Stránka 7 z 16

Napsal: 24.2.2006 13:02
od sevencreature
Killdozer: No já jim ji dávám hlavně proto, že je mi na nic :lol:

Napsal: 25.2.2006 14:29
od Killdozer
sevencreature píše:Killdozer: No já jim ji dávám hlavně proto, že je mi na nic :lol:
charname je tvrdohlavec. kdyby slo githiankim jen o hrst pisku, tak by jim ho taky nedal. uz z principu. 8-)

Napsal: 25.2.2006 14:43
od KOFi-chan
Když už jsem se jednou rozhodl, že jim čepel blahosklonně vrátím (u těch skupinek v Podtemnu a v Tethyru), tak na mě za odměnu stejně vždycky zaútočili, což ovšem ve výsledku znamenalo, že se ke mě čepel zase vrátila.. :-?

btw: Nepřipadá vám divný, že ten githianki v Tethyrském lese má u sebe jílec Stříbrného meče :?: - Když ho poslali, aby ode mě získal čepel, tak proč vystavovali nebezpečí i ten jílec.. :shock: :think:

Napsal: 20.3.2006 12:29
od Ajantis
Co si myslíte o zakouzlení Otilukovy nezdolné koule na některého člena party a jeho využití jako "klamného cíle"?
Mně se to moc fér nezdá, ale nechápu, proč potom taková kouzla vůbec existují... :-?

Napsal: 20.3.2006 13:42
od sevencreature
Ajantis: Nic si o tom nemyslím. Tohle kouzlo jsem použil na zkoušku možná tak někdy v BG 1 a od té doby ho ignoruju - přijde mi zbytečné.

Napsal: 20.3.2006 13:53
od CrowX
Hm, vždy keď BG2 hrám tak s ňou chcem nejako experimentovať, ale nakoniec na to úplne zabudnem - viem si však predstaviť niektoré boje, kde by sa to dalo celkom dobre využiť.

Napsal: 20.3.2006 13:54
od Ajantis
7c: V BG to využití nejni tak časté, ale třebas v IWD2 jeho možnosti užití rostou přímo astronomicky... Např. teď jsem bojoval s lichem, který měl na pomoc asi 8 silných kostěných bojovníků a lučištníků. Jeho specialitou bylo zakouzlit hromadné Mocné slovo: smrt, což mi odrovnalo vždy několik členů družiny. A neměl jsem dostatečné možnosti ochrany... K tomu ještě ty velmi nebezpečné bojovníky... Víš, jak takové kouzlo pomůže? :-?
Lich bude sesílat kouzla na toho v Otilukově nezdolné kouli a ostatní se budou opodál rubat s jeho nohsledy...

Napsal: 20.3.2006 14:01
od CrowX
To záleží od skriptov - keď na to nepriateľ nevie zareagovať tak je to v pohode, ale keby hneď reagoval a začal čarovať na nechránených tak by sa z toho vlastne hneď stala nevýhoda na tvojej strane. 8-)

Napsal: 20.3.2006 14:10
od Ajantis
CrowX: Ano, bylo by lepší, kdyby na to uměla AI reagovat. Nebo řekněme, že nějací hloupí ghoulové by to nezaragistrovali, ale takový lich už by měl umět pochopit, že "toho v Otilukově kouli fakt nesejme" :-?
Ale bohužel AI v Infinity hrách je v tomhle značně nedokonalá...
Třeba u toho licha jsem tuhle taktiku nakonec použil, ale jinak se jí snažím co nejvíce vyhnout...

Napsal: 20.3.2006 14:29
od Vlasák
Mody využívající Detectable spells a některé "pravěké" mody-scripty ("Improved něco", "Smarter něco") (teď už to všechno bude asi součást nějakých Tacticsů nebo kompilací starých věcí od hlida) se s tím nicméně vypořádat celkem uměly. Jenže to už opět není původní hra...

