Stránka 56 z 71
Re: Otázky k modům
Napsal: 13.11.2009 8:21
od Tarreb
Ten mod se jmenuje Refinements a přináší cca 12 nových HLA pro každé povolání. Ty HLA jsou zajímavé, do hry zapadnou a mají (prý) hezké grafické efekty. Také pro každý kit a každý multiclass přidává jednu unikátní HLA. Jestli tě to zajímá, můžu ti poslat odkaz na readme, nebo download link.
Re: Otázky k modům
Napsal: 13.11.2009 14:34
od Miros
jj zajímá dík :)
Re: Otázky k modům
Napsal: 16.11.2009 11:50
od PostTrauma
Tak nevím, jestli se mi to dělo i při prvním použití nebo je to nekompatibilitou s některým současným modem, ale u Subrace modu mi zlobí Drow. Má mít 50 + 2/level % magické resistence, ale má pořád 50%. Při levelu ty 2% dostane, ale hádám, že je ztratí při načtení hry. Takže místo nějakých 110% mám jen 95% : )
Re: Otázky k modům
Napsal: 17.11.2009 18:51
od Tarreb
PostTrauma píše:Tak nevím, jestli se mi to dělo i při prvním použití nebo je to nekompatibilitou s některým současným modem, ale u Subrace modu mi zlobí Drow. Má mít 50 + 2/level % magické resistence, ale má pořád 50%. Při levelu ty 2% dostane, ale hádám, že je ztratí při načtení hry. Takže místo nějakých 110% mám jen 95% : )
"jenom 95"? TROŠIČKU SILNÉ... tohle stahovat nebudu.
Takže Drow může být třeba Kensai a ještě mít MO jako čarodějobijec, ne-li větší?? Tak to teda opravdu

Re: Otázky k modům
Napsal: 17.11.2009 21:19
od PostTrauma
Viz Viconie. Každopádně tě nikdo nenutí být drowem (který má -20% XP). Většina subras má plusy a mínusy.
Re: Otázky k modům
Napsal: 17.11.2009 21:24
od Tarreb
A kdybych nechtěl být Drow? Co mají třeba půl-orkovy subrasy?
Re: Otázky k modům
Napsal: 17.11.2009 21:31
od Miros
110%? to ho jako 10% zranění léčí? Můžete mi někdo vysvětlit tu rezistenci? Když má základní drow v BG 2 50% odolnost tak ho nezasáhnu ani jedním kouzlem, prostě ničím tak k čemu třeba ta 95%?
Re: Otázky k modům
Napsal: 17.11.2009 22:02
od PostTrauma
Teoreticky by 50% mělo znamenat, že každé druhé kouzlo bude pohlceno. Proč tomu tak není (nebo jestli se mi to jen zdá), to opravdu nevím. Každopádně 100% MO funguje docela dobře, snad jen s výjimkou Kangaxxe, jehož uvěznění funguje navzdory. A při MO dejme tomu 110% by se ti mělo 10% zranění přidat k životům, ale nevím, jestli to funguje i u magie (u elementů ano).
Re: Otázky k modům
Napsal: 18.11.2009 0:14
od Field Mouse
Hm, 20% Xp postih dělá něco kolem 2 levelů na 3M XP, což není nijak extra moc (nehledě na nechutnost drowího single, který se takovému postihu jen vysměje) a magická odolnost je silná jak kravka. Kdyby se alespoň zvyšovala do nějakého stropu kolem 80% a kdyby nebyla kumulativní, ale nastavovaná, pak by to možná mohlo být vyvážený.. Osobně si myslím, že dlouhodobě postavu XP postih teda netrápí skoro vůbec. Raději tam dát něco typu trvale -1 kouzlo od každé úrovně, při tvorbě postavy -2 ke všem statům či třeba postih 33% k životům či postih +4 k AC - každý z těchto dlouhodobých postihů bych bral jako protiváhu té odolnosti na magii. Na konci hry o 5 levelů méně postava snadno překousne.
K té odolnosti a léčení - záleží, jestli jde o odolnost na (magické) zranění, nebo na magii. Odolnost na zranění vyšší než 100% opravdu znamená při zásahu léčení. Odolnost na magii pouze značí šanci, že se efekt kouzla vůči odolné postavě vůbec neuskuteční. Pokud však kouzlo projde přes odolnost na magii, působí v plné síle.
Odolnost na magické zranění, na rozdíl od jiných druhů (zejména elementálních) příliš sehnat nejde (teď mě napadá jen vzdušný pás z Trhova).
Re: Otázky k modům
Napsal: 18.11.2009 7:39
od Tarreb
Jenom takove jnápad-když má postava 110% MO, tak není třeba 10% šance na odražení kouzla spátky na sesilatele?
Re: Otázky k modům
Napsal: 18.11.2009 9:48
od Field Mouse
Není. Vyšší než 100% odolnost využiješ jen pokud ti někdo sníží odolnost (pravda bez modů se to často nestane).
Re: Otázky k modům
Napsal: 18.11.2009 13:49
od PostTrauma
Ten strop na 80% tam je, ale dvacet procent už snadno seženeš. Teda sehnal bys, kdyby to fungovalo a nevracelo se to pořád na 50%. Vzhledem k tomu, že si stačí nakrást svitky a učit se donekonečna kouzla a k tomu, že XP je celkově v BG všude jak naseto, tak těch -20% poznáš jenom v porovnání s ostatními postavami.
Nicméně jelikož je hra už tak nevyvážená a jednoduchá, tak nějaký drow už to opravdu nevytrhne.
Re: Otázky k modům
Napsal: 25.11.2009 17:57
od Tarreb
PostTrauma píše:Ten strop na 80% tam je, ale dvacet procent už snadno seženeš. Teda sehnal bys, kdyby to fungovalo a nevracelo se to pořád na 50%. Vzhledem k tomu, že si stačí nakrást svitky a učit se donekonečna kouzla a k tomu, že XP je celkově v BG všude jak naseto, tak těch -20% poznáš jenom v porovnání s ostatními postavami.
Nicméně jelikož je hra už tak nevyvážená a jednoduchá, tak nějaký drow už to opravdu nevytrhne.
Jednoduchá? To bez modů možná, ale nevyvážená? Co je podle tebe na BG2 nevyváženého??

Re: Otázky k modům
Napsal: 26.11.2009 0:24
od PostTrauma
Tarreb: Po Irenicově dungeonu vezmeš zloděje, zajdeš do doků, vykradeš, zajdeš na promenádu, vykradeš, zajdeš do měděné čelenky, vykradeš, máš nekonečno XP, některé z nejlepších předmětů ve hře a pak začneš hrát...A celkově by hře prospělo, kdyby levely byly tak vzácné jako v BGI, tedy podle mého názoru.
Re: Otázky k modům
Napsal: 27.11.2009 7:56
od Tarreb
Neví někdo prosím co mi udělá kombinace Divine Remix+Refinements? Jsou údajně nekompatibilní...