Diablo, Hellfire
Moderátor: sevencreature
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Diablo, Hellfire
Nevíte, jak to je v Hellfire se zbraní? Nějak jsem nabyl dojmu (už nevím odkud), že je tam kombinace zbraň a štít na nic (kvůli změně ve hře - mechanismu blokování a resistencí nebo tak něco).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
To by nebolo zlé, ja som ich s warriorom zvyčajne zabíjal fireballom (hell spawn) alebo bleskom - najhoršie boli tie mrchy, ktorých útok mal žltú farbu (Soul burner alebo tak nejak - immune to fire) - takže so štítom ma síce zastavia, ale ak ma nemôžu trafiť tak sa nič nedeje - potom rýchlo teleport (áno aj s fighterom sa to dá) a rozsekať.
Hellfire mě teda nikdy moc nebral - mnich je sice dobrá postava, ale spíše jen ze začátku, přidaných unikátních předmětů je málo a ten organický dungeon je imo neúnosně obtížnej..
Jinak se mi ovšem atmosféra prvního dílu Diabla líbí mnohem víc než ta ve dvojce
Jinak se mi ovšem atmosféra prvního dílu Diabla líbí mnohem víc než ta ve dvojce
Naposledy upravil(a) KOFi-chan dne 6.3.2006 20:13, celkem upraveno 2 x.
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
Ja ale mluvim samozrejme o obtiznosti Hell, kde s warriorem utocna kouzla az tak velky smysl nemaji (o tom by se samozrejme dalo polemizovat).
A rikas, ze bys stal a blokoval... jenze problem je v tom, ze nez by se postava po prvnim bloku vzpamatovala, uz by u ni byla dalsi strela a ta by ji ubrala. A to nemluvim o tom, ze zakouzlit teleport, kdyz jsi v block-locku je skoro nemozne. Mnohem bezpecnejsi je normalne odejit > mas vetsi sanci, ze se z tama dostanes.
A rikas, ze bys stal a blokoval... jenze problem je v tom, ze nez by se postava po prvnim bloku vzpamatovala, uz by u ni byla dalsi strela a ta by ji ubrala. A to nemluvim o tom, ze zakouzlit teleport, kdyz jsi v block-locku je skoro nemozne. Mnohem bezpecnejsi je normalne odejit > mas vetsi sanci, ze se z tama dostanes.
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
Jj - o tejto nevýhode štítu veľmi dobre viem - veď preto som písal najrýchlejší blok - shield of quickness alebo tak nejak - to by stálo za to vyskúšať - ak by to nemalo zmysel tak by som radšej zostal pri kúzlach - naháňať tie čarodejnice nie je práve sranda - kúzla sa mi osvedčili lepšie. (aj na hell)
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
Ve slozce Hellfiru vytvoris soubor command.txt a napises do nej 'bardtest;barbariantest'. Pak jeste muzes pridat 2 questy a to kdyz pripises jeste 'cowquest;theoquest'. A nakonec jeste aktivovat multiplayer 'multitest' :).
Barbar funguje jen ve verzi 1.01, multiplayer zase jen ve verzi 1.00 (ale da se na to stahnout hack).
EDIT: Mezi vsemi prikazy v command.txt musi byt znamenko ';', pokud to nekdo nepochopil :). (myslim, ze to funguje i s nejakym jinym, ale ted si nejsem jisty)
Barbar funguje jen ve verzi 1.01, multiplayer zase jen ve verzi 1.00 (ale da se na to stahnout hack).
EDIT: Mezi vsemi prikazy v command.txt musi byt znamenko ';', pokud to nekdo nepochopil :). (myslim, ze to funguje i s nejakym jinym, ale ted si nejsem jisty)
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele: