Zbraně
Napsal: 5.10.2005 22:17
Proč to zdržovat? S jakým arzenálem se vám nejlépe anihilují nepřátelé? Se kterou zbraní se cítítě nejbezpečněji? Respective, kterou zbraň ve vašich rukách vidí nepřátelé nejméně rádi? Zavzpomínejte na nejlepší arzenál, jenž se vám dostal za vaši dlohou herní kariéru do pracek. Žánry a zaměření zde považujete za přežitek.
Shock Rifle (celá série Unrealů) - Kdo nehrál, nepochopí. A dokonce i ti co hráli, kolikrát nechápou. Nejgeniálnější zbraň všech dob. A kdo tvrdí něco jiného, neví co říká. Všechny ostatní zbraně ve fps, jsou vesměs jen o bezmyšlenkovité přesnosti a refelxech. Shock Rifle je jiná a to díky kombu, alias třetí mod střelby. Takřka Jediovská předvídavost věcích budoucích, bezchybná znalost mapy, načasování a intuice, to vše může pomoci z této zbraně učinit klenot, jehož se obávají i ti nejdrsnější z drsných.
Minikuše (Deus Ex) - Zvlášť v kombinací s uspávacími šipkami, jde o prvotřídní zábavu. Nejde o to přesně někoho sejmou. S touto výbavou jde o jakýkoliv zásah a následné vyhýbání se zasažeému do doby, než začně chemikálie konat svou práci. Opravdu zábavná věcička.
Luk a plynový šíp (Thief 2) - Na jedinou hratelnou obtížnost trilogie Thiefů, totiž na nejvyšší, je příkaz "nezabíjet!" svatý. Už jen samotná přítomnost tohoto vzácného šípu v toulci, vyvolává u hráče příjemný pocit, že má možnost celkem bez námahy humánně odstranit jednoho humanoida.
Obušek (Thief 2) - Opatrné plížení za bledého svitu luny s mrazivým pocitem ze strachu z odhalení, to je bežná situace z atmosférické trilogie Thiefů. A co by to bylo za zloděje, bez nádobíčka použitého k tiché eliminaci nežádoucích stráží?
Bubínkový kolt (Half-life) - Vzhled, účinek, efektní nabijení... co chtít víc?
Smartgun (Aliens vs. Predator) - Alespoň trocha klidu do nervydrásajícího hororu, vedle kterého je Doom III odpočinková zábava pro plaché kardiaky.
Assault Rifle (System Shock 2) - Dvakrát upgradovaná a s protipěchotními a průraznými náboji, je každý humanoid a strojoid, ve velkém nebezpěčí.
Shock Rifle (celá série Unrealů) - Kdo nehrál, nepochopí. A dokonce i ti co hráli, kolikrát nechápou. Nejgeniálnější zbraň všech dob. A kdo tvrdí něco jiného, neví co říká. Všechny ostatní zbraně ve fps, jsou vesměs jen o bezmyšlenkovité přesnosti a refelxech. Shock Rifle je jiná a to díky kombu, alias třetí mod střelby. Takřka Jediovská předvídavost věcích budoucích, bezchybná znalost mapy, načasování a intuice, to vše může pomoci z této zbraně učinit klenot, jehož se obávají i ti nejdrsnější z drsných.
Minikuše (Deus Ex) - Zvlášť v kombinací s uspávacími šipkami, jde o prvotřídní zábavu. Nejde o to přesně někoho sejmou. S touto výbavou jde o jakýkoliv zásah a následné vyhýbání se zasažeému do doby, než začně chemikálie konat svou práci. Opravdu zábavná věcička.
Luk a plynový šíp (Thief 2) - Na jedinou hratelnou obtížnost trilogie Thiefů, totiž na nejvyšší, je příkaz "nezabíjet!" svatý. Už jen samotná přítomnost tohoto vzácného šípu v toulci, vyvolává u hráče příjemný pocit, že má možnost celkem bez námahy humánně odstranit jednoho humanoida.
Obušek (Thief 2) - Opatrné plížení za bledého svitu luny s mrazivým pocitem ze strachu z odhalení, to je bežná situace z atmosférické trilogie Thiefů. A co by to bylo za zloděje, bez nádobíčka použitého k tiché eliminaci nežádoucích stráží?
Bubínkový kolt (Half-life) - Vzhled, účinek, efektní nabijení... co chtít víc?
Smartgun (Aliens vs. Predator) - Alespoň trocha klidu do nervydrásajícího hororu, vedle kterého je Doom III odpočinková zábava pro plaché kardiaky.
Assault Rifle (System Shock 2) - Dvakrát upgradovaná a s protipěchotními a průraznými náboji, je každý humanoid a strojoid, ve velkém nebezpěčí.