Stránka 20 z 24

Napsal: 23.9.2007 13:11
od sevencreature
klaymen: Je pravda, že to nemuselo být tak globální. Resp. mohli to nějak trochu víc ručně upravit (jak to koneckonců provádějí v OOo a dalších modech). Monstra jsou myslím ok. Jediný problém jsou NPC - a i u nich mi v podstatě vadí POUZE to vybavení - tj. jeho šílený přebytek a následná devalvace.

Pokud jsi hrál Morrowind, tak ti nemohlo uniknout, že po chvíli už ve hře nejsou žádní nepřátelé - všechno padá na pár ran na nejvyšší obtížnost ani by člověku bylo cokoliv schopno ublížit. V Tribunalu se sice objevili tužší nepřátelé (až mě to docela překvapilo), ale to už je datadisk... Tohle levelování nepřátel je IMO reakce vývojářů na stížnosti ohledně Morrowindu.

Napsal: 23.9.2007 14:01
od klaymen
to s tou obtiaznostou v Morrowinde je pravda, ale ten problem mohol vyriesit aj nejaky patch upravujuci silu nepriatelov v hre, nemyslim ala Oblivion, ale nejake fixne zosilnenie
EDIT: pripadne aj level cap, alebo stazit ziskanie tych silnejsich artefaktov

Napsal: 25.9.2007 2:29
od solxiger
Všetko by to človek na Obli prekusol ale bandita /pošuk pri ceste, čo chce zopár drobných/ oblečený v Daedrickom brnrní?? :roll: Ja bych BS za to vygulil... ;-)

Napsal: 25.9.2007 8:36
od Illuminating
sevencreature píše:klaymen: Je pravda, že to nemuselo být tak globální. Resp. mohli to nějak trochu víc ručně upravit (jak to koneckonců provádějí v OOo a dalších modech). Monstra jsou myslím ok. Jediný problém jsou NPC - a i u nich mi v podstatě vadí POUZE to vybavení - tj. jeho šílený přebytek a následná devalvace.

Pokud jsi hrál Morrowind, tak ti nemohlo uniknout, že po chvíli už ve hře nejsou žádní nepřátelé - všechno padá na pár ran na nejvyšší obtížnost ani by člověku bylo cokoliv schopno ublížit. V Tribunalu se sice objevili tužší nepřátelé (až mě to docela překvapilo), ale to už je datadisk... Tohle levelování nepřátel je IMO reakce vývojářů na stížnosti ohledně Morrowindu.
Jenže dost špatná reakce. Stačilo do světa nasázet od nejlehčích až po ty nejtužší enemyky a nemusely odstraňovat radosti z hrdinský síly postavy... Fuj! Mohlo to bejt lepší... V morrowindu byli možná nepřátelé až moc slabý :-?

Napsal: 25.9.2007 10:46
od sevencreature
SlipKnoT: Vždyť v Oblivionu jsou pořád ve světě i ty základní potvory a jednoduché potvory - krysy, vlci, krabi, minotauři, trollové, mágové (:wink:).

Popravdě řečeno, já mnohem radši v divočině potkám grizzlyho než krysu.

Moje jediná výhrada je tedy k tomu brnění u NPC (bandité a spol.) - ale i tak mi to až tak moc nevadí, jen mi to přijde trochu divné. Rozhodně lepší varianta, než probíhat po mapě a zabíjet všechno křivým pohledem :roll:

Zatím jsem na 18. levelu a nepotkal jsem už dlouho (tj. naposledy to byli upíři na 7. levelu) nepřítele, který by mi dělal sebemenší problémy.

Napsal: 25.9.2007 12:13
od klaymen
ale to levelovanie......ty nesilnies tym ako ziskavas levely, ale len tym ako ziskavas lepsie veci, cize za celu hru nemusis postupit ani o level, staci ti najst dobre veci a nemas problem

Napsal: 25.9.2007 12:30
od AlmSiVi
No, strašné je jak se tenhle systém dá zneužít. Když hráč nechce aby hra byla těžší, tak hra prostě těžší nebude, protože on nemusí postoupit na další level.Stačí si pořád zvyšovat skilly a nespat. Ve výsledku může někdo mít všechny skilly na 100 a úroveň stále třeba 10, nebo dokonce 1. Zní to sice absurdně, ale dost lidí takhle hraje.

