Dungeon Master, Dungeon Master 2
Moderátor: sevencreature
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Dungeon Master, Dungeon Master 2
Jak na něj vzpomínáte?
Osobně jsem dohrál DM jen jednou, zato DM2 ani nevím kolikrát (tipl bych, že tak 5x). Jestli by mi něco zvedlo náladu, tak by to byl DM v grafice DM2 (hlavně kvůli hledání klíčů - pamatuju si na pár šílených zákysů způsobených tím, že stříbrný klíč ležící na zemi nebyl prakticky vůbec vidět ).
Takovéhle hry už se nejspíš nedělají
Osobně jsem dohrál DM jen jednou, zato DM2 ani nevím kolikrát (tipl bych, že tak 5x). Jestli by mi něco zvedlo náladu, tak by to byl DM v grafice DM2 (hlavně kvůli hledání klíčů - pamatuju si na pár šílených zákysů způsobených tím, že stříbrný klíč ležící na zemi nebyl prakticky vůbec vidět ).
Takovéhle hry už se nejspíš nedělají
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- Zakat
- Sigilan
- Příspěvky: 940
- Registrován: 25.6.2006 19:19
- Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
- Kontaktovat uživatele:
Hrál jsem jen DM 2 a to kdysi u kámoše, to mě mohlo být tak 10.Společně jsme se dokousali až na konec.Co si pamatuji, byl to nářez...
Mno teď po těch letech bych si to mohl dát znovu a sám, vždyť si z té hry moc nepamatuju...
Mno teď po těch letech bych si to mohl dát znovu a sám, vždyť si z té hry moc nepamatuju...
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
hlasoval jsem pro možnost: (heh, tohle asi nebude mít nikdo)
ke dvojce jsem se nějak nedostal, ale ještě jsem hrál datadisk k jedničce, ale ten byl šíleně těžkej, takže jsem ho nedohrál, narozdíl od jedničky
jinak skvělá hra, možná bych uvítal tahový systém boje (mam radši když se můžu rozhodnout a netlačí mě čas)
tyhle hry měly dokonalou atmosféru, když už ne grafiku či zvuky a proto už se takový nedělaj
ke dvojce jsem se nějak nedostal, ale ještě jsem hrál datadisk k jedničce, ale ten byl šíleně těžkej, takže jsem ho nedohrál, narozdíl od jedničky
jinak skvělá hra, možná bych uvítal tahový systém boje (mam radši když se můžu rozhodnout a netlačí mě čas)
tyhle hry měly dokonalou atmosféru, když už ne grafiku či zvuky a proto už se takový nedělaj
- necrotising_
- Sigilan
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 3.10.2005 7:44
- Kontaktovat uživatele:
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Mňo ze starých dungeonů jsem hrál jen EoB 1,2; Dungeon Master, Dungeon Hack, a RoA: Star Trail. Nejlepší zážitek mě ale čekal od Isharů (zejména dvojky). Měl alespoň nějaký příběh, zajímavé questy, hezká kouzla a samozřejmě i grafiku. Ostatní dungeony staré školy mi přijdou jako diablo z vlastního pohledu.
Ovšem ruku na srdce. Žádná z těchto "pecek" se ani za mák nevyrovná novějším RPG (i když ten Ishar...). Zejména těm postaveným na IE. Pokud bych tvrdil opak, pak bych se příliš nechával zaslepit nostalgií. Ano, bavil jsem se u nich. Ano, měly svou atmosféru. Ale za dneškem naprosto zaostávají svými možnostmi, příběhem i rozsáhlostí světa.
Občas se naskytne nějaký ten pokus oživit žánr dungeonů - Might&Magic 6-9, Brány Skeldalu, Arx Fatalis, Wizardy VIII, Wizards&Warriors. A zcela objektivně překonávají své starší brášky v každém ohledu. Žánr RPG se od těch dob rozhodně někam vyvíjel a nikoliv upadal. Je těžké přijít na to, co tyhle hry mohou dnes nabídnout oproti modernější konkurenci. Pro nějaký ten zážitek se často musíte promlacovat skrze stále stejné dungeony, kvantum nepřátel atd. Ač uznávám, že pak to stojí za to.
