Konec -Varování! - Spoilery!

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Odpovědět

Jednoduse...

Dobry
50
88%
Spatny
7
12%
 
Celkem hlasů: 57

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Cesare: no, možnost výkladu tormentovského příběhu je skutečně jednou z geniálních věcí, kterou tahle hra má.

Abych to svoje pojetí ale řekl lidově - Bezejmenný prostě přijme jako svou motivaci si to všechno vyžrat. To všechno, co umocnil (možna chápat skutečně i jako matematické umocňování ;-)) ještě těmi návaznostmi a činy už coby jako každá další inkarnace...

Třeba by ten původní, originál, za svoje chyby/činy do žádných pekel horucích ani nešel, kdo ví, co lze vidět už za tímhle, ale hrát si s osudy a kauzalitou tak, jako to pak dělal Bezejmenný, to chce trest - trest, za který se pyká tam, kde se osudy ztrácejí jako plamínek vyhořívající svíce v černočerné tmě - ve Válce krve...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

No, těžko říct, jestli Bezejmenný tím vyrovnáním se se smrtelností zemře, nebo co se vlastně stane... Pokud zemře, je to jasné...
Ale pokud ne, pak...

- smrtelnost v sobě mohla jako jediný identifikovatelný fragment původního "Bezejmenného" mít vazbu na nějakou nižší sféru; vyrovnáním se se smrtí pak přejde vazba na už zkompletovaného Bezejmenného, takže...
- skutečně mohlo jít o vyhrocenou situaci - což skutečně byla, minimálně pro psychiku jednotlivce (Bezejmenného)... sféry sice známe, ale skutečně ve všech jejich extrémech? ;-)
- kdyby Pevnost lítosti byla ve Vnějších sférách, dalo by se to vysvětlit propadem celého okolí Bezejmenného (jakožto v tu chvíli koncentrátora nějaké extrémní, uhm, "myšlenky/nálady/principu") do nějaké té nižší sféry... ale vzhledem, že ta Pevnost je v Negativu, tj. ve Vnitřních, a z těch je to k Vnějším pomyslně nejdále, co to vůbec v Planescapu jde, tak to v úvahu moc nepřichází 8-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Vlasák: Hezky řečeno.

...prostě depka jak hrom... ;-)
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

to Vlasák: ale to by platilo iba keď máš presvedčenie LG - pochybujem, že by nejaký TN alebo CE Nameless chcel práve niečo také. 8-)
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

CrowX: no, falírují tam imho přesvědčení pouze dvě - CN a CE.
U lawful je to jasné - ten by si vyžrat chtěl, pořádek musí být; u neutral to lze myslím taky přijmout - jakákoli rovnováha byla silně narušená, to se tam z toho směje taky skoro na každém rohu... Zbývá tedy CN a CE...

Vezmeme-li to kolem a kolem, pak je otázka, jestli by tato dvě falírující přesvědčení vůbec došla takového konce, jaký ve hře je, potažmo zrovna tohoto... Z provedení herních konců, C obecně by dle mě nejlépe volil sebevraždu čepelí - jejich další motivace (outro a dál... Válka krve) je ale stále sporná...

Nicméně, nestane se nakonec něco úplně jiného...? "Nezkompletuje" se těmito akty Bezejmenný do toho smrtelného původního originálu? Který jak hra naznačuje, nějaké svědomí měl...? Pak by to totiž sedělo nezávisle na přesvědčení - skutečně bychom hráli za tu poslední inkarnaci, které by se podařilo ze začarovaného kruhu vymotat a najít zase sebe sama. A tím, že se najde, v podstatě končí a v outru vystupuje ta původní postava (byť s vědomím toho všeho, co věděly všechny "její" inkarnace) a tedy ne "my", protože "my" jsme byli jen poslední střípkem v mozaice.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Vlasák: Vynikající vysvětlení! (tlesk tlesk)
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Pochybujem - po spojení s TTO dostane iba smrteľnosť - spomienky si získal po otvorení bronze sphere - takže zmeny by sa museli odvíjať už odtiaľ - nehovoriac o ľuďoch, ktorým sa bsphere nepodarí otvoriť. Podľa mňa je koniec nedotiahnutý - ale paradoxne je to možno dobre - aspoň sa máme o čom baviť. :lol:

edit: a teraz neviem, či si dobre spomínam, ale nie je Good Incarnation prvý Nameless One :?:
There is a limit to stupidity.
182
Uživatel
Sigilan
Příspěvky: 72
Registrován: 19.12.2005 9:49
Bydliště: Mezi židlí a klavesnicí

Příspěvek od Uživatel »

Proc tohle neresite nekde jinde, spoileri?
Jak vidíš, tak už se to řeší jinde 8-) . Vampiria.
Uživatelský avatar
Mr.DAN
Sigilan
Příspěvky: 46
Registrován: 27.3.2006 14:39
Bydliště: Kolííín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.DAN »

tak jsem to dokončil....docela hezkej konec, pochopil jsem to jako trest za všechno, co TNO i jeho inkarnace vyvedli. Možná se to tu už probíralo,ale nějak jsem nepochytil, co udělala ta první dobrá inkarnace tak špatného ( ten původní zločin ještě před nesmrtelností). Víte někdo???
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

:applause: prvykrat sa mi stalo, ze by sa mi vodrali slzy do oci... Nadhera- a nielen samotny koniec, ale aj posledna miestnost s Transcedentom... Rozlucenie s NPCs... Btw vy ste porazili TO alebo ste s nim splynuli?

Btw PST davam minimalne 15/10, suhlasim s drakom, to sa hralo ako knizka... :'-) Uchvatna hra....
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Ja som na konci PST loadoval dokým som neskúsil všetky možnosti - ale ako ideálnu formu konca považujem spojenie s TO.
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Ja som splynul hned na prvykrat, vzdy sa to snazim riesit inteligentne :)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Mr.DAN
Sigilan
Příspěvky: 46
Registrován: 27.3.2006 14:39
Bydliště: Kolííín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.DAN »

to je interaktivni kniha :-D ja sem s nim splynul, zabil ho s partou/sám, a nakonec jsem zkusil harakiri s čepelí nesmrtelného....a nej konec je splynout s ním nějakou cestou to video je supr
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Mr.DAN píše:tak jsem to dokončil....docela hezkej konec, pochopil jsem to jako trest za všechno, co TNO i jeho inkarnace vyvedli. Možná se to tu už probíralo,ale nějak jsem nepochytil, co udělala ta první dobrá inkarnace tak špatného ( ten původní zločin ještě před nesmrtelností). Víte někdo???
Taky jsem nepochytila nic konkrétního, ale dost možná nešlo o jeden jedinej konkrétní přečin...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Imho rozhodne neslo o jeden precin... alebo ak by islo, tak je snad dobre, ze nie je zverejneny, rovnako ako meno (ono keby sa hrac dozvedel, ze je 'xxx', tak by ho to asi dvakrat nevzrusilo a cela mystika by bola tatam)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“