Reference na dialogy

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Reference na dialogy

Příspěvek od drake127 »

Ve kterých typech soborů je možné najít reference na dialogy aneb jak poznám, jestli je dialog použit nebo ne.
Podotázka: Dělá to NI správně?
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Re: Reference na dialogy

Příspěvek od Razfallow »

drake127 píše:Ve kterých typech soborů je možné najít reference na dialogy aneb jak poznám, jestli je dialog použit nebo ne.
Podotázka: Dělá to NI správně?
.cre; IWD i v .are.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

přišel jsem ještě na dlg (provázání dialogů (v IE se jeví jako prázdné!) a 2da - Lilarcol
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

drake127 píše:přišel jsem ještě na dlg (provázání dialogů (v IE se jeví jako prázdné!) a 2da - Lilarcol
Ovšem tohle přes "Find references to this file" nenajdeš, nebo ano?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Razfallow píše:
drake127 píše:přišel jsem ještě na dlg (provázání dialogů (v IE se jeví jako prázdné!) a 2da - Lilarcol
Ovšem tohle přes "Find references to this file" nenajdeš, nebo ano?
NI se chytá alespoň na dlg. Tam si naopak můžeš vybrat snad všechny typy souborů, ale hledání pak trvá dlouho (hlavně wed).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Bereš za referenci na dialog i parametr ve scriptu? ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Vlasák píše:Bereš za referenci na dialog i parametr ve scriptu? ;-)
jasně, snažím se z BG2 vyeliminovat všechny nepoužité dialogy. Jsem u a.... a zatím jsem jich našel 40.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Dost pohrobků tam je z bg1...

Referenci na dialog mají myslím též .sto...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar »

K čemu to smím-li se zeptat?
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Tokkar píše:K čemu to smím-li se zeptat?
Můj důvod: mám rád pořádek,
důvod pro ostatní: hra *by mohla* být o něco rychlejší.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Ha dodělal jsem písmenko a:

Kód: Vybrat vše

	"aaaa",     // empty, unreferenced
	"aaaaa",    // senseless, unreferenced
	"abela",    // senseless
	"achen",    // senseless, unreferenced
	"addy",     // senseless, unreferenced
	"aeriex",   // empty, unreferenced
//	"aewimer1", // unreferenced references (aewimer1.cre, aewimer2.cre, aewimer3.cre)
	"aewimer2", // empty, unreferenced
	"aewimer3", // empty, unreferenced
	"agnasi",   // senseless, unreferenced
	"ajantd",   // senseless
	"ajanti",   // senseless
	"ajantj",   // senseless, unreferenced
	"ajantp",   // senseless
	"alanbl",   // senseless, unreferenced
	"alar",     // senseless, unreferenced reference (alar.cre)
	"alatos",   // senseless
	"albert",   // senseless, unreferenced
	"aldeth",   // senseless
	"algern",   // senseless, unreferenced
	"alora",    // senseless, unreferenced reference (koch.dlg)
	"aloraj",   // senseless, unreferenced
	"alorap",   // senseless, unreferenced references (alora.dlg, aloraj.dlg)
	"alvahe",   // senseless, unreferenced
	"alyth",    // senseless, unreferenced
	"amaran",   // senseless, unreferenced
	"amnis",    // senseless, unreferenced
	"amnis2",   // senseless, unreferenced
	"amnis3",   // senseless, unreferenced
	"amnis4",   // senseless, unreferenced
	"amnise",   // senseless, unreferenced
	"amnish",   // senseless, unreferenced references (amnish3.bcs, amnish4.bcs)
	"amnvic",   // empty, unreerenced
	"amsleep",  // senseless, unreferenced
//	"amwar01",  // unreferenced
//	"amwar02",  // unreferenced
//	"amwar03",  // unreferenced
//	"ancan",    // unreferenced
	"andars",   // senseless, unreferenced
	"andout",   // senseless, unreferenced
	"andris",   // senseless, unreferenced reference (andris.bcs)
	"angli",    // senseless, unreferenced
	"angelo",   // senseless
	"aoln",     // senseless, unreferenced
	"appar",    // senseless, unreferenced
	"arcand",   // senseless, unreferenced
	"ardeno",   // senseless, unreferenced
	"ardrou",   // senseless, unreferenced
	"argh",     // empty, unreferenced
	"arghai",   // senseless, unreferenced reference (argha.bcs)
	"arcani3",  // senseless, unreferenced
	"arkion",   // senseless, unreferenced
	"arkush",   // senseless, unreferenced
	"artola",   // senseless, unreferenced
	"ashen",    // senseless, unreferenced
	"avarice",  // senseless, unreferenced
	"avery"     // senseless, unreferenced
Žralok, který štěká, nekouše.
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“