Nepříjemní nepřátelé
Moderátor: sevencreature
Nepříjemní nepřátelé
Tak tu už máme hlasování o nejlepší zbraň, nejobtížnější souboj, nejoblíbenější povolání a spoustu dalších. Vesměs jde o hlasování v sekci Baldur's Gate. Já bych tuto diskuzi pojal více obecně. Kterého protivníka ve hrách, považujete za nejděsivějšího? Popřípadě, nejoriginálnějšího, nejimpresivnějšího a vůbec za toho nej. A to ať už jde o bojové schopnosti, vzhled, či jiné aspekty a vlastnosti počítačových protivníků. Vzdejme tak současně i poctu těm, kteří měli dost nápadů, umu a talentu, vytvořit protivníky, jenž se nesmazatelně vryli do paměti nám všem.
Facehugger (Aliens vs. Predator) - Co by mohlo být na prvním místě, než tahle svině. Pravděpodobně se jedná o jednoho z nejvíce "šokujícího" protivníka ve hrách všech dob. Zajímalo by mne, kolik infarktů má vlastně na svědomí.
Liche (Baldur's Gate 2) - Opravdu ultimátní protivník a to nejen svou silou. Nemrtvý kouzelnící, jenž po staletí "hnijí" ve svých hrobkách, jsou už jen pro svůj původ děsiví nepřátelé.
DeathClaw (Fallout) - Nejnebezpečnější protivník postnukleárních dobrodruhů. Je jen málo těch, kteří přežili setkání s touto vraždící mašinou
Droid (System Shock 2) - Tak tohle je opravdu nepříjemá svině. A není ce čemu divit. Ještě teď se budím hrůzou zpocený, když si vzpomenu na Cargo Bay a zákeřné droidy. To byla depresivita dotažená do extrému.
Velcí pavouci (System Shock 2) - Už jen ten vzhled... a to nepříjemné sssssss... brr...
Barnacle (Half-life) - Pravda, nejde o dvakrát nebezpačného protivníka, ale když už nic jiného, tak za originalitu si svou nominaci zaslouží. A ruku na srdce, kdo z vás se alespoň jednou nesvezl ke stropu omotán jazykem téhle statické potvory?
Subterranean APC + inženýři (Tiberian Sun) - Kdo hrál, ví o co go. Rozhodně jde o přesvědčivou metodu k pochopení, že dlažba a Mobile Sensor Array, jest nepostradatelnou součástí každé obrany schopné základny.
Facehugger (Aliens vs. Predator) - Co by mohlo být na prvním místě, než tahle svině. Pravděpodobně se jedná o jednoho z nejvíce "šokujícího" protivníka ve hrách všech dob. Zajímalo by mne, kolik infarktů má vlastně na svědomí.
Liche (Baldur's Gate 2) - Opravdu ultimátní protivník a to nejen svou silou. Nemrtvý kouzelnící, jenž po staletí "hnijí" ve svých hrobkách, jsou už jen pro svůj původ děsiví nepřátelé.
DeathClaw (Fallout) - Nejnebezpečnější protivník postnukleárních dobrodruhů. Je jen málo těch, kteří přežili setkání s touto vraždící mašinou
Droid (System Shock 2) - Tak tohle je opravdu nepříjemá svině. A není ce čemu divit. Ještě teď se budím hrůzou zpocený, když si vzpomenu na Cargo Bay a zákeřné droidy. To byla depresivita dotažená do extrému.
Velcí pavouci (System Shock 2) - Už jen ten vzhled... a to nepříjemné sssssss... brr...
Barnacle (Half-life) - Pravda, nejde o dvakrát nebezpačného protivníka, ale když už nic jiného, tak za originalitu si svou nominaci zaslouží. A ruku na srdce, kdo z vás se alespoň jednou nesvezl ke stropu omotán jazykem téhle statické potvory?
Subterranean APC + inženýři (Tiberian Sun) - Kdo hrál, ví o co go. Rozhodně jde o přesvědčivou metodu k pochopení, že dlažba a Mobile Sensor Array, jest nepostradatelnou součástí každé obrany schopné základny.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
S umístěním facehuggerů a Deathclawů nelze než souhlasit . Dále:
Undying - ty divné "kytky" nebo co to bylo, vynořovaly se z podlahy a neskutečně mě vytáčely.
