Stránka 48 z 71
Re: Otázky k modům
Napsal: 25.12.2007 7:40
od Artemis Entreri
JJ dík neferit a právě tenhle topic sem nemoh najit tak sem založil nový.
Re: Otázky k modům
Napsal: 27.12.2007 15:28
od Neferit
Artemis Entreri píše:JJ dík neferit a právě tenhle topic sem nemoh najit tak sem založil nový.
Táááákže... autorka neodpovídá, nicméně mód jsem u sebe ve složce našla. Pošlu ti to na mejl, ju?
Re: Otázky k modům
Napsal: 27.12.2007 23:22
od Artemis Entreri
Ok dík.
Re: Otázky k modům
Napsal: 14.3.2008 6:39
od Danča
Ahoj, ráda bych hrála poprvé s módy.Šlo by nainstalovaz mód, že by hl. postava byla zahalenej čaroděj nebo upír? Taky bych ráda Irenica v partě. Kdy se připojí? Útěk z vězení se v tomto případě asi nekoná, že? Díky za odpověď.
Re: Otázky k modům
Napsal: 14.3.2008 7:20
od Artemis Entreri
Myslíš přidat se k frakci zahalených čarodějů nebo upiru ? K upírům se lze přidat i normálně pokud budeš pracovat s Bodhi. Irenica do party přidává mod Longer Road ale tuším že až v ToB
Re: Otázky k modům
Napsal: 14.3.2008 8:07
od Danča
Myslím tím, že bych chtěla být upírem nebo zahaleným čarodějem. Je na to nějaký mód?
A ještě: Je romance s Edwinem v čeětině?Pokud ne, můžu si češtinu stáhnout?
Re: Otázky k modům
Napsal: 14.3.2008 10:10
od Danča
Jsem asi nemožná, ale zaboha nemůžu najít adresář hry. Mám Readme, konfigurační kartu, manuál a dvě internet. adresy, které nejdou otevřít. Může mi pls někdo napsat, kde je adresář hry?
Re: Otázky k modům
Napsal: 14.3.2008 11:23
od drake127
Tam, kam jsi danou hru nainstalovala. Ve výchozím nastavení se jedná o složku C:\Program Files\Black Isle\BG2-SoA (nebo Baldur's Gate II nebo jen BG2). Dostaneš se k ní třeba průzkumníkem.
Re: Otázky k modům
Napsal: 21.3.2008 19:50
od Neferit
Danča píše:Myslím tím, že bych chtěla být upírem nebo zahaleným čarodějem. Je na to nějaký mód?
A ještě: Je romance s Edwinem v čeětině?Pokud ne, můžu si češtinu stáhnout?
Tak na to, aby hlavní postava měla nějaké upírské schopnosti myslím mód byl, ale nikdy jsem se jím nějak blíže nezaobírala. Myslím, že ho vyrobil nějaký modder jménem Mortis nebo tak nějak, ale ruku do ohně za to fakt nedám
A romance s Edwinem je - pokud se teda fatálně nemejlím - jenom v angličtině. Ale nějak mi nedochází ta věta "Pokud ne, můžu si češtinu stáhnout?"
A ad k Irenicovi - jo, Longer Road to řeší. Je to ale mód, který přidává možnost mít Irenica v partě
až v ToB.
Re: Otázky k modům
Napsal: 22.3.2008 22:27
od sevencreature
Neferit píše:Longer Road to řeší. Je to ale mód, který přidává možnost mít Irenica v partě až v ToB.
Mno, je fakt, že mod, který přidává Irenica do družiny
už v SoA, by byl docela zajímavý...

Re: Otázky k modům
Napsal: 23.3.2008 10:30
od Vallun
sevencreature píše:Mno, je fakt, že mod, který přidává Irenica do družiny
už v SoA, by byl docela zajímavý...

Velmi zajímavý, ale dějově by to vymyslet šlo vcelku snadno - Bodhi zešílí a zradí Irenica, který bude nakonec nucen vyhledat pomoci charname... Nabízí to příležitost pro skvělé dialogy...;)
A vzhledem k experimentům s klonováním by to ani nemuselo být tak těžké udělat, prostě řekneme, že Irenicus, který pokračuje dál v původní linii je klon udělaný Bodhi;)
Re: Otázky k modům
Napsal: 25.3.2008 9:47
od Kalach
Cawte mohol by mi niekto prosim vas poradit niake dobre mody na kuzla?

diki.
Re: Otázky k modům
Napsal: 25.3.2008 10:01
od Vallun
Kalach píše:Cawte mohol by mi niekto prosim vas poradit niake dobre mody na kuzla?

diki.
Razův Teleport spell;) Bez toho bych už BG nehrál...;)
Re: Otázky k modům
Napsal: 26.3.2008 13:14
od dodo
no zavisi na tom co presne hladas, ci nejake nove kuzla alebo len uprava tych starych. Tak napr. taky 50th level rules, je velmi pekny mod; v klasickom BG su kuzla robene na maximalne 20. uroven, co znamena ze aj ked si urovnou vyssie ako 20, tvoje kuzla sa stale budu spravat ako by si bol na 20 urvoni, no a tento mod posunie tuto hranicu az na uroven 50 (ale pozor, ovplivni to aj tvojich rotivnikov).
ale najlepsie asi spravis ked sa tu na fore pozries na vydane mody pre BG2, je tam priamo sekcia zaoberajuca sa modmy pre kuzla.
Re: Otázky k modům
Napsal: 27.3.2008 7:03
od Neferit
Vallun píše:Velmi zajímavý, ale dějově by to vymyslet šlo vcelku snadno - Bodhi zešílí a zradí Irenica, který bude nakonec nucen vyhledat pomoci charname... Nabízí to příležitost pro skvělé dialogy...;)
A vzhledem k experimentům s klonováním by to ani nemuselo být tak těžké udělat, prostě řekneme, že Irenicus, který pokračuje dál v původní linii je klon udělaný Bodhi;)
No, tak příležitost se určitě nabízí, nicméně opravdu ji využít je úplně jiná věc
