Stránka 58 z 71
Re: Otázky k modům
Napsal: 1.12.2009 14:29
od Balduran
Jo ještě jsem našel asi jeden bug: Jak jseš v Brynnlaw tak když zaplatíš kurtyzáně víš za co tak tě odvede do pokoja, a když jí řekneš, že chceš odejít tak ti ona řekne, že bude křičet a tak když ji nabídneš stovku tak přestane. Takhle to jde opakovat do nekonečna. Zajímavej bug a pak, že se prostitutky mají špatně.

Napsal: 1.12.2009 14:45
od Ajantis
Balduran píše:No s tím kradeným zbožím, na mě jednou zaútočili harfeníci v Imneským údolí u Madulfa a oni na někoho z mých zakouzlili OVLÁDNUTÍ a on začal útočit na Mafulfa. Všichni z jeho družiny se dali proti mě a tak já je musel zabít. A pak jsem od nich vzal ty předměty a šel jsem je prodat a u jedné halapartny mě to furt psalo "Nepříjmáme kradené zboží." Tak když jsem to neukradl tak jak je to možný?
Možná je ukradli oni.

Re: Otázky k modům
Napsal: 1.12.2009 17:37
od Hupr
PostTrauma píše:Hupr: No, zase bych to s tím Skaldem nepřeháněl : ) Vzhledem k bardovým handicapům z něj sotva bude nějaký převratný bijec, přestože na BG to bohatě stačí. Spíš beru, že vzhledem k těm mágovým kouzlům může být celkově dobrý bojovník (taková Stoneskin etc. dělá docela hodně). Takže pokud jsi to myslel takhle, tak souhlas (ačkoliv bardy stejně nemám rád : )).
Ja s bardem kouzla moc nepouzivam. Vetsinou si nejake namemoruju ale pouzivam jen pri tech nejtuhsich bitkach.
Re: Otázky k modům
Napsal: 1.12.2009 17:51
od Tarreb
Zajímalo by mě, jestli fubgije nějaký mod na nová/é povolání? Nemyslím Kity, ale úplně fungl nové povolání?
Re: Otázky k modům
Napsal: 1.12.2009 20:45
od PostTrauma
FieldMouse: Mody to určitě není, možná spíš patch (implementovaný v české verzi).
Jo, kradení v F2 mám rád, jsou za to XP : ) A docela to naštve, když s sebou nosíš tři rotačáky a nejsou kde prodat : ) Podle mě by nijak neuškodilo, kdyby v BG nešlo krást vůbec (leda kapsařit).
No, na těch předmětech, co družina nasbírá, je vidět předimenzovanost : ) Takový veleslavný Drizzt má jen brnění a dva scimitary, zatímco Charname připomíná vánoční stromeček nebo černošského ganxta bro : ) Třeba v BGI není víc než asi 4 boty a snad jen 2-3 použitelné náhrdelníky.
Hupr: Nevím, nevím, ale bardi asi nemají rychlejší snižování THAC0 než zloději (v nejlepším stejné), a skald oproti vejtahovi ztrácí na AC, THAC0 a specializaci na zbraně (a boj dvěma zbraněmi), takže jen sotva může být lepší v boji. Zbroji z černého draka se až do ToB (kdy už je to jedno vzhledem k Use Any Item) nevyrovná žádná zbroj, kterou by bard mohl používat a zloděj ne (snad leda Drizztova kroužková, pokud ji získáš). Takže podle mě jediné, co může tyhle deficity jakž takž spravit, je to kouzlení, a to je ještě ve hře chyba v počtu útoků pro nebojovníky se specializací (++), kterou trpí i Vejtaha : ) (Čerpal jsem z popisu skalda na Gamebanshee.com, ne přímo ze hry) A u toho paladina se mi to taky nezdá : )
Re: Otázky k modům
Napsal: 2.12.2009 8:55
od Hupr
Nebudu se s tebou hadat proste bard byl u me nejlepsi nebo druhy nejlepsi bijec z grupy. A rogun byl 100% az za nim.
Re: Otázky k modům
Napsal: 2.12.2009 20:46
od PostTrauma
Hupr: Bez argumentů se taky není o čem hádat : ) Ale konec konců o nic nejde.
Re: Otázky k modům
Napsal: 2.12.2009 20:57
od Hupr
No vicemene ano, o nic nejde

