Operation Flashpoint

Akce, strategie, adventury, plošinovky, závodní, sportovní a logické hry ... prostě žádné RPG.

Moderátor: sevencreature

Odpovědět
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Operation Flashpoint

Příspěvek od drake127 »

MCZ píše:Letecké simulátory? Nikdy 8-) (tedy až na Flashpoint, ale to nebyl přímo letecký simulátor ;-) ).
Jo, to je ta arkáda. Měřil jsem s ním třeba akceleraci trabanta z nuly na sto a dostal se někam k 8 vteřinám. Holt je to hra stavěná na něco jiného (a létání letadlem to není).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Já neříkám že je OFP simulátor (letadla/tanku/auta; už vůbec ne realistický), ale je to tak jediná hra, kde mě bavilo třebas to létání - žádné ručičky ani kontrolky jen takový jednoduchý a příjemný systém ;-) .
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

MCZ píše:Já neříkám že je OFP simulátor (letadla/tanku/auta; už vůbec ne realistický), ale je to tak jediná hra, kde mě bavilo třebas to létání - žádné ručičky ani kontrolky jen takový jednoduchý a příjemný systém ;-) .
No, ovládání vozidel realistické není, ale zase je třeba OFP přiznat velmi slušnou míru této reality. Ovládání sice primitivní je, ale vlastní chování vehiklů je až na některé situace přiměřené.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

No, v základním OFP je fyzika občas trochu děsivá - střílíš snajperkou do BVPéčka a ono hopsá jako kdyby bylo na pružině a to není jediná podobná situace - ale v Resistance (nebo snad i s novějším patchem) už těchle chyb výrazně ubylo, jen to odlétávání (po výbuchu) "kamených" mrtvol působilo trochu ... divě ;-) .
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

MCZ píše:No, v základním OFP je fyzika občas trochu děsivá - střílíš snajperkou do BVPéčka a ono hopsá jako kdyby bylo na pružině a to není jediná podobná situace - ale v Resistance (nebo snad i s novějším patchem) už těchle chyb výrazně ubylo, jen to odlétávání (po výbuchu) "kamených" mrtvol působilo trochu ... divě ;-) .
OFP se stále v některých případech podivně, ale většina z těch podivností jen divně vypadá - ve hře se nijak (ani pozitivně, ani negativně) neprojeví. Holt stále není výkon PC takový, aby dokázal počítat deformace a kolize v reálném čase (crash testy), takže se musíme spokojit s předanimovanými, kterých nejen, že není nekonečno, ale hra občas vybere špatný.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
SallTirr
Sigilan
Příspěvky: 36
Registrován: 4.10.2005 8:23
Bydliště: Severní Ajur!!!

Příspěvek od SallTirr »

V té době, kdy to bylo nové sem z toho byl unešen....a postupem času sem pořád..Zrovna včera sem to znova rozehrál...je to prostě dobrý
"DE OPPRESSO LIBER"
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Taky jsem to nedávno začal hrát, i když to asi půjde hodně pomalým tempem. Cold War Crisis má prostě výtečnou kampaň :-D :applause: .
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

Je to bomba! :-P

Dokonce aji jako simulátor. Myslím tedy jenom tanky, v žádnem čistě tankovém simulátoru jsem třeba ještě neviděl, aby jeho posádku tvořili alespoň tři lidi. V čistých simulátorech děláš všechno sám :shock: , což je naprostý nesmysl, a proto to není simulátor. :roll:

Da se hrát pořád dokola, že? Vždy to můžeš udělat trochu jinak, něco změnit. A je to velice reálné, co se životnosti týče. Counter strike nesnese srovnání, tám do někoho vystřílíš celej zásobník a on ani nespomalí, jen se změní ukazatel % životů, taková kravina! :twisted:
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
Javor
Sigilan
Příspěvky: 420
Registrován: 29.9.2005 20:43
Bydliště: Ve skleněné vitríně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Javor »

Je to skvělá věc. teď to hraju asi po osmé a pořád se bavím. Hlavně když si člověk vypne navigaci, zaměřovače, titulky... 8-)
Feed your head
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

javor píše:Je to skvělá věc. teď to hraju asi po osmé a pořád se bavím. Hlavně když si člověk vypne navigaci, zaměřovače, titulky... 8-)

Uh. Pravda, pokud hraješ s novickým nastavením, tak je to nuda. Ale ještě si ztěžovat veterána.....

btw, správná věc je taky to, že obžížnost všech misí je vpodstatě stejná. Ne jako v Doomovi, kdy to je s každým levelem horší a horší.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Tafif píše:
javor píše:Je to skvělá věc. teď to hraju asi po osmé a pořád se bavím. Hlavně když si člověk vypne navigaci, zaměřovače, titulky... 8-)

Uh. Pravda, pokud hraješ s novickým nastavením, tak je to nuda.
Já tak hraju a baví mě to 8-) .
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

MCZ píše:
Tafif píše:
javor píše:Je to skvělá věc. teď to hraju asi po osmé a pořád se bavím. Hlavně když si člověk vypne navigaci, zaměřovače, titulky... 8-)

Uh. Pravda, pokud hraješ s novickým nastavením, tak je to nuda.
Já tak hraju a baví mě to 8-) .

Losere. Co je zábavného na tom, když odlišíš vlastní vojáky od cizích? Nedojde k žádné zbloudilé střele (RPG), která pohřbí celý bravo tým. Namíříš na vojcla a víš, že je to kulometčík, ble ble ble.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Je to zábavné ;-) . A já chci hlavně zábavu.

A navíc Flashpoint NENÍ zas tak realistický, jak si mnoho hráčů myslí.
Uživatelský avatar
Tafif
Sigilan
Příspěvky: 1140
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tafif »

Nic nemůže být úplně realistické, nebylo by to hratelné.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

No právě 8-) . Já dávám přednost hratelnosti ;-) .
Odpovědět

Zpět na „Jiné hry“