Otázky & odpovědi

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Odpovědět
Gurthfin
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 15.4.2008 15:02
Bydliště: Závod, Human Interface

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Gurthfin »

No... a ako je to s tym bonusom za Wis. Na Wis 25 dostavam 35% bonus na XP, ale co to znamena. To sa akoze rozdelia XP a potom sa mi este prirata bonus, alebo z celkoveho sa mne pricita bonu a az potom sa rozdelia xp? Lebo bol som pred Vhailorom a chybalo mi par xp. skoncil som rozhovor - level up. potom som siel za tym jedovatym jazykom(no ten fiend v lebke) a po rozhovore zase level up. A ostatny nic skoro nic.
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7395
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od sevencreature »

Když dostaneš třeba 1000 XP (zobrazeno v okně), tak NO dostane 1350 XP - alespoň tohle je moje teorie (kupodivu jsem se o XP v PT nikdy moc nezajímal :think:).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
Uživatelský avatar
Dead Boss
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 3.8.2007 16:16
Bydliště: Košice

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Dead Boss »

Ak máš päť postáv a dostaneš 1000 XP, NO dostane 200 + 35 percent za WIS. Bolo by trochu divné keby ostatní zdieľali WIS s Namelessom.
The punishment is death for all who live

Torment v LEGU - http://www.mocpages.com/moc.php/4312
Gurthfin
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 15.4.2008 15:02
Bydliště: Závod, Human Interface

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Gurthfin »

takze vsetci dostanu 200 + bonus na Wis alebo len NO dostane bonus na Wis. Lebo napriklad ak pomocou tetovania zvysim Odolnost u niektorej z postav, tak sa jej na lvl nepripocitava bonus na HP za zvysenu ODO(ale neviem ci nahodou nie je problem, ze ti co mozu tetovania maju dvojpovolanie).
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
Lukfi
Sigilan
Příspěvky: 99
Registrován: 30.3.2008 13:54

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Lukfi »

pokud pětičlenná parta získá 1000 XP, tak každý dostane 200 a podle jeho vlastní WIS se mu k tomu něco přičte nebo odečte (přesné hodnoty jsou v manuálu). S tím tetováním, no je pravda, že se to chová jinak u ostatních postav. Taky když zjistíš Morteho historii a on získá +2 CON (mimo jiné), tak při level-upu má CON bonus pořád jen +2, přestože má CON 18 a teoreticky by měl mít +4.
Gurthfin
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 15.4.2008 15:02
Bydliště: Závod, Human Interface

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Gurthfin »

este taka mala otazka: ma zmysel davat niekomu to tetovanie +2 Wis? (NO uz ma Wis na 25)
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Tak wisdom je dobrá i kvůli zkušenostním ziskům. Pokud tedy někdo nějak hodně levelově zaostává, možná by nebylo od věci mu ho dát.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Gurthfin
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 15.4.2008 15:02
Bydliště: Závod, Human Interface

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Gurthfin »

no skorej som myslel na to, ze ak nefunguje bonus HP za odolnost, ked pouzivam tetovanie u postavy inej ako NO, tak asi nepojde ani bonus za Wis.
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
Lukfi
Sigilan
Příspěvky: 99
Registrován: 30.3.2008 13:54

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Lukfi »

Nevidím důvod, proč by bonus za WIS nešel, ale nejdřív radši zkonzultovat manuál, protože pokud si dobře pamatuju, tak ty procenta navíc jsou až od WIS 13 a vejš, takže navyšovat někomu wisdom z 10 na 12 je k ničemu.
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Carlos »

Není - minimálně to ovlivní záchranné hody.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Lukfi
Sigilan
Příspěvky: 99
Registrován: 30.3.2008 13:54

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Lukfi »

Wisdom zvyšuje záchranné hody?

// =>Dead Boss: Mně to nevysvětluj, ohledně pravidel D&D / AD&D jsem "Clueless" :whistle:
Naposledy upravil(a) Lukfi dne 22.4.2008 15:17, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7395
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od sevencreature »

Ne, nezvyšuje. Resp. v DnD ano, ale v BG1, BG2, IWD a P:T to není použité.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
Uživatelský avatar
Dead Boss
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 3.8.2007 16:16
Bydliště: Košice

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od Dead Boss »

V Dnd to možno je, ale PS:T je podľa ADnd kde to nie je. Záchranné hody sú ovlivnené povolaním a levelom. Aj keď v 2e dostávajú klerici bonus proti kúzlam ak majú WIS 16 a viac tuším.
The punishment is death for all who live

Torment v LEGU - http://www.mocpages.com/moc.php/4312
Uživatelský avatar
90210
Sigilan
Příspěvky: 131
Registrován: 22.8.2007 21:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od 90210 »

zdravim. jsem na 9 levelu jako fighter a menim povolani na mage, po zmene jsem na levelu 1 jako mage, mam cca 5000+ expu (obdrzenych za zmenu povolani) a mam hned moznost zvysit level, coz se stane, ale z 1. levelu skocim rovnou na 3. level, ale kouzla me pribudou jen jako bych byl na levelu 2. na netu jsem o tom nenasel vubec nic, co s tim?
Uživatelský avatar
scorpioo
Sigilan
Příspěvky: 387
Registrován: 9.3.2008 21:08
Bydliště: Sigil

Re: Otázky & odpovědi

Příspěvek od scorpioo »

no takže tvoja záhada spočíva v tom, že level kúziel neni rovný s levelom postavy :lol:
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“