Stránka 6 z 13
Napsal: 21.7.2006 11:29
od Ajantis
Oni autoři opravdu věděli, jak hráče naštvat. Myslím, že určitou míru nenávisti si k Saemonovi vybudoval snad každý.
A když dokáže hra vyvolávat emoce, je to jen ku prospěchu věci. I když nevím, jestli je vztek právě ta emoce, kterou na hraní tak oceňuji.

Napsal: 21.7.2006 11:36
od Yachiko
Ajantis píše:Oni autoři opravdu věděli, jak hráče naštvat. Myslím, že určitou míru nenávisti si k Saemonovi vybudoval snad každý.
A když dokáže hra vyvolávat emoce, je to jen ku prospěchu věci. I když nevím, jestli je vztek právě ta emoce, kterou na hraní tak oceňuji.

100x podpísané by Yachiko...
Takých momentov je v BG viacej a aj to ju robí tak dobrou hrou...
Napsal: 21.7.2006 20:32
od Marko
pokusim sa byt na Saemona mily,budem zhlboka dychat a ucit sa ako ostat kludny a v pohode pri strete s podobnymi hyenami v realnom zivote,aj ked by som mu najradsej vykrutil ten jeho ulomok striebornej cepele a vopchal mu ju do ritneho otvoru.ale nic neslubujem...

Napsal: 21.7.2006 21:50
od Geralt
Přiznám se, že nevím co některým z vás na Saemonovi vadí. Vždyť ten člověk má alespoň určitý styl a nejspíš proto vzbuzuje tolik emocí. Kolik NPC tohle o sobě může říct?

Prostě je to klasický vykuk, který myslí v první (a poslední) řadě na sebe. Díky němu je hra o hodně pestřejší a osobně jsem si tohoto chronického zrádce docela oblíbil. Rozhodně je lepší než Aerie

Napsal: 21.7.2006 21:56
od Velehal
Mně vůbec nevadí. Jeho jednání lze pochopit.
Napsal: 21.7.2006 22:10
od Graveddigazz
abych řekl pravdu jednal bych asi stejně (podobně)

Napsal: 21.7.2006 22:40
od sevencreature
Na Saemonovi mi vadí jen to, že podvádí. Tím mám na mysli podvádění v bg engine. Třeba na té lodi nebo po vylodění na Brynnlaw nejde zabít AFAIK (příklad za všechny).
Napsal: 22.7.2006 18:26
od drake127
sevencreature píše:Na Saemonovi mi vadí jen to, že podvádí. Tím mám na mysli podvádění v bg engine. Třeba na té lodi nebo po vylodění na Brynnlaw nejde zabít AFAIK (příklad za všechny).
Na té lodi zabít jde, dokonce toto lze říct i Aranovi, že už jsem si to s ním vyřídil. Na druhé straně je bug, že ho potom potkám v ToB.
Napsal: 23.7.2006 12:22
od Velehal
Není tenhle bug něčím již řešen...nějakým fixpackem či jakou součást něčeho jiného. Mám pocit že ano...
Napsal: 27.7.2006 15:15
od Ajantis
[odděleno z tématu "Oživení Viconie" //- yenn]
Yachiko: BG série bohužel na hádankách vůbec nestaví. Je tu pár hezkých náznaků - tenhle quest, doupě Kuo-toa, Durlagova věž, Strážcova tvrz, ale i při nich vede hráče ostudně za ruku, protože se snaží hlavně o co nejsnazší konzumaci pro masy.

Přitom by několik logických questů/hádanek tu hru tak krásně obohatilo...
Napsal: 27.7.2006 17:31
od Elessar
Ukazkovy pripad- vrazda na Moste... Nieco na zaciatku tak napinaveho, a potom tak zmrzaceneho doslovnymi indiciami (naco napriklad bolo treba zmienit svedkov a Rose obchodnika? snad aspon na toto by hrac mohol prist sam

), a nakoniec absolutne dementny koniec (na Moste to este malo nadherny nadych tajomnosti, ale v Trhove sa s toho stala imho katastrofa)... Jedno z mojich najvacsich 'questovych' sklamani...
Napsal: 27.7.2006 18:02
od Frosty
Hm - když už se tu rozbujel ten OT, který stejně skončí na Hadrníku
Ajantis píše:Přitom by několik logických questů/hádanek tu hru tak krásně obohatilo...
No - když tu občas vidím na čem jsou někteří lidé schopni zakysnout (přitom se většinou stačí řídit RPG pravidlem - všechno prolez - všechno přečti), tak dát tam ještě pár těžších logických questů, tak ta hra zřejmě nebude míti takový úspěch

Napsal: 27.7.2006 18:48
od Ajantis
Frosty: Souvisí to s diskusí na 5. straně tohoto threadu o zjednodušování RPG - hráči si zvykli u nich nepřemýšlet a jen masakrovat desítky nepřátel. On je to takový začarovaný kruh: hráči si kvůli zjednodušování těchto her zvykli na jejich triviálnost a proto jsou další nové hry zase jen triviální... a tak to jde stále dokola. Přesto věřím, že by nemalá skupinka příznivců BG (a podobných) ocenila nutnost alespoň trochu logicky uvažovat.
Napsal: 27.7.2006 19:31
od Idaho
Ajantis: naprosto s tebou sohlasím, přímo nesnáším rpg typu dojdi tam a přines tohle, po cestě vymlať tunu nepřátel
Já chci BG3!!!

Napsal: 27.7.2006 20:31
od Zakat
Úplně s váma souhlasím.Třeba vě větrných vršcích je dungeon jako stvořený pro logické hádanky...
Idaho píše:Já chci BG3!!!

Uděláme petici
