Multi-Class weapon specialization, mastery a kdoví, co ještě
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Multi-Class weapon specialization, mastery a kdoví, co ještě
Hmmm, instalujete někdo "Multi-Class Grand Mastery" z Ease of Use? Je to mod, který umožňuje multi povoláním v BG II "dávat do zbraní" 5 hvězdiček.
Zajímalo by mě, jak je to z hlediska pravidel ADnD? Protože třeba multi F/M není nikterak omezovaný z hlediska mága, ale jako bojovník je omezený poměrně značně
Jak to funguje v papírové verzi?
Na druhou stranu tahle komponenta je docela dost přehnaná, když by to umožňovala každé postavě
Já jsem ji radši neinstaloval - ale u multi Fighterů bych Grand Mastery opravdu uvítal, kdyby to bylo košer - jen nevím, jak je to s pravidly.
Zajímalo by mě, jak je to z hlediska pravidel ADnD? Protože třeba multi F/M není nikterak omezovaný z hlediska mága, ale jako bojovník je omezený poměrně značně
Jak to funguje v papírové verzi?
Na druhou stranu tahle komponenta je docela dost přehnaná, když by to umožňovala každé postavě
Já jsem ji radši neinstaloval - ale u multi Fighterů bych Grand Mastery opravdu uvítal, kdyby to bylo košer - jen nevím, jak je to s pravidly.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
A co v té možnosti využívat celou dobu obě povolání, to není výhoda?CrowX píše:Prečo? Veď F/M potrebuje na postup na ďalšiu úroveň toľko skúseností ako normálny F alebo M (podľa toho v ktorom povolaní) - 2* by som akceptoval, keby potreboval menej, ale takto je to vlastne aj F a aj M - podľa mňa by nemal mať žiadny handicap.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Jab: No já si dual class bral vždycky především z toho důvodu, že potřebuje míň zkušeností. Fighter na vyšších levelech se už moc nevylepšuje, takže je to v tom F/M spíš přítěžek (a F HLA nepovažuju zrovna za zázrak ).
A z hlediska RP je to trochu jiná postava než multi.
Ovšem ve hře, kde je hodně expů je to naopak výhoda, protože je asi nevyužiješ? (pokud hraješ solo, nebo v malé skupině)
Edit: I když po pravdě ty 2 * nejsou *až* takový handicap. Ale připadá mi to potom, že F/M je pouze vylepšení mága slabým bojovníkem - tj. nepřijde mi to rovnocenné. Kdyby třeba nemohl kouzlit kouzla vyšších úrovní nebo tak něco, tak bych to pochopil
A z hlediska RP je to trochu jiná postava než multi.
Ovšem ve hře, kde je hodně expů je to naopak výhoda, protože je asi nevyužiješ? (pokud hraješ solo, nebo v malé skupině)
Edit: I když po pravdě ty 2 * nejsou *až* takový handicap. Ale připadá mi to potom, že F/M je pouze vylepšení mága slabým bojovníkem - tj. nepřijde mi to rovnocenné. Kdyby třeba nemohl kouzlit kouzla vyšších úrovní nebo tak něco, tak bych to pochopil
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Multi-Class weapon specialization, mastery a kdoví, co ještě
No ja sem si to "vyriesil" s tym zastavovanim povolania. Presel sem BG1 tak sem mne vysoke staty, v BG2 sem si zvolil Kensai-a ten ma brutalne bonusy na THACO, zraneie aj OC a potom sem z neho urobil maga.Mnel sem 5* na zbran + bonusy a este sem magovy kupil robu vecny, a bol som nepremozitelny.
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Multi-Class weapon specialization, mastery a kdoví, co ještě
Souhlas, tohle platí pro všechny mé různé varianty postav, se kterými jsem hrál BG sériiGurthfin píše:Presel sem BG1, v BG2 som nepremozitelny.
Nicméně to není příspěvek k tématu, ne?
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Multi-Class weapon specialization, mastery a kdoví, co ještě
Papírová pravidla ADnD neznám, ale kdyby někoho zajímal můj "právní/teoretický" pohled na věc, tak multi-class by měl mít hlavní výhody obou povolání, nevýhodou je pomalejší levelování a dovedl bych akceptovat ztrátu nějakých vedlejších dovedností, ale ***** profi je dle mého pojmovým znakem bojovníka, takže by měla náležet i dual a multi povoláním:) Maximálně by si bylo lze z hlediska RPG představit, že bude mít max **** a kouzelník bude omezen kouzla lvl 8.
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Re: Multi-Class weapon specialization, mastery a kdoví, co j
Argumentujete možností dualclassu ale tato možnost je přípustná jen člověku, který navíc Multiclassovat nemůže.
Takže znalci DnD, zkuste nalézt řešení pro ostatní rasy.
Nebo je ve světě DnD rasismus už v pravidlech?
Takže znalci DnD, zkuste nalézt řešení pro ostatní rasy.
Nebo je ve světě DnD rasismus už v pravidlech?
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Multi-Class weapon specialization, mastery a kdoví, co j
Řešení je ve 3. edici : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.