The Thing - Nor s rádiem jsem myslela, že to se mnou praští vůbec obludky v téhle hře byly jedna větší a podivněji vypadající mrcha, než druhá.
Return To Castle Wolfenstein - Übersoldati mi dávali pěkně na čelist.
Unreal Tournament - Xan Kriegor. Svině jedna rychlá s dobře plechovým hlasem.
Princess Maker 2 - krásný červený dráček, který z mojí schovanky udělal sekanou .
Planescape Torment: Ravel, Trias, Transcedent One, červi v undersigil..eh, asi taky všichni .
BG1 - Vlk na prvním levelu .
BG2 + ToB - Kangaxx, beholdeři, drowové, bossové v ToB, draci.
Paměť vysadila , snad si ještě později na někoho vzpomenu
Undying - ty divné "kytky" nebo co to bylo, vynořovaly se z podlahy a neskutečně mě vytáčely.
The Thing - Nor s rádiem jsem myslela, že to se mnou praští vůbec obludky v téhle hře byly jedna větší a podivněji vypadající mrcha, než druhá.
Return To Castle Wolfenstein - Übersoldati mi dávali pěkně na čelist.
Unreal Tournament - Xan Kriegor. Svině jedna rychlá s dobře plechovým hlasem.
Princess Maker 2 - krásný červený dráček, který z mojí schovanky udělal sekanou .
Planescape Torment: Ravel, Trias, Transcedent One, červi v undersigil..eh, asi taky všichni .
BG1 - Vlk na prvním levelu .
BG2 + ToB - Kangaxx, beholdeři, drowové, bossové v ToB, draci.
Paměť vysadila , snad si ještě později na někoho vzpomenu
Naposledy upravil(a) Sadako dne 15.8.2018 16:48, celkem upraveno 1 x.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Doom 2: Arch Vile
Albion: Animal (když jsem hrál poprvé)
Resident Evil: Hunter (headshot a je to v háji), Tyrant
Incubation: Ti pavouci, kteří mají sebevražedný kyselinový útok (nejhorší potvora co znám)
Diablo 2: 1.09 PI MSLEB Conviction Boss - peklo na zemi
Die by the Sword: kostlivci v množství větším než malém
Wizardry 7: Gorrors
Albion: Animal (když jsem hrál poprvé)
Resident Evil: Hunter (headshot a je to v háji), Tyrant
Incubation: Ti pavouci, kteří mají sebevražedný kyselinový útok (nejhorší potvora co znám)
Diablo 2: 1.09 PI MSLEB Conviction Boss - peklo na zemi
Die by the Sword: kostlivci v množství větším než malém
Wizardry 7: Gorrors
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Ti pavouci byli naprosto v pohodě, právě proto, že museli až k tobě a chcípali na jednu ránu, takže nebyl problém si je nepřipustit k tělu.sevencreature píše:Incubation: Ti pavouci, kteří mají sebevražedný kyselinový útok (nejhorší potvora co znám)
To mě víc srali třeba maníci s bouchačkama co přeskakovali překážky a hlavně kvůli svý odolnosti ti neviditelní parchanti útočící nablízko.
Life's hard, time's short, take it easy, fuck it all!
Jj tí pavúci boli o ničom - stačilo vyskákať s jet-packmi na vyvýšené miesta na jednu stranu a dvoch mariňákov mať na druhej aby sa na nich otočil ten master-pavúk a nebol ani najmenší problém.
