Stránka 1 z 6

Systém vlastností

Napsal: 3.10.2005 14:47
od sevencreature
Jaký ze systémů (nevím jestli to nazvat systém) se vám nejvíc líbil?
Kdyžtak přidejte další (já si je všechny nepamatuju).

-----
Wizardry: Strength, Inteligence, Piety, Speed, Vitality, Personality (nebo Senses) a Karma (něco jako Luck)

Hmmm, Jagged Alliance má s Wizardry taky trochu něco podobného (kromě Sir-Techu :lol:)

Fallout (SPECIAL): Strength, Perception, Endurance, Charisma, Inteligence, Agility, Luck

DnD: Srength, Dexterity, Constitution, Charisma, Inteligence, Wisdom

VtM: Strength, Dexternity, Stamina, Charisma, Manipulation, Appearance, Perception, Intelligence, Wits

Final Fantasy: HP, Strength, Vitality, Magic, Spirit, Speed, Evasion, Accuracy, Luck
-----

Mně osobně se nejvíc líbil systém u Wizardry (ale možná je to způsobené tím, že jsem jejich hraním ztrávil tolik času.. ani nevím... a potom Fallout - hlavně kvůli tomu, že je tam úzký limit a tím pádem je nutná specializace).

Napsal: 3.10.2005 14:54
od Sadako
Asi Falloutí SPECIAL.

Napsal: 3.10.2005 15:12
od Silverbow
Fallout, lebo na rozdiel od ostatnych dava zmysel.

Napsal: 3.10.2005 15:22
od necrotising_
SPECIAL ve Falloutu.

Napsal: 3.10.2005 16:06
od MCZ
Mě se líbily všechny tři, které 7C jmenoval.

Nejlepší mi přišlo jednoznačně DnD, SPECIAL má se svými perky a charakterovými rysy taky něco do sebe. A systém Wizardry (alespoň ten, co jsem viděl v 8. díle) byl taky hodně propracovaný (bodíky k různým sféram magie, dobře rozvržené zbraňové i jiné specializace atd.).

Napsal: 3.10.2005 17:24
od Daemon
Falloutí SPECIAL je podle mě bezkonkurečně nejlepší.

A možná se budete divit, ale za velice povedený považuju system v Arcanum, jehož volnost při tvorbě postavy je perfektní, ale taky mu ublížila, protože nešikovnému hráči dovolí si velice snadno vytvořit splácanou postavu k ničemu.

Napsal: 3.10.2005 17:41
od MCZ
Daemon píše:Falloutí SPECIAL je podle mě bezkonkurečně nejlepší.
Aby to tak u vás fallouťáků bylo jinak, že? ;-)

Napsal: 3.10.2005 17:44
od Daemon
MCZ píše:Aby to tak u vás fallouťáků bylo jinak, že? ;-)
Však máme rádi Fallout, protože je perfektní v každém směru 8-)

Napsal: 3.10.2005 17:46
od MCZ
Ještě aby to bylo jinak ;-)

BTW - pro moderátory - nehodilo by se toto téma více do sekce D&D a pravidla?

Napsal: 3.10.2005 17:53
od sevencreature
MCZ: Opravdu nehodilo :wink:

Napsal: 3.10.2005 17:57
od MCZ
Mě to přijde více o pravidlech (všeobecně, není to přeci zaměřené jen na DnD) než o konkrétní RPG hře, ale je to váš job ;-) .

Napsal: 3.10.2005 18:03
od Kajoz
Ze zmíněných systémů je mi bližší SPECIAL systém, ale ani ten ve Wizardy není špatný.

Napsal: 3.10.2005 18:19
od sevencreature
Přihoďte někdo ještě další systémy - co bylo v RoA? Nebo Isharu?

Napsal: 3.10.2005 18:20
od Javor
Pokud je nějaká mašinka která to všechno počítá a zobrazuje to v nějaké rozumné formě, tak rozhodně SPECIAL.
Pokud to má ale člověk všechno házet kostkama sčítat, dělit, násobit a provádět další kejkle, radši DnD nebo GURPS.
Mimochodem, systém v TES byl taky celkem zajímavý.

Napsal: 3.10.2005 18:23
od MCZ
V RoA (pakliže máš na mysli Realms of Arkania) byla tuším implantována nějaká německá papírová RPG pravidla, ale nevím, jak se jmenovaly.