Zaklínač (sorcerer)
Re: Zaklínač (sorcerer)
Další problém :) rozjel jsem to v EasyTutu za Sorc a teď mám problém že nemá schopnosti Bhaalova potomka... Ve zvláštních schopnostech... Je to normál? Za F/M jsem je měl...
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
A chorme orb je na akej urovni? Mne sa zda, ze je to prva uroven, a asi aj Indentify je na prvej 

Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Re: Zaklínač (sorcerer)
Ma na zaklinacove kuzla nejaky vplyv inteligencia alebo mudrost? Ci sa oplati niektore z nich davat na 18 alebo mi staci menej...
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
Ne, nemají na to vůbec žádný vliv. Jediný vliv WIS na magii je kouzlo Wish a Limited Wish pro které potřebuješ 18, abych dosáhl nejlepších výsledků. Pokud toto kouzlo neplánuješ používat, nebo před jeho použitím vypiješ třeba lektvar na zvýšení WIS, tak ho zvedat při generaci postavy nepotřebuješ. Na můj vkus je Wish příliš náhodné kouzlo a vyplýtvaný slot pro Sorcerera, a pro Limited Wish stačí svitky a lektvar. Nicméně někdo zase na Wish nedá dopustit - potom se nejspíš ta WIS hodí.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
Re: Zaklínač (sorcerer)
Tak zaklinacovi potom skoro nic moc z vlastnosti netreba, silu mu budem davat 10, co zvyknem taku magovi davat, bo aj tak nebojujem s nim vpredu, obratnost 18 - kvoli sipkam a AC, odolnost 16, este charizmu 18, a mudrost a inteligenciu ked hodim tak po 15 len pre dobry pocit, ze nemam sprostu hlavnu postavu...aj tak je to divne, ked mag potrebuje inteligenciu, a zaklinac nepotrebuje na kuzla vobec nic...to ho este zvyhodnuje oproti magovi...sevencreature píše:Ne, nemají na to vůbec žádný vliv. Jediný vliv WIS na magii je kouzlo Wish a Limited Wish pro které potřebuješ 18, abych dosáhl nejlepších výsledků. Pokud toto kouzlo neplánuješ používat, nebo před jeho použitím vypiješ třeba lektvar na zvýšení WIS, tak ho zvedat při generaci postavy nepotřebuješ. Na můj vkus je Wish příliš náhodné kouzlo a vyplýtvaný slot pro Sorcerera, a pro Limited Wish stačí svitky a lektvar. Nicméně někdo zase na Wish nedá dopustit - potom se nejspíš ta WIS hodí.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
No, v podstatě je to tak. Vlastně INT má ještě vliv na sesílání kouzel ze svitků a předmětů (hůlky) - ale teď si nepamatuji přesné minimum. Hádám, že těch 15 by mělo bohatě stačit.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
Re: Zaklínač (sorcerer)
v tabulke je pri int uroven kuziel, a na 9-tu uroven treba int 18, ale teraz neviem, ci sa jedna o kuzla, ktore sa moze naucit mag, alebo ci sa to vztahuje aj na zosielanie zo zvitkov.sevencreature píše:No, v podstatě je to tak. Vlastně INT má ještě vliv na sesílání kouzel ze svitků a předmětů (hůlky) - ale teď si nepamatuji přesné minimum. Hádám, že těch 15 by mělo bohatě stačit.
Ale ked tak, tak dam int 18 a mudrost staci aj 10, ta mudrost nema na nic vplyv u zaklinaca? Nemeni to dufam pocet kuziel, ktore pozna alebo nieco take...
Re: Zaklínač (sorcerer)
Moudrost upravuje záchranné hody vůči kouzlům ovlivňujícím mysl.
Bonusová kouzla za vysokou moudrost se vztahují pouze na kněžskou magii.
Bonusová kouzla za vysokou moudrost se vztahují pouze na kněžskou magii.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
Což ale není implementováno.Geralt píše:Moudrost upravuje záchranné hody vůči kouzlům ovlivňujícím mysl.
Žralok, který štěká, nekouše.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
To je počet kouzel, které se může naučit Mage, na Sorcerera to nemá vliv.javoxy píše:v tabulke je pri int uroven kuziel, a na 9-tu uroven treba int 18, ale teraz neviem, ci sa jedna o kuzla, ktore sa moze naucit mag, alebo ci sa to vztahuje aj na zosielanie zo zvitkov.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
Zaklinac a mag
Ahoj,nehrál jste někdo za zaklínače? Pokud ano,mužete mi laskave odpovědět na následující otázky?
1.Jak se liší od mága?
2.Je lepší/horší než výše jmenovaný?
3.Je to dobrá postava?
Díky moc
1.Jak se liší od mága?
2.Je lepší/horší než výše jmenovaný?
3.Je to dobrá postava?
Díky moc

