Stránka 1 z 54

Diablo 2 LoD

Napsal: 5.10.2005 0:24
od sevencreature
Thread o jedné z nejlepších (a mnohými tzv. rpg hráči nejvíce nenáviděných) her :-)

Napsal: 5.10.2005 2:25
od Sadako
Není to nenávist 8-) . Tedy, co mě na Diablu 2 + LoD nejvíce vytáčí:

- nemožnost ukládat i v single hře, to mě rozpálí doběla
- jeden skill/úroveň, si snad dělají legraci
- totéž vlastnosti, 4 za úroveň je vzhledem k počátečnímu počtu bodů a
tomu co bude následovat kurewsky MÁLO
- zbytečně rozlehlé mapy, aneb krucifix to už tu fakt bloudím hodinu?!
- zbytečně moc předmětů, malá pravděpodobnost toho, že si sestavím
nějakou tu sadu, nejvíc mě štve, když najdu coby nekrouš bezva zbraň
pro assasinku a naopak, to mohli jako nějak ošetřit
- moc malá truhla, když už tu sadu skládám, tak kam to mám sakra házet?
pořád to nějak přehazovat mezi truhlou a zemí a inventářem, to je fakt
výhra jak cyp

K čemu mám v Diablu 2 + LoD vztah neutrální:

- hudba, dá se snést bez dávivého reflexu, místy je dokonce i kupodivu
docela příjemná
- grafika, nebolí z ní oči, postavičky jsou jakžtakž hezké
- příběh, je to holt akční RPG, tak je přiměřeně tupý, nečekám něco jako
např. Planescape

Co se mi na Diablu 2 + LoD líbí
- videa, vypadají na dobu vzniku fakt dobře
- a hlavně ten EDITOR co jsem si stáhla a kterým se mi podařilo konečně
udělat z postavy něco, co nechcípne za prvním rohem

Negativ je tedy pro mě o mnoho více než pozitiv nebo dokonce věcí neutrálních 8-) . Dokonce jsem to při prvním hraní po zjištění, že to nejde uložit vzteky odinstalovala. Nu ale naistalovala jsem to znovu, stáhla editor a brala to jako občasnou odreagovávačku. Teď už je milé Diablo z hadru pryč a jen tak se tam nevrátí. Tak a můžete mě sežrat

Napsal: 5.10.2005 2:52
od sevencreature
Vampiria píše: - nemožnost ukládat i v single hře, to mě rozpálí doběla
- jeden skill/úroveň, si snad dělají legraci
- totéž vlastnosti, 4 za úroveň je vzhledem k počátečnímu počtu bodů a
tomu co bude následovat kurewsky MÁLO
- zbytečně rozlehlé mapy, aneb krucifix to už tu fakt bloudím hodinu?!
- zbytečně moc předmětů, malá pravděpodobnost toho, že si sestavím
nějakou tu sadu, nejvíc mě štve, když najdu coby nekrouš bezva zbraň
pro assasinku a naopak, to mohli jako nějak ošetřit
- moc malá truhla, když už tu sadu skládám, tak kam to mám sakra házet?
pořád to nějak přehazovat mezi truhlou a zemí a inventářem, to je fakt
výhra jak cyp
- nemožnost ukládat hru: to je asi nejdůležitější featura - bez té by to prostě nešlo - respawnování potvor umožňuje v podstatě nekonečné hraní, navíc se nemusíš otravovat loadováním :wink: a na hardcore je to i challenge (teda ne že by mě nerozčílilo, když mě na Hell softcore někdo zabije a přijdu o hodiny hraní)

- 110 skillpointů (které dostaneš během hraní) bohatě stačí - a právě to omezení umožňuje tvořit tolik zajímavých buildů

- vlastnosti - to samé - no problem - 5 na level stačí bohatě

- rozlehlé mapy - no je pravda, že v 1.10 na NM a Hell se některé mapy dost zvětšily, ale obecně to není problém - vesměs není tolik variant a není problém se zorientovat

- zbytečně moc předmětů - :twisted: hehe, předměty jsou to co dělá Diablo Diablem - jde jen o zvyk - časem je člověk filtruje tak nějak podvědomě (sbírat má cenu většinou jen elitní předměty (exceptional brnění) a předměty s +skilly kvůli prachům, ostatní je lepší nechat ležet).

- truhla - to je na single problém - řeší se buď používáním mul (hlavně v 1.09) nebo na to je ATMA (prostě to slouží pro přenost předmětů mezi single postavami - usnadňuje to práci - místo toho, aby se člověk pracně připojoval do síťově hry, tak to vyřeší během chvilky).

Napsal: 5.10.2005 11:16
od MickTheMage
Mna na tom vytaca len jedna vec - ze je to dobra akcna hra, ale nie RPG!!!!! ;-) a bodka. :)

Napsal: 5.10.2005 11:28
od drake127
sevencreature píše:- nemožnost ukládat hru: to je asi nejdůležitější featura - bez té by to prostě nešlo - respawnování potvor umožňuje v podstatě nekonečné hraní, navíc se nemusíš otravovat loadováním :wink: a na hardcore je to i challenge (teda ne že by mě nerozčílilo, když mě na Hell softcore někdo zabije a přijdu o hodiny hraní)
- 110 skillpointů (které dostaneš během hraní) bohatě stačí - a právě to omezení umožňuje tvořit tolik zajímavých buildů
Respawn je naopak pěkná blbost a "trochu" svádí k powergamingu, ne? Těch 110 skillpointů získat na kolikeré dohrání?

Napsal: 5.10.2005 12:58
od sevencreature
drake127: 110 skillpoints je maximum, jakého můžeš s jednou postavou dosáhnout (99. level, splněné questy na všechny 3 obtížnosti).

