Stránka 1 z 6
Nepříjemní nepřátelé
Napsal: 1.10.2005 21:35
od CeBrk
Tak tu už máme hlasování o nejlepší zbraň, nejobtížnější souboj, nejoblíbenější povolání a spoustu dalších. Vesměs jde o hlasování v sekci Baldur's Gate. Já bych tuto diskuzi pojal více obecně. Kterého protivníka ve hrách, považujete za nejděsivějšího? Popřípadě, nejoriginálnějšího, nejimpresivnějšího a vůbec za toho nej. A to ať už jde o bojové schopnosti, vzhled, či jiné aspekty a vlastnosti počítačových protivníků. Vzdejme tak současně i poctu těm, kteří měli dost nápadů, umu a talentu, vytvořit protivníky, jenž se nesmazatelně vryli do paměti nám všem.
Facehugger (Aliens vs. Predator) - Co by mohlo být na prvním místě, než tahle svině. Pravděpodobně se jedná o jednoho z nejvíce "šokujícího" protivníka ve hrách všech dob. Zajímalo by mne, kolik infarktů má vlastně na svědomí.
Liche (Baldur's Gate 2) - Opravdu ultimátní protivník a to nejen svou silou. Nemrtvý kouzelnící, jenž po staletí "hnijí" ve svých hrobkách, jsou už jen pro svůj původ děsiví nepřátelé.
DeathClaw (Fallout) - Nejnebezpečnější protivník postnukleárních dobrodruhů. Je jen málo těch, kteří přežili setkání s touto vraždící mašinou
Droid (System Shock 2) - Tak tohle je opravdu nepříjemá svině. A není ce čemu divit. Ještě teď se budím hrůzou zpocený, když si vzpomenu na Cargo Bay a zákeřné droidy. To byla depresivita dotažená do extrému.
Velcí pavouci (System Shock 2) - Už jen ten vzhled... a to nepříjemné sssssss... brr...
Barnacle (Half-life) - Pravda, nejde o dvakrát nebezpačného protivníka, ale když už nic jiného, tak za originalitu si svou nominaci zaslouží. A ruku na srdce, kdo z vás se alespoň jednou nesvezl ke stropu omotán jazykem téhle statické potvory?
Subterranean APC + inženýři (Tiberian Sun) - Kdo hrál, ví o co go. Rozhodně jde o přesvědčivou metodu k pochopení, že dlažba a Mobile Sensor Array, jest nepostradatelnou součástí každé obrany schopné základny.
Napsal: 1.10.2005 23:32
od Sadako
S umístěním facehuggerů a Deathclawů nelze než souhlasit

. Dále:
Undying - ty divné "kytky" nebo co to bylo, vynořovaly se z podlahy a neskutečně mě vytáčely.
The Thing - Nor s rádiem

jsem myslela, že to se mnou praští

vůbec obludky v téhle hře byly jedna větší a podivněji vypadající mrcha, než druhá.
Return To Castle Wolfenstein - Übersoldati mi dávali pěkně na čelist.
Unreal Tournament - Xan Kriegor. Svině jedna rychlá s dobře plechovým hlasem.
Princess Maker 2 - krásný červený dráček, který z mojí schovanky udělal sekanou

.
Planescape Torment: Ravel, Trias, Transcedent One, červi v undersigil..eh, asi taky všichni

.
BG1 - Vlk na prvním levelu

.
BG2 + ToB - Kangaxx, beholdeři, drowové, bossové v ToB, draci.
Paměť vysadila

, snad si ještě později na někoho vzpomenu

Napsal: 1.10.2005 23:58
od SiNuHeT
Might & Magic 6 - Král minotaurů a jeho Smrtící pěst či jak se to jmenuje
Napsal: 2.10.2005 0:01
od Jab
SiNuHeT píše:Might & Magic 6 - Král minotaurů a jeho Smrtící pěst či jak se to jmenuje
JJ, ta byla masitá. Ale on se dal tuším i nějak zaseknout, aby to nepoužíval.

Napsal: 2.10.2005 0:10
od sevencreature
Doom 2: Arch Vile
Albion: Animal (když jsem hrál poprvé)
Resident Evil: Hunter (headshot a je to v háji), Tyrant
Incubation: Ti pavouci, kteří mají sebevražedný kyselinový útok (nejhorší potvora co znám)
Diablo 2: 1.09 PI MSLEB Conviction Boss

- peklo na zemi
Die by the Sword: kostlivci v množství větším než malém
Wizardry 7: Gorrors

