TES III: Morrowind
Moderátor: sevencreature
Re: TES III: Morrowind
kto vie ako funguje fishing v mode WaterLife?? a ako??
Re: TES III: Morrowind
Tak Morrowind běhá dboře, ale bez češtiny:(
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Re: TES III: Morrowind
No, s češtinou to stejně snad nešlo dohrát (nebo alespoň vím, že nešly dokončit některé frakce) - při rozhovoru ses nemohl zeptat na klíčový topic.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: TES III: Morrowind
Carlos - momentálně ani nemám ambici to dohrát, jen si chci zahrát a tu hru ošahat...a pro seznámení se zcela cizí hrou není má ingliština zrovna ideální:( Ale na netu jsme něco našel, tak to zkusím....
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Re: TES III: Morrowind
Hraní Morrowindu je buď o znalost angličtiny nebo o znalosti Construction setu, ačkoliv nemám s češtinou přímo vlastní zkušenosti, tak z problémů na který člověk narazí na fóru bych doporučil se jí spíš vyhnout, pokud to jde.
Re: TES III: Morrowind
Další srdcovka... Akorát jsem příběh celkem posral tím že jsem propustil všchny otroky ze kterých jsem měl potom yvbrat manželuku jednomu orkovi...
!! BLACK METAL IST KRIEG !!
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: TES III: Morrowind
Když jsem to hrál poprvé před několika lety, tak se mi to nelíbilo. Mělo s tím co dočinění i velké množství chyb. Včera jsem dohrál hlavní quest a pořád mi toho dost vadí, ale celkově to není špatná hra.
Celkem se tu ukazuje, že lineárnost není tak úplně na škodu, protože když jsem měl v půlce hry všechno na stovce, dohrát to byla už celkem nuda. A to mi ještě chybí oba datadisky. Samotný příběh není sice špatný, ale není na něm nic, co by člověka táhlo dál k jeho objevování (protože je zcela odhalen velmi záhy). Nutno dodat, že jsem přestal číst rozhovory už v Seyda Neen a vystačil jsem si s deníkem.
Pořád se mi ale nelíbí očarovávání a obecně celá magická větev hry. Díky alchymii sice jde získat neomezenou inteligenci na neomezenou dobu, ale to je dost pofidérní řešení a považuju to spíš za nedostatek. Kouzla, co stojí 100 a víc many, jsou potom dosažitelná jenom takhle.
A bez prstýnku rychlosti bych to nikdy nemohl hrát.
Celkem se tu ukazuje, že lineárnost není tak úplně na škodu, protože když jsem měl v půlce hry všechno na stovce, dohrát to byla už celkem nuda. A to mi ještě chybí oba datadisky. Samotný příběh není sice špatný, ale není na něm nic, co by člověka táhlo dál k jeho objevování (protože je zcela odhalen velmi záhy). Nutno dodat, že jsem přestal číst rozhovory už v Seyda Neen a vystačil jsem si s deníkem.
Pořád se mi ale nelíbí očarovávání a obecně celá magická větev hry. Díky alchymii sice jde získat neomezenou inteligenci na neomezenou dobu, ale to je dost pofidérní řešení a považuju to spíš za nedostatek. Kouzla, co stojí 100 a víc many, jsou potom dosažitelná jenom takhle.
A bez prstýnku rychlosti bych to nikdy nemohl hrát.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Stovkové capy jsou bezesporu slabina Morrowindu. Vzhledem k mamutímu rozsahu hry máš relativně brzo opravdu velmi solidního bijce a tvoje starosti s jeho managmentem v dalších 2/3 jsou nejprve hledání co nejlepších předmětů či kouzel. Před koncem čas vyplňuje shánění peněz na nejlepší enchant předmětů a lov duší.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: TES III: Morrowind
No, nejlepší předměty jsou stejně prakticky součást hlavní linie. Konec konců se vším na max a level 80 už stačí nějaké aspoň glass brnění a Wraithguard s Keeningem a Sunderem a kterákoli potvora se poddá.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
To jo, ale pořád je alespoň příjemná sranda ve chvíli, kdy máš primární vlastnosti 'nastovkované' přepnout na nejvyšší obtížnost a začít se opravdu zajímat o ten enchanting. Když k tomu přidáš mod, který podpoří respawn potvor (resp. nacpe na mapu několik desítek skupin dobrodruhů, skupin orků a skupin jiné havěti a nechá je volně se pohybovat po universu a klidně tě i nahánět), malinko je posílí, vypne předmětový level scalling a určí že ti z potvor vypadne třeba jen 1/10 věcí, co by vypadla normálně. To je pak vskutku maso.
