6,2/s útoků ma s WIAS 65% i werewolf. Rozdíl by tam tedy i tak byl minimální. Btw stejného počtu útoků dosáhne paladin (zealot/fanatik) - tomu teoreticky stačí jen 15% IAS (s fanatismem na 20). Zatímco Frenzy Barb se přes pět útoků nedostane.
sevencreature píše:Ad Werewolf skill - problém je v tom, že ve wereformách - obzvláště u Werewolfa - je přínos OIAS (IAS mimo zbraň) minoritní, až bezvýznamný (podobně je na tom třeba Whirlwind, ale tam je to ještě něco jiného, protože ten skill celý funguje dost odlišně). Čili Werewolf přidává spíš AR - přínos, který je k rychlosti je zanedbatelný, protože rozdíl mezi Werewolf 20 a 1 (nebo 1 plus pár skillů - např. co přidává Jalal's Mane) je zpravidla nulový. Říkám bezvýznamný proto, protože Werewolf skill musíš mít alespoň 1 (jinak nebudeš Werewolf) a +1 nebo +2 skillům k Shapeshift větvi se člověk zpravidla nevyhne (Jalal's :) ).
Na tohle taky koukám trošku vyjeveně a musím i říct, že by to měl Blizzard do 1.13 určitě napravit. Nebo vyhodit to zvyšování rychlosti z popisu skillu.
sevencreature píše:Vyzkoušej třeba jednu z možných "end-game" zbraní pro Werewolfa - Ribcracker (
http://classic.battle.net/diablo2exp/it ... aves.shtml ) - upgradovaná verze je Stalagmite, tj. base speed je potom o něco pomalejší (10 místo 0) - na dosažení maximálního Fury breakpointu u téhle zbraně potřebuješ 15% IAS ve zbrani (tj. 15% IAS jewel nebo 20% IAS Shael navíc k 50% IAS co už má Ribcracker v základu) a Werewolf skill 3
Na tenhle předmět jsem zatím asi někde jinde. Mám teď aktuálního fury druida na 45. úrovni a byl jsem šťastný jak blecha za
Bonesnap s kterým má druid naštěstí fast attack speed. Hnedle mi to zdvojnásobilo damage a můj vlček tak na nightmare players 8 už zas skáče přes kaluže (a udrží se v davu). Maxuji i Feral Rage, takže tahle zbraň (se svou damage) pro mě znamenala sakra rozdíl.
sevencreature píše:Ad Frenzy Barb - no, "nejsilnější" ber s rezervou :) - ma velkou dmg, 2 zbraně a velkou rychlost, z toho plyne vysoká frekvence proc (efekty, které se aktivují při zásahu nebo útoku - např. Amplify Damage nebo Decrepify) a ještě větší dmg. Jakožto Barbar má dostupné slušné možnosti Crowd Control (Leap, Fear - ev. War Cry). Relativně nízké nároky na manu a díky novým "uber" runovým slovům se obejde bez Life Tap (stačí mu life leech).
Mně by u něj dral ten nedostatek skill pointů, který mu bohužel celkem efektivně zamezuje maxovat více jak jeden pokřik (a ten na obranu - shout? - by se s Battle Orders sakra hodil - byť je pravda, že na hell s potvorami ignorujícími defense by tahle výhoda trochu ztrácela). Ale jinak vypadá jako postava dobře. To ale ostatně většina buildů barbara.
Berserk se mi líbil víc tím, že mu je dostupné kombinace BO a Shout (synergie pro Berserka). Shout je mu sice na houby, ale dohromady (ještě s další synergií - howl - čili fear

) mu to i tak často pomůže udržet společníka při životě. Taunt (synergie Frenzy) je samozřejmě také prima, ale jen stěží jde o pokřik, který bys (i při dostatku skill points) maxoval. Jeden bod tady splňuje účel.
Přirozeně Concentration Barbar je jediný, který zvládně maxovat BO a dokonce i Shout (třebas), který mu i k něčemu je (má holt asi nejvíce skill points volně k dispozici na nějaké skutečně platné war cries). U něj jsem se ale bál toho, že na Hell bude rychle ztrácet účinnost. Hlavní bojový skill je na houby proti PI a ten jeden povinný bod v Berserkovi by u něj znamenal pižlání. Ani nemluvě o těch potvorách ignorujících defense. Právě proto mi z toho v posledku vycházel nejlépe Berserk (se štítem ale). Dmg bude i s jednoruční zbraní velká, Iron Maiden i PI jsou sranda. Jen bude potřebovat velké investice do životů a bohužel nejen do nich. Kvůli štítu bude vyžírat i dex a na předměty potřebuje velkou sílu.