Napsal: 2.10.2005 0:21
od Yachiko
SiNuHeT píše:Might & Magic 6 - Král minotaurů a jeho Smrtící pěst či jak se to jmenuje
V MM6 boli ešte horšie tie Šialené oči... hlavne v tých veľkých skupinách na hrade Darkmoor...
Napsal: 2.10.2005 1:25
od Daemon
sevencreature píše:Incubation: Ti pavouci, kteří mají sebevražedný kyselinový útok (nejhorší potvora co znám)
Ti pavouci byli naprosto v pohodě, právě proto, že museli až k tobě a chcípali na jednu ránu, takže nebyl problém si je nepřipustit k tělu.
To mě víc srali třeba maníci s bouchačkama co přeskakovali překážky a hlavně kvůli svý odolnosti ti neviditelní parchanti útočící nablízko.
Napsal: 2.10.2005 4:30
od CrowX
Jj tí pavúci boli o ničom - stačilo vyskákať s jet-packmi na vyvýšené miesta na jednu stranu a dvoch mariňákov mať na druhej aby sa na nich otočil ten master-pavúk a nebol ani najmenší problém.
Doom2 - Cyberdemon - hnusná to mrcha
AvP - Predalien - hlavne keď človek nemá nič iné ako pulse rifle
AvP - Facehugger - prvý stret som zažil v roli Predátora - zelený pohľad - nechápal som čo to je a naraz facehugger na obrazovke - totálny infarkt
Metal Gear Solid - ako písala Vampiria - každý boss je unikát sám o sebe - u mňa vedie boj s ninjom a Metal Gear Rexom
Wizardry VII - Beast of 10000 eyes (alebo 1000?) - najsilnejšia beštia všetkých čias - silnejšie monštrum som v nijakej inej hre nestretol
Final Fantasy VIII - boj s Omega weapon, boj so Seiferom - získanie Gilgamesha, záverečný boj s Ultimeciou
Napsal: 2.10.2005 6:20
od Silverbow
Yachiko píše:
V MM6 boli ešte horšie tie Šialené oči... hlavne v tých veľkých skupinách na hrade Darkmoor...
jj
inak v Albione Animal? To mna skor stvali tie jastericovite veci...
a v MM7 vazky
Napsal: 2.10.2005 9:41
od Wenom
Diablo-každá 5 příšera
D 2-Baal
Iwd 2-Isair a Madae
Gothic2-1. drak na kterého jdu (krom baheního)
NWN-Aribeth a DrakoLich
W3 FT-celá kampaň za Undead
Napsal: 2.10.2005 9:46
od Jab
Silverbow píše:a v MM7 vazky
V MM8 byla ještě horší věc. Tam jsi mlátil přerostlé vosy. Navíc všude okolo byly takové syté a jasné barvy (+kytičky, louka). Prostě hnus. MM8 se moc nepovedlo.
Jináč nemůžu zapomenout na své prvé setkání s Diablem (v D1 samozřejmě). Potichoučku jsem se plížil posledním patrem a najednou na mě vybafl nasraný červený démon.
Co se týče akčních her, tak zmutovaný Rancor v Jedi Academy. Utíkat nevím kam krze souboje se sithy a za zády bestii velkou jako panelák.
Hmm, na poprvé dosti děsivá záležitost. Obvzvláště se mi s ním přihodila i taková epizodka, kdy jsem vykoukl zpoza jednoho rohu kde je. Jenže on vykoukl v tu samou chvíli z druhé strany onoho rohu. To jsem na chvíli zatrnul hrůzou.
A ze strategií měl pěknou temnou atmosféru Brood War. Hlavně za zergy bych ocenil úžasnou hudbu.
Občas děsivý byl i doom, člověk věděl, že něco zmáčkne a ze všech dvěří okolo se vysypou démoni. Člověk to věděl a stejně se lekl.
Napsal: 2.10.2005 10:36
od MCZ
Red Faction byla sice jen obyčejné střílečka ale (tuším) hned první boss mi dal neobyčejně zabrat (ostatní už byli v pohodě. Ten první byl obrovský silný robot a já běhal po nějakém komlexu ve velkých chodbách a musel jsem ho nahnat pod nějakou trysku či co, abych ho mohl zničit. Vzhledem k tomu, že mě ne vždy dvakrát ochotně následoval a přímý střet s ním se rovnal smrti, to byla docela fuška.
Napsal: 2.10.2005 11:03
od SiNuHeT
Jab píše:V MM8 byla ještě horší věc. Tam jsi mlátil přerostlé vosy. Navíc všude okolo byly takové syté a jasné barvy (+kytičky, louka). Prostě hnus. MM8 se moc nepovedlo.
Ještě jsem si vzpomněl na pavouky v prvním dungeonu MM6 (New Sorpigal), na družinu s 0,0001 HP byl jejich jed opravdu smrtící

Napsal: 2.10.2005 12:08
od Kajoz
Hmm, pro mě jsou nepřekonatelní všichni ti bezejmenní bossové ze starodávných hopsaček. A pak tu jsou samozřejmě dungeony. Nelze vybrat byť pár nejdrsnějších neb nejoriginálnějších, natož pak jednoho. Asi tak je to u mě.
Napsal: 2.10.2005 12:18
od drake127
Mě teda nevíce dostal Diablo z druhého dílu. Měl jsem svoji kouzelnici a velmi moudře jsem se rozhodl ho usmažit firebally, firewally a meteory. Po několika minutách, co jsem ho skoro nezranil, jsem si uvědomil, že oheň pekelnému démonovi asi vadit nebude...
Jinak souhlas s CeBrkem - Droidi jsou oěkný mrchy ("Where are you sir?")