Stránka 6 z 6

Napsal: 20.10.2005 22:58
od Black
2MCZ: asi si me nepochopil - myslel jsem stejne pevne dane body na rozmisteni mezi charakteristiky ale moznost jit i pod tech v planescapu minimalnich 9.
2Alien: to by bylo na hraci - ale zrovna planescape se mi zda v tomhle ohledu velmi kvalitne proveden... muzes mit nabusenyho bijce kterej ale podela kazdej rozhovor... nebo naopak nahypovanyho maga (kteryho jsem mel... :P ) ale kdyz se pak dostanes do close combatu -coz se ti podari aniz bys to chtel - staci dve rany a jdes k zemi (coz se mi taky stavalo casto... :D ). sice to dane minimum dela z hlavni postavu do jiste miry univerzalni ale nekdo to tak proste nechce...

Napsal: 20.10.2005 23:05
od Vlasák
Problém BG je taky v tom, že odraz "intelektuálních" vlastností ve hře je zcela minimální... a to jak v dialozích, tak i třeba v jiných prémiích, které za ně lze získat (kupř. tormentovské bonusové expy za moudrost).

Kdyby ve hře ta potřeba *všech* vlastností byla, situace by byla imho trochu jiná...

Jenže BG je ve svých těchto a dalších nedostatcích takové, jaké je, a buďme za to nakonec rádi 8-)

Napsal: 21.10.2005 15:10
od MCZ
Black: tak to jsem tě asi opravdu nepochopil, sorry ;-)

Vlasák: tak, jak říkáš ;-) . Jsem rovněž rád, že BG je taková jaká je, přeci jen - Planescape je jen jeden 8-) .