Stránka 66 z 79
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 14:26
				od Gurthfin
				No... a ako je to s tym bonusom za Wis. Na Wis 25 dostavam 35% bonus na XP, ale co to znamena. To sa akoze rozdelia XP a potom sa mi este prirata bonus, alebo z celkoveho sa mne pricita bonu a az potom sa rozdelia xp? Lebo bol som pred Vhailorom a chybalo mi par xp. skoncil som rozhovor - level up. potom som siel za tym jedovatym jazykom(no ten fiend v lebke) a po rozhovore zase level up. A ostatny nic skoro nic.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 14:38
				od sevencreature
				Když dostaneš třeba 1000 XP (zobrazeno v okně), tak NO dostane 1350 XP - alespoň tohle je moje teorie (kupodivu jsem se o XP v PT nikdy moc nezajímal 

).
 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 14:53
				od Dead Boss
				Ak máš päť postáv a dostaneš 1000 XP, NO dostane 200 + 35 percent za WIS. Bolo by trochu divné keby ostatní zdieľali WIS s Namelessom.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 19:43
				od Gurthfin
				takze vsetci dostanu 200 + bonus na Wis alebo len NO dostane bonus na Wis. Lebo napriklad ak pomocou tetovania zvysim Odolnost u niektorej z postav, tak sa jej na lvl nepripocitava bonus na HP za zvysenu ODO(ale neviem ci nahodou nie je problem, ze ti co mozu tetovania maju dvojpovolanie).
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 20:38
				od Lukfi
				pokud pětičlenná parta získá 1000 XP, tak každý dostane 200 a podle jeho vlastní WIS se mu k tomu něco přičte nebo odečte (přesné hodnoty jsou v manuálu). S tím tetováním, no je pravda, že se to chová jinak u ostatních postav. Taky když zjistíš Morteho historii a on získá +2 CON (mimo jiné), tak při level-upu má CON bonus pořád jen +2, přestože má CON 18 a teoreticky by měl mít +4.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 20:51
				od Gurthfin
				este taka mala otazka: ma zmysel davat niekomu to tetovanie +2 Wis? (NO uz ma Wis na 25)
			 
			
					
				
				Napsal: 21.4.2008 20:53
				od Carlos
				Tak wisdom je dobrá i kvůli zkušenostním ziskům. Pokud tedy někdo nějak hodně levelově zaostává, možná by nebylo od věci mu ho dát.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 21:00
				od Gurthfin
				no skorej som myslel na to, ze ak nefunguje bonus HP za odolnost, ked pouzivam tetovanie u postavy inej ako NO, tak asi nepojde ani bonus za Wis.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 21:00
				od Lukfi
				Nevidím důvod, proč by bonus za WIS nešel, ale nejdřív radši zkonzultovat manuál, protože pokud si dobře pamatuju, tak ty procenta navíc jsou až od WIS 13 a vejš, takže navyšovat někomu wisdom z 10 na 12 je k ničemu.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 21:06
				od Carlos
				Není - minimálně to ovlivní záchranné hody.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 21:13
				od Lukfi
				Wisdom zvyšuje záchranné hody?
// =>Dead Boss: Mně to nevysvětluj, ohledně pravidel D&D / AD&D jsem "Clueless" 

 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 21.4.2008 21:46
				od sevencreature
				Ne, nezvyšuje. Resp. v DnD ano, ale v BG1, BG2, IWD a P:T to není použité.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 22.4.2008 14:46
				od Dead Boss
				V Dnd to možno je, ale PS:T je podľa ADnd kde to nie je. Záchranné hody sú ovlivnené povolaním a levelom. Aj keď v 2e dostávajú klerici bonus proti kúzlam ak majú WIS 16 a viac tuším.
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 30.4.2008 18:33
				od 90210
				zdravim. jsem na 9 levelu jako fighter a menim povolani na mage, po zmene jsem na levelu 1 jako mage, mam cca 5000+ expu (obdrzenych za zmenu povolani) a mam hned moznost zvysit level, coz se stane, ale z 1. levelu skocim rovnou na 3. level, ale kouzla me pribudou jen jako bych byl na levelu 2. na netu jsem o tom nenasel vubec nic, co s tim?
			 
			
					
				Re: Otázky & odpovědi
				Napsal: 30.4.2008 20:28
				od scorpioo
				no takže tvoja záhada spočíva v tom, že level kúziel neni rovný s levelom postavy 