Doom2 - Cyberdemon - hnusná to mrcha
AvP - Predalien - hlavne keď človek nemá nič iné ako pulse rifle
AvP - Facehugger - prvý stret som zažil v roli Predátora - zelený pohľad - nechápal som čo to je a naraz facehugger na obrazovke - totálny infarkt
Metal Gear Solid - ako písala Vampiria - každý boss je unikát sám o sebe - u mňa vedie boj s ninjom a Metal Gear Rexom
Wizardry VII - Beast of 10000 eyes (alebo 1000?) - najsilnejšia beštia všetkých čias - silnejšie monštrum som v nijakej inej hre nestretol
Final Fantasy VIII - boj s Omega weapon, boj so Seiferom - získanie Gilgamesha, záverečný boj s Ultimeciou
Doom2 - Cyberdemon - hnusná to mrcha
AvP - Predalien - hlavne keď človek nemá nič iné ako pulse rifle
AvP - Facehugger - prvý stret som zažil v roli Predátora - zelený pohľad - nechápal som čo to je a naraz facehugger na obrazovke - totálny infarkt
Metal Gear Solid - ako písala Vampiria - každý boss je unikát sám o sebe - u mňa vedie boj s ninjom a Metal Gear Rexom
Wizardry VII - Beast of 10000 eyes (alebo 1000?) - najsilnejšia beštia všetkých čias - silnejšie monštrum som v nijakej inej hre nestretol
Final Fantasy VIII - boj s Omega weapon, boj so Seiferom - získanie Gilgamesha, záverečný boj s Ultimeciou
- Silverbow
- Sigilan
- Příspěvky: 93
- Registrován: 1.10.2005 11:35
- Bydliště: Elysium
- Kontaktovat uživatele:
jjYachiko píše: V MM6 boli ešte horšie tie Šialené oči... hlavne v tých veľkých skupinách na hrade Darkmoor...
inak v Albione Animal? To mna skor stvali tie jastericovite veci...
a v MM7 vazky
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head...
- Sulik, to G.W. Bush, in Fallout 2 -
WARNING: The content of this post may pose danger to your mental health.
- Sulik, to G.W. Bush, in Fallout 2 -
WARNING: The content of this post may pose danger to your mental health.
V MM8 byla ještě horší věc. Tam jsi mlátil přerostlé vosy. Navíc všude okolo byly takové syté a jasné barvy (+kytičky, louka). Prostě hnus. MM8 se moc nepovedlo.Silverbow píše:a v MM7 vazky
Jináč nemůžu zapomenout na své prvé setkání s Diablem (v D1 samozřejmě). Potichoučku jsem se plížil posledním patrem a najednou na mě vybafl nasraný červený démon.
Co se týče akčních her, tak zmutovaný Rancor v Jedi Academy. Utíkat nevím kam krze souboje se sithy a za zády bestii velkou jako panelák.
Hmm, na poprvé dosti děsivá záležitost. Obvzvláště se mi s ním přihodila i taková epizodka, kdy jsem vykoukl zpoza jednoho rohu kde je. Jenže on vykoukl v tu samou chvíli z druhé strany onoho rohu. To jsem na chvíli zatrnul hrůzou.
A ze strategií měl pěknou temnou atmosféru Brood War. Hlavně za zergy bych ocenil úžasnou hudbu.
Občas děsivý byl i doom, člověk věděl, že něco zmáčkne a ze všech dvěří okolo se vysypou démoni. Člověk to věděl a stejně se lekl.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Red Faction byla sice jen obyčejné střílečka ale (tuším) hned první boss mi dal neobyčejně zabrat (ostatní už byli v pohodě. Ten první byl obrovský silný robot a já běhal po nějakém komlexu ve velkých chodbách a musel jsem ho nahnat pod nějakou trysku či co, abych ho mohl zničit. Vzhledem k tomu, že mě ne vždy dvakrát ochotně následoval a přímý střet s ním se rovnal smrti, to byla docela fuška.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Mě teda nevíce dostal Diablo z druhého dílu. Měl jsem svoji kouzelnici a velmi moudře jsem se rozhodl ho usmažit firebally, firewally a meteory. Po několika minutách, co jsem ho skoro nezranil, jsem si uvědomil, že oheň pekelnému démonovi asi vadit nebude...
Jinak souhlas s CeBrkem - Droidi jsou oěkný mrchy ("Where are you sir?")
Jinak souhlas s CeBrkem - Droidi jsou oěkný mrchy ("Where are you sir?")
Žralok, který štěká, nekouše.