Všimni si, že tam je Roll number 20.magnus píše:myslel jsem, že to je na to, abys házel furt kritickej zásahRazfallow píše:NI - Die roll number (301)
jako je tomu u HLA kritický útok - tam je taky použitý Die roll number
Help me
Moderátor: Razfallow
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
no právě - takže když tam nastavim 1, tak budu přece házet furt kritickej neúspěch ne?Razfallow píše:Všimni si, že tam je Roll number 20.magnus píše:myslel jsem, že to je na to, abys házel furt kritickej zásahRazfallow píše:NI - Die roll number (301)
jako je tomu u HLA kritický útok - tam je taky použitý Die roll number
Razfallow píše:Kritický zásah:
DLTCEP - Stat: Critical Hit Modifier [301]
NI - Die roll number (301)
Když zadáš Parameter #1: Statistic Modifier v DLTCEP (nebo Roll number v NI) 1, pak bude kritický zásah při hodu 19-20.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Má to kouzlo nějaký jiný efekt, díky kterému bys bezpečně určil, že se "použilo" (nějaká změna barvy, ikona, úprava nějaké vlastnosti etc.)? Pokud ne (což asi ne), tak tam něco přihoď, aby bylo vidět, že to vůbec bylo použitý.
Než tu bádat nad detaily efektu, je lepší zjistit, jestli to třeba neni někde úplně jinde
____
btw nejsem si jistej, jestli to je zrovna tenhle případ, ale zkus i třeba změnit název, aby dodržoval klasickou konvenci SPCLnnn - může i nemusí to být tim.
Než tu bádat nad detaily efektu, je lepší zjistit, jestli to třeba neni někde úplně jinde
____
btw nejsem si jistej, jestli to je zrovna tenhle případ, ale zkus i třeba změnit název, aby dodržoval klasickou konvenci SPCLnnn - může i nemusí to být tim.
má to i jinej efekt a to změna Thac0 a to fungujeVlasák píše:Má to kouzlo nějaký jiný efekt, díky kterému bys bezpečně určil, že se "použilo" (nějaká změna barvy, ikona, úprava nějaké vlastnosti etc.)? Pokud ne (což asi ne), tak tam něco přihoď, aby bylo vidět, že to vůbec bylo použitý.
Než tu bádat nad detaily efektu, je lepší zjistit, jestli to třeba neni někde úplně jinde
____
btw nejsem si jistej, jestli to je zrovna tenhle případ, ale zkus i třeba změnit název, aby dodržoval klasickou konvenci SPCLnnn - může i nemusí to být tim.
tohle je z NI, snad se v tom vyznáš.. jestli ne, tak sem zavolej Raze
Type Max HP bonus (18)
Target Self (1)
Power 0
Value 5
Modifier type Inc/Dec (0)
Timing mode Instant/Permanent (9)
Dispel/Resistance No dispel/Bypass resistance (0)
Duration 0
Probability 1 0
Probability 2 0
Unknown 00 00 00 00 00 00 00 77 h
# dice / Max level 0
Dice size / Min level 0
Savetype ( No save )
Save bonus 0
Unknown 00 00 00 00 h
Type Max HP bonus (18)
Target Self (1)
Power 0
Value 5
Modifier type Inc/Dec (0)
Timing mode Instant/Permanent (9)
Dispel/Resistance No dispel/Bypass resistance (0)
Duration 0
Probability 1 0
Probability 2 0
Unknown 00 00 00 00 00 00 00 77 h
# dice / Max level 0
Dice size / Min level 0
Savetype ( No save )
Save bonus 0
Unknown 00 00 00 00 h
target - zkus pre-targetmagnus píše:tohle je z NI, snad se v tom vyznáš.. jestli ne, tak sem zavolej Raze
Type Max HP bonus (18)
Target Self (1)
Power 0
Value 5
Modifier type Inc/Dec (0)
Timing mode Instant/Permanent (9)
Dispel/Resistance No dispel/Bypass resistance (0)
Duration 0
Probability 1 0
Probability 2 0
Unknown 00 00 00 00 00 00 00 77 h
# dice / Max level 0
Dice size / Min level 0
Savetype ( No save )
Save bonus 0
Unknown 00 00 00 00 h
ale typ targetu v kouzlu může být self. V efektu ne...
+ probability 1 100
+ pro jistotu (ne snad pro tenhle problém, kdy to nejde, ale celkově) 'not dispell/not bypass' - což je pro schopnost kitu docela důeležité
Naposledy upravil(a) Vlasák dne 14.7.2006 16:02, celkem upraveno 1 x.
jak mám přidat další stringy do dialog.tlk?
NI to sice umí, ale rozhodí mi v celém dialog.tlk češtinu (háčky, čárky)
a v DLTCEP jsem to nikde nenašel
NI to sice umí, ale rozhodí mi v celém dialog.tlk češtinu (háčky, čárky)
a v DLTCEP jsem to nikde nenašel
k čemu not bypass? myslel jsem, že potřebuju, aby to rezist obešlo, tzn, aby to bylo vždy úspěšné nezávisle na nějaké rezistenciVlasák píše:+ pro jistotu (ne snad pro tenhle problém, kdy to nejde, ale celkově) 'not dispell/not bypass' - což je pro schopnost kitu docela důeležité