.
Re: Otázky k modům
Napsal: 2.12.2009 23:09
od Field Mouse
A ještě k tomu se už bardova bojeschopnost řešila na fóru o povoláních.
Početní stránku bych viděl takto:
9 útoků = Crom Faeyr + belm + rukavice co dávají půlútok + útočná otočka (dává +1 útok, žejo?) + lepší spěch (tuším že se s otočkou sčítá).
Válečník dá:
10 útoků = Crom Faeyr + belm + level 13 + zbraňová specializace + rukavičky + lepší spěch.
Oproti válečníkovi má bard +2 dmg za otočku (tuším). Bard ještě k tomu může nahodit Tenserovu proměnu, což jeho dmg ještě zvedne o +2.
Válečník má oproti tomu +3dmg za specializaci se zbraní.
Crom Faeyr je tam pro jednoduchost - alespoň se nemusí počítat se silovými rozdíly. Stejně tak tam pro jednoduchost je belm, který dává jen dmg.
Takže v SoA je to skoro vyrovnané, teda pokud nepočítám věci, na které jsem zapomněl. Pokud oba použijí maximálně dobré předměty a boosty, tak dá válečník o jeden útok navíc, rozdíl může být kolem 20dmg za kolo, což není až tak kritický rozdíl (jedna MM). Malá nevýhoda barda je jen ta, že k tomu, aby se takto vyrovnal válečníkovi, musí nahodit otočku, kterých nemá neomezeně. Bez této otočky dává bard tak kolem 70dmg méně. Taky má horší Thac0 (hlavně zpočátku hry je rozdíl podstatný), takže nemusí dělat zásahy v 95% případů jako válečník, ale v trochu méně. Velká výhoda barda je ale v tom, že paradoxně díky SS a dalším soubojovým ochranám vydrží oproti válečníkovi v ruční bitvě o dost déle.
V ToB už se ale díky válečníkovým kritickým útokům a možnosti dosahovat desíti útoků i se superzbraněmi bard v ruční bitvě nechytá.
Jinak navrhuju případně pokračovat ve fóru o povoláních :)
Re: Otázky k modům
Napsal: 6.12.2009 14:59
od PostTrauma
Hm, tak asi nebudu mít romanci s Aerií, stejně už zabíjím Bodhi, takže je skoro konec. Příště si asi některé mody odpustím.
Re: Otázky k modům
Napsal: 6.12.2009 21:14
od Tarreb
Jaké třeba? A proč?
Re: Otázky k modům
Napsal: 6.12.2009 21:34
od PostTrauma
Protože nemůžu romancovat Aerii. A pravděpodobně Level1NPCs a Song and Silence, jelikož jsou mi více méně k ničemu. Ale myslím, že ten problém s romancí je způsoben spíš Unfinished business nebo D0QuestPack. Leda snad ještě Sword and fist, ale ten by s tím neměl mít nic společného.
Tak ve stálé sestavě modů zůstanou:
Tweak
Fixpack
Subrace by FinnJo
A možná i UB a QuestPack.
Item Upgrade je sice hezký, ale moc silný, řekl bych, takže ho určitě nebudu chtít hrát pokaždé. Sword and fist je na tom podobně - duelist je silně overpower : )
Pro ukázku: můj duelist lvl29 má AC -21, 5 útoků/kolo s THAC0 -20 a -14, MR 45%, dmg se pohybuje mezi 20 a 30 za zásah, zbraně Celestial Fury +5 a Defender +5. A to jsem teprve zabil Bodhi (přijde ještě nepatrné zlepšení za zkoušky v pekle a nějaké ty levely).
Re: Otázky k modům
Napsal: 7.12.2009 8:55
od Balduran
Já se chci zeptat, jak to je když si chci nainstalovat nějaký ten mod?
Re: Otázky k modům
Napsal: 7.12.2009 16:15
od Tarreb
Post Trauma: Jj, ze zacatku mi přišel Duelist príma, ale pak to začelo být moc

. Jak jsi říkal...
Unfinished Busssines to URČITĚ nebude, ten je kompatibilní ze vším. Mě takové problémy(tj. s romancemi) dělala spíš kombinace Flirt pack+banter pack+divine remix

.
Sword and fist by to klidně taky mohl být, o vykendu, až budu na počítači doma, tak ti pošlu screen, co všechno Sword and fist dovede
Doporučím ti ještě Phaere's portraits- opravdu pěkné.
Balduran: Stáhneš mod, rozbalíš ho do složky kde máš nainstalovanou BG2/BG1 a spustíš instalaci(obvykle setup

). Nekteré mody ani rozbalovat nemusíš, stačí je poze nainstalovat do složky kde máš BG, jinak ti nebudou fungovat.
Důležité: Než budeš instalovat, doporučuji si přečíst readme

. Hodně m'odu X si nesedne s modem Y. Stráky s dobrými mody tady už nekdo rozepisoval(dík), jinak ti doporučuji:
Unfinished Bussines
Amber
-Tashia
-Item Upgrade
-Quest Pack
-Behind the Law
-Divine Remix
-Teleportační kouzlo
-Sword and fist
-Song and silence
-Nalia Romance
-Sarevok romance
-Tweak(nutnost)
-Fixpack
-Paldins of Faerun (až bude verse 1.0)
-Refinements(snad se to píše takto)
-Tactics( jestli si toufáš

)
-možná i Dungeon be Done(pro někoho nutnost, já osobně to ale nepoužívám)
-Ascension
-Ghareth
Kdybys měl zájem, můžu doporučit i další....
Re: Otázky k modům
Napsal: 7.12.2009 17:05
od Carlos
Tarreb píše:
-Tactics( jestli si toufáš

)
-možná i Dungeon be Done(pro někoho nutnost, já osobně to ale nepoužívám)
-Unfinished Bussines
Kdybys měl zájem, můžu doporučit i další....
Dungeon be Gone je pro mě ABSOLUTNÍ NUTNOST + hrát bez těch ostatních mi přišlo divné. Dále ještě doporučuji si BG spojit dohromady pomocí BG:Trilogy - jednička vypadá kouzelně ve vysokých rozlišeních. Nezbytnost na většinu LCD monitorů je potom Widescreen Mod.