Stránka 7 z 27

Napsal: 11.3.2006 10:51
od Wazikasi
Hrál jsem ID1 několikrát v šesti "lidech", ale potom co jsem to zkusil ve dvou už mě to moc neláká. Vytvořím si dvě postavy a pak je přes Dalekeeper upravím v tom smyslu, že každý dostane do vínku trochu zkušenotí (2000exp) a jeden magický předmět...zbraň +1, mág roucho nebo prsten...atp.. Prostě to nejsou úplní zelenáči, ale taky žádní supermani.
Zkoušel jsem bojovníka dualnutého na druhé úrovni na klerika společně s elfí kouzelnicí (docela silná dvojice). A taky hraničáře spolu s mage/klerik, oba půlelfové. Mám dojem, že byla ještě jedna dvojice, ale už si nevzpomenu v jaké kombinaci..
Dvojku jsem rozehrál se šesticí dobrodruhů, ale přestalo mě to bavit chvíli po pádu Oswaldovi (nebo jak se jmenuje) vzducholodi..pročež jsem to ani nedohrál.

Napsal: 12.3.2006 0:55
od Frosty
No - IWD jsem odehrál ve složení: elf-hraničář, elfka-mág/zloděj, půlelfka-klerik, člověk-mág, trpaslík-bojovník, člověk-paladin

a IWD2: člověk-bard, lehkonohý půlčík-zloděj (na 10 úrovni přechod na mága), půlelfka-klerik, měsíční elf-mág, štítový trpaslík-bojovník, lesní elfka-hraničář

A problém jsem v těchto složeních neměl ani v jedné z her...

Banda v IWD1

Napsal: 11.4.2006 18:09
od Paladin
Ja bych doporucil:

Paladin-človek (dlouhej mec)
Bojovnik - trpaslik (sekyra)
hranicar - elf (luk, obourucak nebo bastard)
bojovnik/klerik - pulelf (Palcat nebo tak neco)
bard - pulelf (luk nebo obourucak)
mag - elf (to uz je jedno co za zbran, i kdyz dyka je sexy)

Mimochodem, zlodej je uplne na hovno. Dvere vyrazi bojovnik nebo otevre mag, pasti projde bojovnik nebo paladin. Proste v hodny druzine nema nejmensi smysl. stejne nikoho neokradam.

Napsal: 11.4.2006 18:22
od Arian
No v IWD bych to SNAD MOŽNÁ ještě pochopil (i když nezapomínej na skrytí ve stínu) ale třeba v BG2 by to byla pěkná ztráta expů nemít zloděje.

Napsal: 11.4.2006 19:44
od AlieN
Arian píše:(i když nezapomínej na skrytí ve stínu)
dá se použít i mág s neviditelností, pastí ve hře moc není a dají se projít s paladinem, takže se zloděj hodí snad jen na probodávání, ale pak by to chtělo kombinaci s bojovníkem (mluvím o IWD1, BG je opravdu o něčem jiném)

hodně dobrá postava je i druid, hlavně kvůli povolávacím a plošným kouzlům

SOLO

Napsal: 16.5.2006 19:58
od Kenny
Ja to hral sice jen jednou, protoze me moc nevzal pribeh :-D (narozdil od BG :-D ), ale osvedcilo se mi solo postava F/M/T. Ze zacatku to je celkem tezky ale kdyz ziskate kouzlo vylepsena neviditelnost a probodnuti x5 + nejaka plosna koula, tak ani ti nejvetsi nijci pred vami neobstoji :-D, nekdo tu sice psal ze ve skupine nesmi chybet clerik, ale podle me s timhle hrdinou nemusi, je to jen otazka herniho casu (ja za 850 dni :-D)

Re: SOLO

Napsal: 16.5.2006 20:00
od sevencreature
Kenny píše:je to jen otazka herniho casu (ja za 850 dni :-D)
No nějak nemám chuť hrát to déle než 2 roky - nepřijde mi to moc reálné :lol:

