě překlepů, popř. pár gramatických chyb, ale úplná a úmyslná ignorace diakritiky, interpunkce a pravidel typografie se tu nenosí kvůli těm, kteří po tobě budou daný příspěvek číst. Takže od příště, ano?
Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 23.4.2008 7:48
od sevencreature
scorpioo: Napsal jsem "typografické exkrementy". Což je bohužel pravda (i když trochu expresivní výraz) - tvůj text nemá začátek, konec a pomalu ani prostředek. Mluvím samozřejmě o FORMĚ, nikoliv o obsahu. Tahle záležitost se tu poměrně často řešila, je fakt, že někteří lidé úpravu textu trvale ignorují a občas je klepneme přes prsty, ale ten tvůj příspěvek mě vyloženě praštil do očí (když jsem ho citoval).
Nezáleží mi na tom, co píšeš, či tvrdíš, kritizuji pouze formu. Je to zmíněno i v pravidlech/doporučeních fóra. Jak píše drake127 - nejde tu o nějakou samoúčelnou šikanu, ale prostě o to, že příspěvky psané bez ohledu na typografii se špatně čtou. Nejde tu ani tak o pravopis (koneckonců, i ti úplně nejlepší se občas spletou), ale prostě jen o to psát tak, aby se to ostatním dobře četlo

Tj. je to v zájmu všech - ber to pokud možno jako doporučení než nějakou kritiku.
</konec odbočky>
No, to, že Diablo 2 (mluvíš doufám o dvojce?) není RPG hra je samozřejmě tvůj názor a máš na něj plné právo. Já jsem si zase jistý, že to je "akční RPG". Hmm, a ty DS2 považuješ za RPG nebo ne?

Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 24.4.2008 19:06
od scorpioo
Velmi sorry nechal som sa uniest.Mal som totiž vtedy dosť napi... náladu

Jasne že dodržiavanie interpunkce a podobne debilinky z pravopisu dodržiavať budem. Ale inak tú anketu ohladom D2 by sa mohla spraviť aspoň sa ukaže aký maju ludia na tuto hru nazor

Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 24.4.2008 19:16
od sevencreature
Klidně ji založ, třeba se ujme

Nějaká diskuse o tom, co je a není RPG už tady myslím kdysi byla
http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?f=6&t=3923 <-- vypreparovaná z jiného threadu
P.S. Po tečce za větou následuje mezera

Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 24.4.2008 22:58
od scorpioo

hej to viem všetko. A ako sa má vytvoriť taká anketa? Myslím normálna na hlasovanie a nie na pýsanie.
Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 7.5.2008 20:26
od scorpioo
Dnes ma napadla celkom zaujímavá úvaha o diable
Diablo je hra ktorá nikdy nebude prekonaná a to zdvoch dôvodov:
1.- hráči si nepripustia, že môže existovať hra ktorá ho pokorý
2.- v tejto hre bolo obsiahnuté všetko čo má správne akčné RPG obsahovať a to detajlný vývoj postavy, vylepšovanie zbraní a zbrojov a rôzne druhy špeciálnych typov zbraní a zbrojov.Takže hocijaké akčné RPG ktoré výnde tak može mať len presne to isté čo diablio a vylepšiť sa už nedá nič iba ak grafika čo je vedlajší efekt.
Takže každé akčné RPG bude považované len a len za klon Diablo 2 + Lod
Aký je názor tu prýtomných ludí na túto úvahu?
Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 7.5.2008 23:00
od DerAdler
Môj osobný názor na "túto úvahu" je približne takýtko:
- buď trpíš disgrafiou, alebo neviakoudis-hočico poruchou, ale čo je veľa to je moc. Smiem sa spýtať na Tvoj vek?
- neobjavuješ ameriku... všetky tieto tvrdenia sú známe už pekných pár rokov. Na druhú stranu je chválihodné, že si to ako jedinec dokážeš uvedomiť sám a vieš, kde približne tkvie kvalita, nápad, gamedesign hier :).
Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 7.5.2008 23:49
od scorpioo

Prečo by som mal trpiet diskgrafiou alebo neviem čím čo si vymyslel

Pravopis neni moja silna stránka to si priznám. A , že sú to všetko známe veci!

hm do teraz som to nevidel nikde napísané v kope a ani nič podobné.Takže len tak neocudzuj len tak hned.

Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 13.5.2008 21:51
od Geralt
Ad 1 - To lze říct ovšem o jakékoliv hře.
Ad 2 - Jestli detailním vývojem postavy myslíš distribuci skillpointů do 4 kategorií, prosím pěkně o vyškrtnutí toho RPG z názvu. Mnoho místních by to mohlo dráždit.
To, že Diablo do značné míry dokázalo vymačkat maximum šťávy, nepopírám. Ale nemyslím si, že to v budoucnu odradí jiné společnosti od prezentování Diablo-like produktů. Pokud se na trhu ukáže, že hráči chtějí opět takový druh her, prostě se objeví buď Diablo III, nebo jeho klony.
Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 14.5.2008 12:19
od sevencreature
Geralt píše:Jestli detailním vývojem postavy myslíš distribuci skillpointů do 4 kategorií
Tohle je thread o Diablu 2 - skillpointy se distribuují do 3 základních stromů dovedností, každá ze 7 postav má 3 stromy - celkem tedy 21, do 4 kategorií se rozdělují stat-pointy.
"Vývoj" postavy, kde při postupu na další level ve většině případu prostě jen odklikneš "Ok" - jako třeba v Baldur's Gate - je ve srovnání s tím poměrně primitivní

