Re: Diablo 2 LoD
Napsal: 25.8.2009 7:48
Jab: Na DH se nějak nemůžu přihlásit, takže: dmg je cca 1k, Hell Baal pro tuhle postavu není problém. Tiger Strike je pro jiný build, tady je celkem k ničemu, Kicker je založený na CB.
CB je Cobra Strike? Ten maxuješ?sevencreature píše:Jab: Na DH se nějak nemůžu přihlásit, takže: dmg je cca 1k, Hell Baal pro tuhle postavu není problém. Tiger Strike je pro jiný build, tady je celkem k ničemu, Kicker je založený na CB.
Tenhle by vcelku šel. Shadow Master je dle mě spíš na obtíž, ale to je každého věc :) Weapon Block na max je mimo PvP plýtvání bodů - návratnost od 12 je bídná. Claw Mastery je taky není nějak zvlášť důležitá.Jab píše:Btw v zásadě jsem s pomocí někoho (Tordah) na českém fódu diabla vymyslel 3 pro mě zajímavé Assassinky (budu psát jen skilly, která hodlám - víceméně - maxovat).
Assassinka s dvěma claws:
Dragon Claw - 20
Claw Mastery - 20
Venom - 20
Shadow Master - 20
Weapon Block - 20
Jo, s tím Weapon Block máš pravdu (co místo toho, Tiger Strike? - byť se tedy pro dvě zbraně tolik nevyplatí...). Claw Mastery bych ale spíš nechal. Se dvěma zbraněmi podle mého smysl má.sevencreature píše:Tenhle by vcelku šel. Shadow Master je dle mě spíš na obtíž, ale to je každého věc :) Weapon Block na max je mimo PvP plýtvání bodů - návratnost od 12 je bídná. Claw Mastery je taky není nějak zvlášť důležitá.
Mám jí tam jen jako synergii pro Death Sentry.sevencreature píše:Ad Lightning Sentry - bez synergií (alespoň jedna) a bez tuny +skillů nepočítej, že bude na Hell nějak efektivní - možná se hodí tak na některé imunní potvory
A kvůli tomu je tam právě Claws of Thunder i se synergií.sevencreature píše:Tiger Strike v kombinaci s Dragon Tail je taky věc minulosti - Dragon Tail je teď unikátní skill - unikátní v tom, že je neefektivní proti 2 imunitám ve hře - Physical a Fire - což je docela limitující, řekl bych.
To by vlastně pak byl ten třetí build, ne? Co pak místo Dragon Tail za skill?sevencreature píše:Btw když chceš opravdu zábavný a opravdu brutální build, tak udělej max Tiger Strike a používej Ribcracker - a jako finisher normální útok :) Zbytek skillů dle uvážení (max Death Sentry, jak je zvykem).
Blok, skilly, víc života, potenciálně větší FHR.Jab píše:Ty by mě zajímalo, na co by pak taková Assassinka měla ten druhý claw.
No, asi to neuškodí, každopádně bych radši namaxoval DS :)Jab píše:Jo, s tím Weapon Block máš pravdu (co místo toho, Tiger Strike? - byť se tedy pro dvě zbraně tolik nevyplatí...). Claw Mastery bych ale spíš nechal. Se dvěma zbraněmi podle mého smysl má.
Death Sentry nepotřebuje synergii, popravdě (a namaxovaná LS ji tak jako tak nevytrhne). Ani Fire Blast ji moc významně nepomůže (+1 exploze DS za každé 3 body v Fire Blast - 5 CE stačí bohatě, když může být venku 5 pastí).Jab píše:Mám jí tam jen jako synergii pro Death Sentry.
Problém je, když máš skupinu PI potvor... A zmínil jsem už, že Fire je asi nejrozšířenější imunita v Diablu 2? .-)Jab píše:A kvůli tomu je tam právě Claws of Thunder i se synergií.Btw PI monstra se s Dragon Tail dají mlátit. Anžto má Area Effect. Tzn. stačí se pustit to potvůrky vedle PI a fire damage se přenese i na ní.
Co chceš, to je to kouzlo :)Jab píše:To by vlastně pak byl ten třetí build, ne? Co pak místo Dragon Tail za skill?
A nemohl bys to opřít o nějaké argumenty?sevencreature píše:Momentalně je asi nejsilnější a nejuniverzálnější melee postava Frenzy Barb.
Ovlivní (na 20. úrovni má + 68 k rychlosti) a je určitě rychlejší než Werebear (s werewolfem a fury - jak tě tohle vůbec mohlo napadnout?sevencreature píše:Jinak Werewolf rychlost útoku významně neovlivní, Werebear je mám dojem i rychlejší. A sekery nikdy nebyly pro druidy nějak moc dobré. Obecně nejlepší pro PvE Werewolfa je Ribcracker a potom asi až grál - eth 3 sox Tomb Reaver (vhodný i pro pvp