Diablo 2 LoD
Napsal: 5.10.2005 0:24
Thread o jedné z nejlepších (a mnohými tzv. rpg hráči nejvíce nenáviděných) her 

- nemožnost ukládat hru: to je asi nejdůležitější featura - bez té by to prostě nešlo - respawnování potvor umožňuje v podstatě nekonečné hraní, navíc se nemusíš otravovat loadovánímVampiria píše: - nemožnost ukládat i v single hře, to mě rozpálí doběla
- jeden skill/úroveň, si snad dělají legraci
- totéž vlastnosti, 4 za úroveň je vzhledem k počátečnímu počtu bodů a
tomu co bude následovat kurewsky MÁLO
- zbytečně rozlehlé mapy, aneb krucifix to už tu fakt bloudím hodinu?!
- zbytečně moc předmětů, malá pravděpodobnost toho, že si sestavím
nějakou tu sadu, nejvíc mě štve, když najdu coby nekrouš bezva zbraň
pro assasinku a naopak, to mohli jako nějak ošetřit
- moc malá truhla, když už tu sadu skládám, tak kam to mám sakra házet?
pořád to nějak přehazovat mezi truhlou a zemí a inventářem, to je fakt
výhra jak cyp
Respawn je naopak pěkná blbost a "trochu" svádí k powergamingu, ne? Těch 110 skillpointů získat na kolikeré dohrání?sevencreature píše:- nemožnost ukládat hru: to je asi nejdůležitější featura - bez té by to prostě nešlo - respawnování potvor umožňuje v podstatě nekonečné hraní, navíc se nemusíš otravovat loadováníma na hardcore je to i challenge (teda ne že by mě nerozčílilo, když mě na Hell softcore někdo zabije a přijdu o hodiny hraní)
- 110 skillpointů (které dostaneš během hraní) bohatě stačí - a právě to omezení umožňuje tvořit tolik zajímavých buildů
No právě - a to se mi na D2 vůbec, ale vůbec nelíbí. Dohrál jsem to jednou na normal s kouzelnicí (jak jinak) a neříkám, že mě to nebavilo, ale zase mě nenapadlo to hrát znovu se stejnou postavou nebo si dokonce nahrát stejnou úroveň a vybíjet ji znovu a znovu úplně stejně (to, že je šutr pokaždý trochu jinde se nepočítá).sevencreature píše:drake127: 110 skillpoints je maximum, jakého můžeš s jednou postavou dosáhnout (99. level, splněné questy na všechny 3 obtížnosti).
Hehe, ad powergaming- vzhledem k tomu, že v Diablu je obvykle (ne vždycky - existuje spousta speciálních buildů) cílem mít co nejsilnější postavu, tak to je trochu mimo mísu
![]()
Jinak bez toho, aby se po každém spuštění hry znovu vygenerovali nepřátelé by to opravdu nešlo. Radši si takovou hrůzu ani nechci představit
V 1.10 jsou nové náhodně rozmrskáné i příšery,takže třeba ježky z 1. actu je nyní možné vidět i v 5. actu.drake127 píše:]No právě - a to se mi na D2 vůbec, ale vůbec nelíbí. Dohrál jsem to jednou na normal s kouzelnicí (jak jinak) a neříkám, že mě to nebavilo, ale zase mě nenapadlo to hrát znovu se stejnou postavou nebo si dokonce nahrát stejnou úroveň a vybíjet ji znovu a znovu úplně stejně (to, že je šutr pokaždý trochu jinde se nepočítá).
Hmm, tak místo ještěrky bude za tím rohem ježek. SuperWenom píše:V 1.10 jsou nové náhodně rozmrskáné i příšery,takže třeba ježky z 1. actu je nyní možné vidět i v 5. actu.
Na hell už je to největší zábava.
..která měla dmg 100-500drake127 píše: kouzelnickou hůlkou....
Taková hůl v D2 (bohužel) není - no i když... kdyby se ti podařilo najít ethereal Ribcracker... (jo, jenže při upgradu ztratí etherální status, takže nee). Možná nějaká Ethereal Cruel Staff (nebo Rare s těmihle prefixy).Wenom píše:..která měla dmg 100-500drake127 píše: kouzelnickou hůlkou....