Re: Zaklinac a mag
1. Zaklínač
- se neučí kouzla ze svitků (použít k seslání kouzla je může)
- nová kouzla se učí vždy při postupu na vyšší úroveň
- počet kouzel, které může znát je hodně omezený, navíc jednou vybrané kouzlo nelze smazat, takže je nutné nová kouzla pečlivě vybírat
- nemusí si kouzla memorovat
- může seslat určitý počet kouzel z každého levelu (dejme tomu, že zná na prvním levelu Magickou střelu a Spánek a může seslat 3 kouzla prvního levelu, pak může seslat 3x Magickou střelu nebo 3x Spánek nebo 2x Magickou střelu a 1x Spánek atd.)
- nepotřebuje žádnou vysokou vlastnost (mág potřebuje vysokou inteligenci k učení kouzel ze svitků).
2. Záleží na hráči
3. Záleží na hráči
Doporučuji ale začít hrát s mágem, pokud jsi ho ještě nezkoušel.
- se neučí kouzla ze svitků (použít k seslání kouzla je může)
- nová kouzla se učí vždy při postupu na vyšší úroveň
- počet kouzel, které může znát je hodně omezený, navíc jednou vybrané kouzlo nelze smazat, takže je nutné nová kouzla pečlivě vybírat
- nemusí si kouzla memorovat
- může seslat určitý počet kouzel z každého levelu (dejme tomu, že zná na prvním levelu Magickou střelu a Spánek a může seslat 3 kouzla prvního levelu, pak může seslat 3x Magickou střelu nebo 3x Spánek nebo 2x Magickou střelu a 1x Spánek atd.)
- nepotřebuje žádnou vysokou vlastnost (mág potřebuje vysokou inteligenci k učení kouzel ze svitků).
2. Záleží na hráči
3. Záleží na hráči
Doporučuji ale začít hrát s mágem, pokud jsi ho ještě nezkoušel.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Lucates
- Sigilan
- Příspěvky: 291
- Registrován: 17.3.2008 9:01
- Bydliště: večne na cestách...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
ide aj o to, ci rad pouzivas vela kuziel alebo si zamerany len na niektore kuzla, ktore vyuzivas najviac (moj pripad)...vtedy je mozno lepsia volba zaklinac, ktory je so spravne zvolenymi kuzlammi velmi silnou postavou...avsak pre zaciatocnika to asi nie je najvhodnejsia postava, tam by som skor odporucil maga...pri zaklinacovi uz clovek musi presne vediet co chce...
- Sirine
- Sigilan
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 3.10.2005 16:44
- Bydliště: Ust Natha - Modrá Sféra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaklínač (sorcerer)
-mně to za zaklínače moc nebralo....nic moc odolnost, kouzla- no....lepší je mág (můžeš odmazat, co se nehodí...)



...Je přirozené, že když spojíme naši temnou minulost se světlým zítřkem, dostaneme naši šedivou současnost...
Re: Zaklínač (sorcerer)
Sorcerer je jasně nejlepší kouzelník ve hře. Nikdo toho nevykouzlí tolik za tak krátkou dobu. Na vyšších úrovních Time Stop pak Improved Alacrity, další kouzlo, znovu Time Stop a pak dalších několik kouzel (ideální je mu dát Robe of Vecna a Amulet of Power na zrychlení kouzlení). Navíc se nemusíš nic učit ze svitků a můžeš kouzlit i taková kouzla, která by sis s normálním mágem nemomoroval a pak je neměl k dispozici, i když by se ti zrovna v tu chvíli hodila. A že má méně kouzel? Stejně jich většinu vůbec nepoužiješ. Pamatuju si moc dobře, co Kelsey prováděl v TOB, docela mazec.