Stránka 6 z 24
Napsal: 5.11.2005 18:22
od MCZ
Koveras píše:MCZ:
Yachiko píše:IWD2 je trochu dynamickejšia, je tam menej ubíjajúcich dungeonov, menej súbojov s radovými protivníkmi, imho lepšie ozvučenie, lepšia grafika atď... u mňa jednoznačne víťazí...
A v neposlednom rade sa tam konečne tiež objavili nejaké RP prvky, ktoré IWD1 absolútne chýbali...
Mám na to podobný názor jako Yachiko.
Hlavně k té poslední větě - objevují se tam RP prvky. Já nechci RP prvky, já chci (PC)RPG! Vůbec, ale vůbec mě IWD2 netáhne a přitom má to prostředí i zápletka takový potenciál - BIS jej ale dle mého názoru promrhali.
Napsal: 5.11.2005 18:46
od Koveras
MCZ: Jak říkám, nutit tě nemůžu a nebudu.

Napsal: 5.11.2005 19:38
od Yachiko
MCZ: BIS pravdepodobne chceli osloviť aj hráčov hack&slash. A prostredie ako Planina ľadového vetra im k tomu poskytuje dobré zázemie - málo miest, obyvateľstva, množstvo divokých príšer + dotvorená vojna ( skôr IWD2 ).
V IWD1 sa prvky RP neobjavili vôbec, v IWD2 aspoň trochu. Aj keď porovnajte si to s PT a bude to asi taký kontrast ako hrdzavý Trabant a najnovšie Ferrari...

Napsal: 5.11.2005 23:38
od yenn
Frco píše:V datadisku HoW ziskam brnenie od toho ducha na burial isle.Co mi to spravi ked to dam na seba?
Doporučuji vyzkoušet

Napsal: 6.11.2005 1:13
od Vlasák
MCZ: ty necheš RP prvky?
Mno, ač mi 3e nesedí, je 3e v IWD2 rozhodně kladem. A to mluví za vše...
Dle mě je to totiž klad tak asi jediný, co tam je (a to je co říct, že to považuju za klad

).
Kolem a kolem - v IWD2 jsou rozhodně lepší dialogy. Targos je v tomhle super, dost mě nadchnul. Ale pak... hrůza hrůz... Nebyl jsem IWD2 schopen dodnes dohrát - absolutně nulová motivace pokračovat. A to nejsem sám, kdo má tenhle problém - i skalní příznivci 3e jsou na tom někteří stejně, takže antipatií k systému to nebude
MCZ, možná od IWD čekáš víc, než samo předem nabízí. Je to prostě takové řemeslné, dobře provedené dungeonové RPG. Příběh lineární, ale hezký, souboje časté, ale se zajímavými intermezzy. Je sice fakt, že místy je to spíše simulátor adnd soubojů, ale už pro ty městečka a vesničky to cením vysoko

Napsal: 6.11.2005 1:21
od Yachiko
Vlasák: No s Tvojím posledným príspevkom sa absolútne stotožňujem, úplne do bodky - ako keby si mi ukradol myšlienky... a to sa často nestáva, váž si toho...
Teraz už nemám čo napísať...

Napsal: 6.11.2005 8:44
od Frco
Vlasak:Pre mna je motivaciou Kuldahar,ten je naozaj pekne spraveny a este opravovana severed hand+ten dzunglovy level.Tie stoja za to vidiet.
BTW:existuje kniha kde je severed hand spominana?Ak ano pls napiste nazov+autor.
Napsal: 6.11.2005 10:50
od MCZ
Vlasák píše:MCZ, možná od IWD čekáš víc, než samo předem nabízí. Je to prostě takové řemeslné, dobře provedené dungeonové RPG. Příběh lineární, ale hezký, souboje časté, ale se zajímavými intermezzy. Je sice fakt, že místy je to spíše simulátor adnd soubojů, ale už pro ty městečka a vesničky to cením vysoko

Pravda, čekal jsem víc (ne moc, ale víc

). S linearitou jsem se vyrovnal, ale už tak ne s faktem, že nejvíce textu v této hře není obsaženo v dialozích ale v popisech itemů a kouzel. S tou druhou větou naprosto souhlasím - po technické stránce je hra naprosto výborná a příběh, i když je to klasická fantasy rutina, je rovněž v pořádku.
No, já to ještě hrát nepřestal, ale hraju tu hru pomalým tempem (cca 4 měsíce a jsem ve 4. kapitole) a přestává mě to bavit, jak se to vleče, ale asi si chci užít svoje peníze, takže pokračuji. Motivací snad také je fakt, že o Vánocích si zase zahraju Torment nebo pokud rozjedu, třeba Fallout, abych si spravil chuť

.
Napsal: 6.11.2005 11:25
od Yachiko
Ktorá lokácia z IWD2 sa vám nakviac páčila? Sú skutočne krásne spravené, veľmi ťažko sa z nich vyberá - u mňa to bola snáď Chultská džungľa, Ľadová pevnosť alebo aj lesy v Šengarnskom brode... tie boli naozaj úžasné...
Napsal: 6.11.2005 11:30
od AlieN
Ledová pevnost je graficky velmi pěkná, ale s hratelností je na tam o dost horší, protože mě tam hra přestala bavit a přestal jsem ji hrát.
Napsal: 6.11.2005 11:34
od Yachiko
AlieN: To isté sa mi tam stalo po prvýkrát. Teraz sa tam znovu blížim - akurát som na ľadovci. Myslím, že ma to ale baviť neprestane - mám neajjednoduchšiu obťiažnosť a veľmi silné postavy - t.j. cez súboje prechádzam ako ľahko. A prečo tieto opatrenia? Chcem si užiť atmosféru Planiny ľadového vetru, elatívne dobrý príbeh a krásne spracovanie. Na nekonečné save/load príliš nemám náladu...
Napsal: 6.11.2005 12:28
od Koveras
Yachiko: Určitě Ledová pevnost IMHO. Bavit mě to nepřestalo ani omylem, právě naopak.
Napsal: 6.11.2005 18:27
od Yachiko
Akurát som v nej, na tej najnižšej obťiažnosti to ide ako po masle, takže to hru našťastie vôbec nezpomaľje a nezjednotvárňuje...

Napsal: 6.11.2005 18:59
od Koveras
Yachiko píše:Akurát som v nej, na tej najnižšej obťiažnosti to ide ako po masle, takže to hru našťastie vôbec nezpomaľje a nezjednotvárňuje...

Na nejlehčí? Ty ses normálně zbláznil...

Napsal: 6.11.2005 22:59
od Yachiko
Jj, asi áno... ale ja si chcem naozaj vyhcutnať len tú atmosféru a príbeh...