Imho je ta obtížnost soubojů vyřešená celkem špatně jak v Oblivionu (pořád stejně (relativně) jednoduché souboje) tak v Morrowindu (ze začátku docela těžké, čím dál lehčí až na lvl asi 40 jde všechno na 1-2 rány). V OOO je to vyřešené imo ideálně - skoro na jakékoliv úrovni se dají najít lehké i těžké souboje, a hlavně se nestane že po dosažení určité úrovně jeden druh nepřátel skoro zmizí a je nahrazen jiným.. Levelování nepřátel tam sice je, ale ve velmi omezené míře (o trochu víc než v Morrowindu)

klaymen: No, tady jde o to že když nepostoupíš na vyšší level tak neseženeš lepší věci, takže to vychází v podstatě na stejno..

Napsal: 25.9.2007 12:57
od sevencreature
klaymen píše:cize za celu hru nemusis postupit ani o level, staci ti najst dobre veci a nemas problem
Jak psal AlmSiVi, bez postupu na vyšší levely prostě lepší věci nenajdeš :-) A pro mě jsou motivace v TES věci (a vzhled) - na levely kašlu.

AlmSiVi: Hmm, z toho, co jsem četl o OOO se mi zdá, že to tam je právě jednodušší, ne? :think: Tj. nepřátelé přestanou levelovat?

Mno, ale už se na OOO těším :-) Jak se k sobě hodí OOO a Shivering Isles? Podle tvých zkušeností?

Napsal: 25.9.2007 13:04
od solxiger
OOO pridáva aj nových nepriateľov súboj s NPC môže trvať aj 5min.
********
http://forum.bonusweb.cz/elderscrolls/v ... php?t=5977
********

Napsal: 25.9.2007 13:10
od sevencreature
solxiger píše:OOO pridáva aj nových nepriateľov súboj s NPC môže trvať aj 5min.
Mno, to není nic zvláštního - můj boj s prvním obřím bossem trval možná i déle :lol:

Každopádně zatím čekám na to, kolik bude stát Oblivion GOTY - jestli se nevyplatí koupit radši rovnou GOTY než jen Shivering Isles.

Napsal: 25.9.2007 13:13
od Zakat
Tak mě napadá, nemělo/nemá GOTY vyjít teď v září?

Napsal: 25.9.2007 13:14
od solxiger
sevencreature píše:Mno, to není nic zvláštního - můj boj s prvním obřím bossem trval možná i déle
Nehovorím o bossovi ale o banditovi v kožennom brnení /súboj na meče/ a na lvl 10 si ťa podá kúzelník aj o málo horší. /Oni tie kúzla fakt používajú/.

Napsal: 25.9.2007 13:17
od sevencreature
Zakat: No, mělo. Předpokládaná cena je $49.90 - uvidíme, jak to bude u nás. GOTY by se mi líbila hlavně kvůli možnosti mít vše v jednom balení a kvůli přítomnosti všech pluginů, taktéž v jedné krabičce.

solxiger: Tím "boss" myslím prostě o třídu vyšší obřík než ti ostatní - něco jako hnědý medvěd mezi černými.

Hmm, na kouzelnících mi vadí spíš když používají zbraně - potom mě mohou odhodit a na chvíli zdržet. Kouzla jsou k smíchu, když máš resisty a odrážení (jeden z důvodu, proč se mi mágové zdají nejjednodušší - navíc mají ještě málo životů) - stačí párkrát seknout a obvykle to neustojí, a ani nekladou odpor (narozdíl od bojovníků, kteří blokují).

Napsal: 25.9.2007 13:48
od AlmSiVi
7c: Tak jestli vyjde GOTY tak to je vynikající. Zatím jsem Oblivion nekupoval protože nechci udělat stejnou chybu jako u NWN, tj. koupit samostatnou hru a potom muset kupovat platinovku protože datadisky samostatně neseženu. A taky je lepší to mít všechno pohromadě :)
Pokuď jde o OOO spolu s Shivering Isles - funguje to asi tak že Shivering Isles jsou jako v normálním Oblivionu, tj. všechno co je v nich je levelované a OOO se tam nijak neprojevuje. No, doufám že vyjde OOO i pro Shivering Isles, mohlo by to být zajímavé..

Napsal: 25.9.2007 14:02
od Zakat
AlmSiVi: Myslím že Obscuro na OOO pro SI dělá, resp. zde je jakýsi neoficiální addon - http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=12061