Stránka 1 z 3

Mnich

Napsal: 12.2.2006 15:34
od Roenal
Rad bych se dozvedel vse o tom jak hrat tohodle chlapika, vlastnosti, vybaveni a rad bych vedel, jestli existuje nejaka zbranova dovednost pro boj rukama. Jo a taky me zajima jestli se da hrat solo...popr. s F/M/T na multi

Napsal: 12.2.2006 16:17
od Assassin
Roenal: Zbraňová dovednost pro boj s rukama není. Nevím jestli by se to dalo sním sólo, ale asi ne. Společně s F/M/T by už ale neměl být problém (problémy by byly stejně, ale dalo by se to).

Vybavení: Rukavice pádné rány, plášt ochrany +2, nějakej ionskej kámen, prsten gaxxe, boty nadpozemskosti, prsten vyvolání džina, pás síly ohnivého obra.

Myslím, že ti to nic moc nedá, jelikož si stejně vezmeš to nejlepší co najdeš.

Napsal: 12.2.2006 19:29
od Syf
Vlastnosti - je to v podstatě bojovník - důležitá je síla - větší zranění, nosnost(možná i THAC0, ale nevim jak s pěstma). Obratnost - bonus k AC, Odolnost - bonusové životy a záchrany, INT a WIS jen na záchrany, CHAR jako u všech - v podstatě na nic.(Já mám teď rozehranýho mnicha STR 18, DEX 18, CON 18, WIS 17, INT 17, CHAR 3 - mám ring. takže 18 ;-) ).
Dovednosti jsou v podstatě na nic - možná na začátku nebo na střelbu, ale nic důležitýho.
Výbyvy sporadická
- na tělo co tam jde(měl bych už něco najít)
- na krk - teď nevim, dost jich mnich nepotřebuje...Amulet mistra harfeníka je tušim jen pro zloděje
- hlava - iounskej šutr, nej asi ten +10% hp a +1 THAC0 bonus, pozdějc ten jak má Sendai(nebo někdo z jejího bytečku)
- ruce - rukavice pádné rány/pozoruhodné specializace
- prsteny - asi nej prsten ochrany +2(když obětuješ milion expů tak +3), Prsten ovl. země
- plášť - asi ze stok
- boty - Gargoylí :twisted:
ze zbraní se hodí věci pro pasivní využití - Ilbratha, Hindovka, Daystar

Napsal: 12.2.2006 19:51
od Roenal
A ty dovednosti co ma: tichy pohyb- vubec nechapu co dela:-) hledani pasti a ukryti ve stinu - probodnout rukama asi nemuze co:-)

Napsal: 12.2.2006 20:31
od Syf
To Assasin - Gaxák někomu jinýmu - půlka jeho schopnosti je mu na nic - 3x Imp. haste když ho nelze zrychlit, zvýšení MR, když má stejně přes 100%...dám ho radši někomu jinýmu.

Napsal: 12.2.2006 20:31
od Assassin
Roenal: Pokud by byl v družině zloděj tak bych rovnoměrně dával do tichýho pohybu a schování (ten zloděj by samo musel dávat nějaký body do odhalení pastí) a pokud ne tak vše do odhalení pastí

Napsal: 12.2.2006 21:42
od Kong Bao-tan
Syf píše:- na tělo co tam jde(měl bych už něco najít)
vida a já si myslel, že mnich brnění nosit nemůže ;-)

Napsal: 13.2.2006 20:25
od Trandul
Kong Bao-tan píše:
Syf píše:- na tělo co tam jde(měl bych už něco najít)
vida a já si myslel, že mnich brnění nosit nemůže ;-)
Může nosit rukavice, iounský kameny, boty, prsteny, amulety a zbraně dostupné zlodějovi(ale kdo by mu dával zbraň :lol: ).

Napsal: 14.2.2006 17:34
od Roenal
a jaky by mel mit vlastnosti?

Napsal: 14.2.2006 17:57
od Assassin
Roenal: Je to v podstatě válečník, tak bych mu dal co největší sílu, obratnost a odolnost.

Napsal: 14.2.2006 18:06
od sevencreature
Pokud ti jde o power gaming - tj. co nejlepší atributy, tak to je asi tohle (jak píše Assassin):
STR 18
DEX 18
CON 16
a zbytek dle uvážení - čím vyšší tím lepší, ale v zásadě to je pokud vím jedno.

Napsal: 14.2.2006 19:07
od Jab
Monk má i pár problémků. Hlavně ze začátku (než dostane ty skvělé schopnosti).
Doporučuji mu dávat do zásoby ty lektvary jasnosti (proti confusion atd.), pak inteligence (aby ho nevysál mozkožrout) a nakonec i nějaké ty lektvary síly (čistých 18 není zase až "tak moc").
Jo a může kouzlit Nishruu ze svitku. S touhle potvůrkou jsou pak ve spolupráci snem (či lépe noční můrou) každého mága. :twisted:
Ovšem (především s tactics atd.) se moc nehodí do první linie (méně životů). Většinu ran by měl chytat někdo s IS nebo SS (čili F/M, F/D).

Jo a moudrost (opravdu nemá vliv na záchrané hody), charisma nebo inteligence mu opravdu mohou být ukradené. 8-)

Napsal: 14.2.2006 20:08
od Sniper
ja bych mu dal 18 odolnost a 11 inteligenci a zbytek jak psali ostatni

Napsal: 14.2.2006 20:18
od sevencreature
Sniper: CON 18 je zbytečná, protože za ni stejně žádné bonusy nedostane. INT se hodí, jak už bylo zmíněno, když se nějaký Ilithid rozhodne, že posvačí tvé mozkové závity - přece bys ho nechtěl vyhladovět? 8-) A taky když na tebe někdo zakouzlí Maze.

Napsal: 18.2.2006 12:36
od Sniper
Akorat jako solo ma docela problemy se zamkama ne?