Re: SOLO

Napsal: 16.5.2006 20:14
od AlieN
Kenny píše:nekdo tu sice psal ze ve skupine nesmi chybet clerik, ale podle me s timhle hrdinou nemusi, je to jen otazka herniho casu (ja za 850 dni :-D)
on ani tak není problém v dlouhém spaní (v BG jsem jednou hrál bez klerika snad přes 1000 dní), ale hlavně v naprosto ultimátním odvracení nemrtvých ;-)

Napsal: 22.6.2006 7:23
od Pan Bača
Teď jsem se k IWD2 dostal asi po pěti letech a skupinu jsem si dal:
drow - mág nekromancie
zlatý trpaslík - bojovník
člověk - barbar
půlčík - zloděj (teď nevím, která přesně "podrasa" to byla)
půlelf - kněz (taky spěšl, ale paměť je krátká, když to člověk nehraje denně)

Jinak preferuju hraní ve více lidech, sám to nemá cenu... člověk toho tolik neunese a navíc mě děsně baví pořád přeskupovat družinu - před každými dveřmi a já nevím čím - a hrabat se v inventáři, různě ho třídit a tak.. a ve více lidech více příležitostí :)

Napsal: 22.6.2006 9:11
od Tokkar
S tímhle souhlasím.
Zkoušel jsem duo i solo a .... je to nuda.
IWD2 je založená na specializaci a pokud hraješ za méně postav nutí to k univerzalizaci hrdiny, což je vzhledem k adaptivnímu expování problém.

Napsal: 9.7.2006 17:48
od Kong Bao-tan
Přispěju si se svou troškou do mlýna. Nedávno sem dohrál IWD2 a ted jedu IWD1 (trošku paradox, ale dvoju sem sehnal dřív) a moje skupinka je"
Elf (když není drow :cry: ) - mág (momentálně dýka)
Hobit - zloděj (luk a krátký meč)
Elfka - klerik (palcát)
Trpaslík - bojovník (sekera, kladivo)
Lidská žena - paladin (meče - dlouhý a težký)
Půlelfka - bard (dlouhý meč, kuše)

A po pročtení tohoto topiku začínám mít pocit, jestli mi tam někde nechybí Druid... Ale tato skupinka se mi líbí. Ještě mě ale láká M/T/F + C/R... ale nevím nevím s triplepovoláním nemám dobré zkušenosti...

Napsal: 7.8.2006 4:06
od Vanda
Tak tahle hra byla moje první tohohle typu, pokud nepočítám Neverwinter nights, ale tam myslím nejsou postihy za toho jakou rasu si zvolím. Už ji mám rozehranou dlouho. Takže moje parta není nic moc, má takové moře slabin, aspoň se mi zdá, že kdo ví, jestli to dohraji.
Mám totiž
mág - půlelfka
druid - člověk
bojovník - elfka (to mě pobavilo)
hraničář - půlelf
zloděj - gnóm
bard - člověk

asi by bylo lepší, začít znova a lépe. Nejlepší postavou je hraničář, ten je mi hodně platný, ale ta bardka mi je k úplnýmu prdu.

Napsal: 7.8.2006 4:13
od yenn
Vanda: Bardka může metat kouzla cca jako multiclassový mág, nebo může pomoci svou melodií. Jistě najde alespoň nějaké využití.

Napsal: 7.8.2006 4:16
od Vanda
yenn píše:Vanda: Bardka může metat kouzla cca jako multiclassový mág, nebo může pomoci svou melodií. Jistě najde alespoň nějaké využití.
no to jsem si taky říkala, že to s ní prostě neumím. Hlavně nevím proč mi zatím na páté úrovni nekouzlí. Naučila jsem ji kouzla, ale má je zatím černě zbarvené a nelze kouzlit. Nevím, jestli jsem něco neopomněla a nebo její chvíle teprve přijde? :roll:

Napsal: 7.8.2006 4:27
od necrotising_
Mas na sobe brneni?