Napsal: 20.3.2006 19:59
od Wazikasi
Tak jsem si tu početl jak jste to hráli na poprvé a mám podobné zkušenosti. Před BG1 jsem nic takového nehrál, jen MM6. Že je manuál v elektronické podobě na Cd jsem zjistil až po tak třetí dohrání :-D
Jak já si lámal hlavu s kouzlením...v tom tréningovém skladu jsem seslal koulo a pak už to nějak nešlo... Promluvit si s rádci mě nenapadlo.. Co je AC a THAC0 a jak to funguje jsem zjistil až někde v BG2. Zážitků byla spousta, podobných těm vašim a bohužel jsem podobně jako Ajantis nakukoval do návodu a stejně jako on toho nepřestal litovat :-(
A když moje čarodějka někde uprostřed BG2 sesla Melfovy kouzelné meteory, zůstala přetížená stát, protože měla sílu jen 9. K čemu větší když jsem si v BG1 přečetl že nejdůležitější je pro mága inteligence ...
A o upírech? Utíkal jsem z jedné lokace do druhé a vždycky tam byli...loadoval jsem a zkoušel to znovu a znovu...nevěděl jsem odkud se berou a co jsou zač, protože za Bodhi na hřitov jsem sice šel, ale až potom co jsem si plácl se zloději, takže jsem ji nepotkal.. Vždycky mě našli :-D A dobu mi trvalo i to než mě napadalo, že nemám nikde chodit v noci... Jak já nadával, že je nemůžu zabít, když nesmím ve městě kouzlit..
Fakt nejhezčí hraní :-)

Napsal: 21.3.2006 14:10
od Killdozer
wazikashi: mno, to ja sem jednou konecne sehnal z vice zdroju CDs na bg2(každej měl poškrábaný některý a tak sem od každáho vzal ty co šly). hrál sem to v angličtine, a dostal sem se az do ust natha. mno, mel sem tu hru tak dojebanou, zse sem se nemohl v deji posunout dal. a kdyz sem hral BG1, absolutne sem nevedel o nejake gnolli pevnosti nebo tak. ale navod sem pouzil az v BG city. a nakonec sem napsal vlastni:). mno, asi to uz chce nejake ty zkusenosti s RPG, protoze kdyz sem hral NwN nebyl problem pro cloveka odkojeneho(a ukojeneho) bg. jj, první hraní má dycky nejlepší kouzlo. :-)

Napsal: 21.3.2006 14:45
od Wazikasi
Já taky hrál asi první dvě nebo tři hry v angličtině. Když jsem přišel poprvé do hospody v docích, kde Ployer prokleje Jaheiru, byl jsem už unavený a neměl jsem chuť překládat a tak jsem to prostě odklikal jen tak od oka a Jaheira odešla... Tak jsem to nahrál a hospodě jsem se pak vyhýbal, úkol nepslnil a to i pak při tom druhém hraní :-)) Až na potřetí jsem odhalil oč jde..

A když už jsme u toho RP - já bych se zachoval tak, že když se Jaheira zmíní o všech možnostech kde hledat, šel bych nejdřív do chudinské čtvrti, protože toho hostinckého od CC už znám a mám u něj trochu očko... Najít Ploeyra je už pak snadné... Imho nejrychlejší způsob jak pomoci Jaheiře.. Chodíte někdo do vládní čtvrti vyzvídat k Zahaleným? Dá se předpokládat, že nebudou moc sdílní...a charname nemůže vědět, jak (že) se to pak vyvine.. A za tuhle varinatu je tuším víc expů (což by pro některé hráče mohl být důvod tak jednat)..

Napsal: 21.3.2006 14:49
od Dalcor
Já měl výhodu že jsem v té době hrál už dávno AD&D na stole a měl sjem settingy jak na Dragonlance tak i na Forgotten Realms. Když jse, hrál BG1 poprvé vytuhnul sjem an tom že sjem se nezeptal na Bandit Camp a pak jsi se dál nedostal.

Kluci u nás hráli Diablo I a II a jak je to skvělá hra a já tuhnul u nádherného AD&D RPG které jsme si neskutečně užíval, jen jsem doufal že se někdy dostanu k Dragonlance.

No nejvíce mě dostalo setkání s prvním drakem, když mu tvalo dvě koula než me sestřelil :)))

Napsal: 21.3.2006 14:50
od Assassin
Wazikasi: Já sem nikdy v tomto questu za zahalenými nešel.