Stránka 23 z 24

Napsal: 12.10.2007 16:47
od nuke
SlipKnoT píše:Jj, jenže si už nepamatuju co mi řekl prvně, a teď už kecá jen nějaký nepodstatný sračky :-? A v questblogu o tom nemám vůbec zprávu... Že jsem s nim mluvil...
Malo by to tam byť. Konkrétne dačo ako Shrine of Azura ( alebo iné meno )

Napsal: 12.10.2007 16:54
od AlmSiVi
nuke: Ten quest by měl být součástí OOO. Píše se o tom i v tom "manuálu" či jak to nazvat.
It is now possible, thanks to an involved new quest, to gain faction with all “neutral” creature factions. This means that the player may be accepted among animals and even befriend them, so that they will follow and assist against threats.
Jestli jsi viděl trailer na OOO, tak určitě víš co myslím.

Napsal: 12.10.2007 17:18
od nuke
AlmSiVi píše:nuke: Ten quest by měl být součástí OOO. Píše se o tom i v tom "manuálu" či jak to nazvat.
It is now possible, thanks to an involved new quest, to gain faction with all “neutral” creature factions. This means that the player may be accepted among animals and even befriend them, so that they will follow and assist against threats.
Jestli jsi viděl trailer na OOO, tak určitě víš co myslím.
JJ viem čo myslíš, ale netuším ako k nejakému srstnáčovi prísť. Mňa to zatial moc netrápilo.

Hops... čítal som si nejaké FAQ na OOO a tam som sa dostal k tomuto:

Q: How do I befriend animals/How do I get summon animal spells?
A: You must defeat Eregor at Yeleri.

To sa mne podarilo a fakt som mohol povolávať zvieratá. Podobne ako tí zlí elfovia. Na nijaký iný spôsob som neprišiel.

Perfektná stránka na spoilery z OOO: http://devnull.devakm.googlepages.com/ooospoilers

Napsal: 12.10.2007 17:33
od AlmSiVi
nuke: Díky moc, teď aspoň vím co dělat.. I když než se to povede, to bude trvat roky ;-) Právě totiž hraju celkem zajímavě upravený oblivion - žádný fast travel, žádná šipka ukazující cíl questu, místo fast travelu přepravní možnosti jako byly v MW (lodě, dostavníky mezi městy, Mark+Recall, teleportace skrz guildy mágů) Spolu s OOO je to naprosto dokonalé (ale taky dost těžké ) :-P

Napsal: 12.10.2007 21:05
od Wendeee
Tak mám Fathise zpatky ve meste, ale furt se se mnou nebavi:D
Umbacana sem uz dokoncil, jen sem ho jeste nezkousel vykrast.

Azura chce myslim nejakej zarivej prach, co ktera Daedra chce se da najit jednoduse na http://oblivion.bonusweb.cz , cokoliv potrebuju ohledne questu kdyz si nevim rady tak hledam tam;)

BTW:Me se zrovna Hvezda Azury zdala docela uzitecna, takze sem obetoval jinej predmet, myslim ze neco od Molag Bala, asi palcat.

EDIT:Tak ten Umbacano furt nic, nemuzu ty vitriny otevrit. Asi bug? Nikde asi zadnej schovanej klic k tomu nema?

Re: TES: Oblivion

Napsal: 3.4.2008 16:27
od Rudax

Re: TES: Oblivion

Napsal: 3.4.2008 18:18
od Hupr
Vypadá to zajímavě, kosa jako zbraň: http://oblivion.bonusweb.cz/plugins/wea ... n-download

Re: TES: Oblivion

Napsal: 4.4.2008 7:10
od Rudax
Hupr píše:Vypadá to zajímavě, kosa jako zbraň:
To jo. Tak rychle pokosit nějaké bandity :lol:
můj starý obrázek

Re: TES: Oblivion

Napsal: 4.4.2008 7:17
od Illuminating
Rudax :arrow: Ošklivá čuba.
Nejlepší jsou s růžovejma vlasama. ;-)

Re: TES: Oblivion

Napsal: 5.4.2008 19:46
od Hupr
Cituju z: http://www.okoun.cz/boards/tes4_oblivion

...Deadly Reflex 4 - peklo!! Rozšíření soubojového systému - údery štítem a jílcem zbraně, úskoky, sekání hlav, půlení těl, kritické zásahy magií (spálení, zmražení), boj a kouzlení na koni a spousta dalšího...


Zní to HODNĚ zajímavě asi zkusím.

Re: TES: Oblivion

Napsal: 5.4.2008 20:23
od AlmSiVi
Hupr: Hlavně přidává věc co mi předtím naprosto chyběla - a to je útok s otočkou který zraní všechny nepřátele okolo, a už kvůli tomu to za to stojí. Jenom dodatek - vyžaduje to Oblivion script extender.

Re: TES: Oblivion

Napsal: 6.4.2008 11:34
od Hupr
No a to mi zase připomíná jednu věc, co mě trápí: Když mám více pluginů, které mají vlastní grafiku atd., a když chci vložit složku s grafikou, animacemi atd. do toho adresáře a už tam jednu mám, tak k tomuhle slouží Oblivion mod manager?

Re: TES: Oblivion

Napsal: 6.4.2008 12:28
od sevencreature
Hupr: Na adresářích nezáleží - koneckonců, mody používají hierarchickou strukturu Oblivionu a pokud mají něco speciálního ve vlastní složce, tak to nevadí. Zajímá tě pouze přepisování souborů (a potom samozřejmě konflikty - pokud jeden mod modifikuje nějaký standardní soubor, s čímž jiný mod nepočítá - ale to už je zabíhání do detailů).

Re: TES: Oblivion

Napsal: 18.4.2008 21:03
od Wendeee
Takže sem se pustil znova do oblivionu, bez češtin atd, nejnovější patche, a oba datadisky.. Prostě maximální funkčnost pokud možno:) Přidal sem pár questů, změnil snad všechny textury, přidal nějaký vybavení, OOO, a hlavně tohle:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=2051
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=3099
Nainstaloval sem pár NPCček, updatnul je na 1.8, a uměj hafo věcí.. V podstatě všechno co vy, daj se ovládat i přes příkazy v konzoli, prostě velká změna, že konečně neběháte po oblivionu sami, ale s bandou lidí co levelujou s váma, takže nejsou k zahození..

Re: TES: Oblivion

Napsal: 19.4.2008 11:23
od Hupr