S tímhle výběrem modů jsem hrál jen jednou a jediná možnost, jak to alespoň uhrát byla za mága. Byť je pravda, že hra na to nebyla úplně ready a z lučištníků jsem strach a hrůzu bez ohledu na level či výbavu.
S tímhle výběrem modů jsem hrál jen jednou a jediná možnost, jak to alespoň uhrát byla za mága. Byť je pravda, že hra na to nebyla úplně ready a z lučištníků jsem strach a hrůzu bez ohledu na level či výbavu.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: TES III: Morrowind
Nevím, enchanting mi přijde nic moc. Předmětů s dostatečnou kapacitou je minimum. A na kouzlení nějak nejsem, já používám akorát nebojová kouzla (heal, intervention, levitation...), takže castovací předměty neocením.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Těch předmětů je tam obrovská spousta - nesmíš zapomenout, že na každou postavu se dají navlíknout následující: Halena, gatě, sukně, prstýnek (2x), amulet, pauldrony, torzo zbroje, nohavice od zbroje, boty od zbroje, rukavice od zbroje, přilba. A to prosím najednou, přijde ti to málo, když díky LS se nejelpší kusy od tohoto dají koupit ve vanilla verzích téměř na každém rohu?
Já jsem taky spíš válečník, ale Morrowind je první hra, kde jsem uznal, že kouzelník má nesrovnatelně navrch, pokud to myslí s hrou vážně i na těžší obtížnosti a zobtížňující mody. Válečník roste nesrovnatelně pomaleji, hra za něj je taky dost plytká a jediná (zato velmi citelná) výhoda je pro něj zvýšená nosnost.
Já jsem taky spíš válečník, ale Morrowind je první hra, kde jsem uznal, že kouzelník má nesrovnatelně navrch, pokud to myslí s hrou vážně i na těžší obtížnosti a zobtížňující mody. Válečník roste nesrovnatelně pomaleji, hra za něj je taky dost plytká a jediná (zato velmi citelná) výhoda je pro něj zvýšená nosnost.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: TES III: Morrowind
No, ono jediné, co rozlišuje mezi válečníkem, kouzelníkem a zlodějem, je výběr rasy a znamení. Hlavně pokud chceš být mág, tak je dobré si vybrat rasu a znamení, které ti násobí magicku. Za bojovníka jsem bral Warwyrd - bonus k útoku. Za zloděje je to asi šumák. Obzvlášť, jestli se násobení kumuluje, můžeš pak mít i přes 1000 magicky (v Solstheimu jsem našel róbu 5x magicka). Všechny ostatní výhody (major, minor skilly, začáteční staty) se vymažou během hry.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re:
No já bych hlavně řek, že Morrowind neni stavjenej na to, abys ho celej prošel jen s jednou postavou. Pokud člověk s jednou postavou udělá jen hlavní příběh + jeden cech, tak má k většině těch stovek ještě rozumně daleko.Carlos píše:Stovkové capy jsou bezesporu slabina Morrowindu. Vzhledem k mamutímu rozsahu hry máš relativně brzo opravdu velmi solidního bijce a tvoje starosti s jeho managmentem v dalších 2/3 jsou nejprve hledání co nejlepších předmětů či kouzel. Před koncem čas vyplňuje shánění peněz na nejlepší enchant předmětů a lov duší.