Ovšem ruku na srdce. Žádná z těchto "pecek" se ani za mák nevyrovná novějším RPG (i když ten Ishar...). Zejména těm postaveným na IE. Pokud bych tvrdil opak, pak bych se příliš nechával zaslepit nostalgií. Ano, bavil jsem se u nich. Ano, měly svou atmosféru. Ale za dneškem naprosto zaostávají svými možnostmi, příběhem i rozsáhlostí světa.
Občas se naskytne nějaký ten pokus oživit žánr dungeonů - Might&Magic 6-9, Brány Skeldalu, Arx Fatalis, Wizardy VIII, Wizards&Warriors. A zcela objektivně překonávají své starší brášky v každém ohledu. Žánr RPG se od těch dob rozhodně někam vyvíjel a nikoliv upadal. Je těžké přijít na to, co tyhle hry mohou dnes nabídnout oproti modernější konkurenci. Pro nějaký ten zážitek se často musíte promlacovat skrze stále stejné dungeony, kvantum nepřátel atd. Ač uznávám, že pak to stojí za to.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Jab: To není nostalgie - DM 2 či Albion hraju dodnes. A jediná hra s vyšší replayabilitou z novějších RPG je pro mě BG 2 - resp. i když vezmu v potaz ty starší hry, tak má pro mě BG 2 asi nejvyšší replayabilitu.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Hrál jsem především DM1, ke dvojce jsem se dostal jen k demu, a je to jeden z mých nejoblíbenějších dungeonů, spolu s EoB a RoA. Ishar mě niky esporu LoL(Lands of Lore), jednička samozřejmě... Stále ho mám někde na disku (spolu s ostatními zmíněnými) a hraju je častěji než BG2...
SKOČTE ŠIPKOU DO MUŠLE, JEZTE KAŠI S MRKVÍ.
JENOM JÁ JSEM NAŽIVU; VY JSTE VŠICHNI MRTVÍ.
JENOM JÁ JSEM NAŽIVU; VY JSTE VŠICHNI MRTVÍ.
DM1 ma skvele propracovanou strukturu podzemi, v kazdem patre je neco noveho a originalniho. hra ma zvlastni klaustrofobickou atmosferu a genialni system statistik a kouzel. intro neni v podstate zadne, grafika samotne hry je pomerne dostacujici, az na outro, kde jiz zub casu zapracoval opravdu hodne. je to prvni rpg ktere jsem hral, a dohrat ho neni nic snadneho, i pres pomerne maly rozsah.
druhy dil prisel trochu nepochopitelne az hodne pozde po prvnim, nicmene to stalo za to. hra ma skvelou grafiku a spravne temna atmosferu. jedine co by se ji dalo vytknout je maly rozsah, nicmene vsechny lokace jsou nejak originalni, neni tu zadna nastavovana kase umele prodluzujici herni dobu. zajimavosti je zaverecny souboj, kdy na vas badguy neustale posila hordy mechanickych bojovniku. byl to urcite jeden z nejtezsich zaverecnych souboju v rpg, ktere jsem zazil.
druhy dil prisel trochu nepochopitelne az hodne pozde po prvnim, nicmene to stalo za to. hra ma skvelou grafiku a spravne temna atmosferu. jedine co by se ji dalo vytknout je maly rozsah, nicmene vsechny lokace jsou nejak originalni, neni tu zadna nastavovana kase umele prodluzujici herni dobu. zajimavosti je zaverecny souboj, kdy na vas badguy neustale posila hordy mechanickych bojovniku. byl to urcite jeden z nejtezsich zaverecnych souboju v rpg, ktere jsem zazil.