Hehe, ad powergaming :lol: - vzhledem k tomu, že v Diablu je obvykle (ne vždycky - existuje spousta speciálních buildů) cílem mít co nejsilnější postavu, tak to je trochu mimo mísu :lol:

Jinak bez toho, aby se po každém spuštění hry znovu vygenerovali nepřátelé by to opravdu nešlo. Radši si takovou hrůzu ani nechci představit :-?

Napsal: 5.10.2005 13:02
od drake127
sevencreature píše:drake127: 110 skillpoints je maximum, jakého můžeš s jednou postavou dosáhnout (99. level, splněné questy na všechny 3 obtížnosti).

Hehe, ad powergaming :lol: - vzhledem k tomu, že v Diablu je obvykle (ne vždycky - existuje spousta speciálních buildů) cílem mít co nejsilnější postavu, tak to je trochu mimo mísu :lol:

Jinak bez toho, aby se po každém spuštění hry znovu vygenerovali nepřátelé by to opravdu nešlo. Radši si takovou hrůzu ani nechci představit :-?
No právě - a to se mi na D2 vůbec, ale vůbec nelíbí. Dohrál jsem to jednou na normal s kouzelnicí (jak jinak) a neříkám, že mě to nebavilo, ale zase mě nenapadlo to hrát znovu se stejnou postavou nebo si dokonce nahrát stejnou úroveň a vybíjet ji znovu a znovu úplně stejně (to, že je šutr pokaždý trochu jinde se nepočítá).

Napsal: 5.10.2005 13:19
od Wenom
drake127 píše:]No právě - a to se mi na D2 vůbec, ale vůbec nelíbí. Dohrál jsem to jednou na normal s kouzelnicí (jak jinak) a neříkám, že mě to nebavilo, ale zase mě nenapadlo to hrát znovu se stejnou postavou nebo si dokonce nahrát stejnou úroveň a vybíjet ji znovu a znovu úplně stejně (to, že je šutr pokaždý trochu jinde se nepočítá).
V 1.10 jsou nové náhodně rozmrskáné i příšery,takže třeba ježky z 1. actu je nyní možné vidět i v 5. actu.
Na hell už je to největší zábava.

Napsal: 5.10.2005 13:20
od Sadako
sevencreature: Vysvětluj to jak chceš, pro mě to jsou MÍNUSY zvící rhodského kolosu a Mount Everestu dohromady 8-)

Napsal: 5.10.2005 13:32
od necrotising_
D1 je lepsi... :-)

Na BN mam javazonku na 67 lvl, ale uz jsem to smazal :).

Napsal: 5.10.2005 13:33
od drake127
Wenom píše:V 1.10 jsou nové náhodně rozmrskáné i příšery,takže třeba ježky z 1. actu je nyní možné vidět i v 5. actu.
Na hell už je to největší zábava.
Hmm, tak místo ještěrky bude za tím rohem ježek. Super :-(

Ale jednu zábavnou story mám. Stále jsem si nevěděl rady s Blood Raven hned na začátku hry. Střílel jsem do ní firebolty, icebolty, ale ona proti mně stále oživovala kostlivce a icebolty jí nic nedělali. Po mnoha pokusech s kombinacemi kouzel (ne, že by jich tam bylo nějak hodně) jsem ji prostě umlátil svojí kouzelnickou hůlkou.

Napsal: 5.10.2005 13:47
od Wenom
drake127 píše: kouzelnickou hůlkou....
..která měla dmg 100-500 :lol:

Napsal: 5.10.2005 15:00
od CrowX
Súhlasím s tými bodmi, ktoré uviedla Vampiria - a taktiež si myslím, že D 1 je 10-krát lepšie - ja som čakal od D2 niečo podobné ako D1 a tak ma to sklamalo - aby som sa priznal tak D2 je pre mňa najhorším herným sklamaním v živote - keď som si ho zohnal tak som bol úplne nedočkavý kedy to rozbehnem a nakoniec z toho bola aj nejaká tá slza v oku od sklamania. :cry:

Napsal: 5.10.2005 15:45
od sevencreature
drake127: Ano, zhruba takhle - D2 je zezačátku když už ne obtížné, tak takové... ne moc chytlavé a těžko se hraje. Ovšem, jakmile (hehe, tak tohle dá ku*****y zabrat - alespoň na single - pamatuju si, jak dlouho mi trvalo, než jsem se svým prvním druidem sebral odvahu a dokončil Hell na players 8 :shock: ) vytvoříš předmětovou základnu, tak je to o něčem jiném. A hlavně je důležité vědět, co nosit 8-)

Je tu takový zvláštní skok mezi přežíváním a prožíváním, který neumím vysvětlit :-D

P.S. To s Raven je celkem normální - není mana ani silná kouzla :-)
Wenom píše:
drake127 píše: kouzelnickou hůlkou....
..která měla dmg 100-500 :lol:
Taková hůl v D2 (bohužel) není - no i když... kdyby se ti podařilo najít ethereal Ribcracker... (jo, jenže při upgradu ztratí etherální status, takže nee). Možná nějaká Ethereal Cruel Staff (nebo Rare s těmihle prefixy).

Napsal: 5.10.2005 18:52
od Black
D1 sice bylo "lepsi" ale dvojka je uz hratelnejsi... Jinak pocitam ze jste vsichni hrali na players 8... ja mel takle krasnou HC sorcku na jen 25 levelu, pak mi to laglo a miniboss mi ji behem toho lagu sejmul... :( jinak nestve me "no-save" ale stve me mazani mapy ve 4. a 5. aktu...