Stránka 7 z 13
Napsal: 27.7.2006 20:34
od Ajantis
Napsal: 27.7.2006 20:48
od Zakat
Mno, ona by to byla možná hrůza - 3 edice pravidel, nebylo by to v infinity a úplně by to postrádalo hádanky...A přece jen k BG 2 je tolik modů, že BG 3 ani není potřeba.Nakonec souhlasím s Ajantisem...
Ale nějaká nová sága z Faerunu by možná bodla...
Napsal: 27.7.2006 20:54
od sevencreature
Hmm, bral bych BG 3 jako fps

Napsal: 27.7.2006 21:28
od drake127
sevencreature píše:Hmm, bral bych BG 3 jako fps

BG3 by mohlo být už jen a pouze ve stylu Black & White.
Napsal: 7.8.2006 22:07
od Marko
aj ked pre mna bol bg1 skvelou hrou ked som ho svojho casu hral ako vobec 1.rpg(mozno najlepsou),s odstupom casu sa k nemu vraciam ,porovnavam s bg2 a vadi mi jednoduchost jednotky.Jednoduchost subojov,ked je pouzivanie magie skor doplnok ako nevyhnutnost,vadi mi mlatenie do nepriatelov pripominajuce iwd,vadi mi ze tam nemam rovnocenneho supera.bodaj by nie,ved som poloboh,ale ten kto to hra 1.krat o tom nevie a moze sa len cudovat preco vsetkych kosi ako ovce podla pravidiel ad&d...a cudovat sa bude este raz,ked zacne hrat dvojku a kosit budu pre zmenu jeho...ale prave vtedy sa zacne ta prava zabava!
Napsal: 7.8.2006 22:35
od Eles
Mne na BG2 nejvic vadi ToB, protoze je hnusne linearni. Samotna SoA taky neni zazrak, ale nez clovek odjede na ostrov, tak to ujde (i kdyz by urcite neskodilo mnohem vic map v prirode okolo). Jinak jsem se vsim strasne spokojen, takze uz nemam co vytykat :)
Ad jednoduchost. Kdyz nad tim premyslim, tak BG2 opravdu je docela jednoduche, i kdyz mi to driv ani neprislo. Asi kvuli spouste zajimavych questu. Ja mel v mladi docela rad adventury (jeste takove ty, jak v nich kazda akce mela vlastni tlacitko) a musim rict, ze nektere momenty, kdy se ze zoufalstvi zkouselo vsechno na vsechno, mi vubec nechybej. Treba si pamatuju na Indiana Jonese (rok tak 92), kde jsem se tolikrat zasek, abych po x hodinach zkouseni zjistil uplne nelogicky postup jak dal, ze me to uz spis stvalo, nez ze bych si hru uzival...
Napsal: 7.8.2006 22:48
od Castamir
Eles píše:Mne na BG2 nejvic vadi ToB, protoze je hnusne linearni.
no tak já myslim že když si nekdo získá zbraně jako crom fayer apod.
a třeba TIme stop a všechny možny schopnosti tak k tomu ToB slouzi dokonale
Napsal: 8.8.2006 20:52
od Mecker
V ToB crom fayer strácí svou sílu a time stop už taky trochu upadá, to mi na na tom vadí oproti SoA.
Napsal: 8.8.2006 20:54
od Castamir
Mecker píše:V ToB crom fayer strácí svou sílu a time stop už taky trochu upadá, to mi na na tom vadí oproti SoA.
pravda ja crom fayer vymenil za runove kladivo, cep veku....
time stop sem s radostí za aerii používal

Napsal: 20.8.2006 17:57
od nekrotyrael
- aerie :)
- mala navaznost na pnp pravidla
- nedodelane questy apod.
- spatne zpracovani romanci
- nizka obtiznost
- mnozstvi boju
- nedostatecne propracovana povolani
- absence nekterych npc z prvniho dilu :(
- spatny system zbranovych konfiguraci
- pevne stanoveny maximalni pocet spolecniku
- neeber ;D
Napsal: 20.8.2006 18:00
od AlieN
nekrotyrael píše:- pevne stanoveny maximalni pocet spolecniku
LOL, to sebou chceš tahat dvacetičlenou armádu

Napsal: 20.8.2006 18:07
od nekrotyrael
ne.

chci moznost docasne pribrat do party nekoho pro splneni questu, aniz bych nekoho z party musel vyhazovat.
Napsal: 20.8.2006 18:16
od AlieN
hmm, tak tohle mi moc nevadí, questů je ve hře víc než dost a alespoň mám nějakou motivaci ke znovurozehrání.
Napsal: 20.8.2006 18:38
od Zakat
nekrotyrael:
-Aerie-záleží na vkusu
-Pravidla-mě nevadí
-questy-Quest pack, UB...
-romance-npc mody...jinak těch bugů co mám u Viconie...takže jinak souhlas
-obtížnost-zkoušel jsi Tactics na insane?
-boje-jak pro koho, podle mě je to akorát
-povolání-mody kitů...
-npc-mody Xan a Kivan...ale pravda, mohl tam být Ajantis...
-zbraně-nevím, možná
-společníci-občas mě to taky štve, ale celkově je 6 akorát
-neeber-Absolutní souhlas

Napsal: 20.8.2006 19:13
od Ajantis
nekrotyrael: Myslíš, že kdyby bylo standartem pro IE hry třeba 8 společníků, tenhle pocit bys neměl? Imho bys zase standartně zaplnil partu osmi lidmi a chtěl ještě nějaké místo v partě, abys "docasne pribral do party nekoho pro splneni questu, aniz bych nekoho z party musel vyhazovat". Zkrátka tento pocit bys měl imho vždycky.