Obávám se, že označovat vývoj postavy (hlavní to oblast Diabla 2) jako primitivní je poměrně, ehm, pošetilé

Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 14.5.2008 19:17
od Geralt
sevencreature: Aha, pletl jsem si, jak se které rozdělovací body jmenují. Už je to taky pár let.
Pokud omezíme vývoj postavy na fakt, že se jí prostě zlepšují průběhem hry nějaká čísla, tak OK. Ale já zkrátka, když slyším vývoj postavy, čekám tak nějak něco víc, zvlášť v souvislosti se zkratkou RPG.

Připadá mi, že u Diabla je cílem najít nejvhodnější, tedy nejsilnější kombinaci jednotlivých skillů a výše vlastností.
Když srovnám s Dungeon Siege, tak navíc ten vývoj je takový méně reálný. Jednou za čas nová úroveň a dle libosti si rozdělíš body mezi to, co uznáš za vhodné. Takže i boucháním mečem lze zvýšit manu a obráceně. Cesta, kterou ukázalo Dungeon Siege se mi zdá jednak logičtější a z hlediska vývoje postavy, jako odrazu "prožité" skutečnosti (akcí hráče) mnohem přirozenější. Chceš nabrat sílu, abys dokázal unést těžší (a lepší) zbroj? Musíš na chvíli přestat kouzlit a mlátit kolem sebe kouzelnickou holí. To mi přijde rozumné.
BG holt trpí tím, že se drží ADnD. Kdyby použilo - kacířská slova

- 3.5 E, posunulo by se rozhodně dál než za to odkliknutí.

Ale zrovna zlepšování postavy je u BG to poslední co mě při hře zajímá.

Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 14.5.2008 19:45
od Jab
Geralt: Systém diabla (atp.) mi tedy přijde lepší. To vylepšování na základě toho, co děláš, mě štvalo už v Morrowindu. Neskutečná lamárna. Hlavně čekání, než se postava konečně naučí pořádně běhat, plížit atp.
Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 14.5.2008 20:17
od sevencreature
Geralt: Dungeon Boredom radši nebudu komentovat - ve dvojce jsou některé myšlenky (které byly v Titan Quest rozvedeny do použitelné podoby) dobré, nicméně provedení je děs a bída.
Ohledně zvyšování many "boucháním mečem" - co je na tom divného?

Jde o koncept - prostě se bere jako "duševní energie", kterou "spotřebováváš" při provádění nějakých náročných činností. V jiných hrách to bylo čistě kouzlení, v jiných i činnosti vyhrazené pro nemagické povolání. Nelogičnost v tom nevidím.
Ohledně 3. edice - no, v CRPG mě tedy moc nenadchla. NWN je v tomhle směru čirý powergaming - v Diablu 2 dá totiž vytvoření silné postavy opravdu zabrat, v NWN je to činnost v podstatě plně automatizovaná a bez námahy
Řekněme, že to, co dělá z BG a částečně i z NWN dobré RPG hry (z NWN tedy opravdu částečně

) vývoj postavy sám o sobě není. Kolem a kolem, kdybych chtěl být opravdu kalený purista, asi bych se zdráhal NWN označit jako RPG z toho nejužšího pohledu (ano, na první pohled kacířská myšlenka, ale nějak mi tam to hraní za postavu uniklo - přijde mi, že si tam na začátku člověk vybere nějakého bezejmnenného nýmanda se kterým se stejně nedá rozumně sžít, natož hrát nějakou jeho neexistující roli - ale tohle už říkám vážně spíš pod okraj, než naokraj). Jako hra mě NWN samozřejmě bavila (jinak bych ji asi 2x (nebo 3x?

) nedohrál.
Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 15.5.2008 16:08
od Geralt
Jab: Otázka preferencí. Zdlouhavé to být může, ale zase mi to přišlo takové...uvěřitelnější, než když si to pak "rozklikám" mezi to, co chci.
sevencreature: U DS jsem měl na mysli systém zlepšování jednotlivých atributů. Ten se, dle mého, narozdíl od pojetí hry povedl.
No, duševní energie. Že je potřebná ke speciálním činostem nezpochybňuji. Spíše se divím nad způsobem jejího získávání. Ne, že by nebyla potřeba i při šermu - slyšel jsem, že mezi ním a inteligenci jistá, byť slabší, vazba je. Jenže zrovna u toho šermu se ve hře větší veličiny, které jím rozvíjíš - síla, obratnost, vytrvalost. A proto se mi více líbil koncept, který tohle zohledňoval. Zkrátka mi připadá logičtější, že jako bojovník získám válčením větší svaly, než že si tak zlepším svou duševní energii. Abych to udělal, musel bych na chvíli začít číst knihy, meditovat nebo zkoušet sesílat kouzla.
Na okraj pod okraj

- to bys chtěl po autorech NWN hodně, aby naprogramovali bohatější "stromy" dialogů, dávající mnohem více prostoru. Mě by se to ovšem taky líbilo. Ale pak je otázka, jak by na to zareagoval běžný hráč, když by se na něj tahle tuna možností vyvalila.
