Napsal: 10.10.2006 22:13
Bridge Builder......to byla aspoň hra - hned po King's Bounty 

Jsou nějaká aspoň přibližná oficiální čísla, kolik kopií se prodalo?Vlasák píše:...osud Tormentu jako "propadáku" byl vpravdě zpečetěn už někdy před šesti lety.
Receiving almost universal critical praise, Torment sold a profitable 400,000 copies at retail. Planescape: Torment has since become a cult classic.
Jen nesdílím názor, že je PT nejlepší rpg všech dob, toť vše. Ostatně ani není v mém užším výběruAjantis píše:Tenhle názor jsem od Tebe ještě neslyšel - nechtěl bys to nějak rozvést? Co Ti na něm vadí atp., zajímá mě.sevencreature píše:Mno pokud to nevyhrál přeceňovaný Planescape Torment, tak je to pro mě malý úspěch.
Upřímně nechápu, cos mi tím chtěl říct, já třeba taky SC nehodnotil nijak vysoko, prostě to jen ukazuje, že SC není (nejen na Sigilu) tak masově oblíben jako W3...Arian píše:Mě nejvíc potěšilo, že nejlepší ne-rpg hra byl Warcraft 3 a Starcraft skončil někde 13 míst pod ním - všiml sis,MCZ!?
Že by jiný měřítka?sevencreature píše: Prostě abych to shrnul - nechápu glorifikaci PT mnohými hráč
Hloupost, to je určitě tím, že 7c má lepší vkus.Cesare píše:Že by jiný měřítka?sevencreature píše: Prostě abych to shrnul - nechápu glorifikaci PT mnohými hráči
Těch, kdo uvedli datadisky zvlášť, moc nebylo. S výjimkami se zacházelo dle pravidel, která si, představ si, někteří zřejmě nepřečetliMCZ píše:zajímalo by mě ale jak sis počínal s datadisky?
yenn píše:3) Žádné datadisky. Zařadí-li někdo pouze datadisk, dostane body původní hra. Zařadí-li někdo datadisk i hru, škrtám to hůře postavené.
Ne, to nebude ono...Jab píše:Hloupost, to je určitě tím, že 7c má lepší vkus.