Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 15.5.2008 18:28
Geralt: Což o to, mně se koncept vylepšování atributů jako je v Elder Scrolls líbí, ale konkrétně Oblivion také ukázal, jak to může být v praxi strašně otravné a v podstatě stupidní. Viz nekonečné kouzlení nízkolevelových kouzel při pohybu krajinou (vylepšování INT a WIS), nekonečné blokování na místě před jedním vlkem (vylepšování CON) a podobně. Navíc pokud chceš hrát "normálně", tak zpravidla získáš postavu poněkud nevyváženou (jinak řečeno - dost slabou) - tohle se v Morrowindu kupodivu nestávalo (co si vzpomínám
).
A ještě k té maně - tvoje kritika konkrétně Diabla 2 je v tomto směru trochu nesprávná už v samotném základu - prakticky žádná postava v Diablu 2 nepotřebuje za prvé dávat žádné stat pointy do zvyšování many, za druhé automatické zvyšování many a hitpointů při každém levelu závisí na třídě postavy, a za třetí i kdyby cpal třeba Barbarian do many veškeré stat pointy, tak jí stejně bude mít žalostně málo.

A ještě k té maně - tvoje kritika konkrétně Diabla 2 je v tomto směru trochu nesprávná už v samotném základu - prakticky žádná postava v Diablu 2 nepotřebuje za prvé dávat žádné stat pointy do zvyšování many, za druhé automatické zvyšování many a hitpointů při každém levelu závisí na třídě postavy, a za třetí i kdyby cpal třeba Barbarian do many veškeré stat pointy, tak jí stejně bude mít žalostně málo.