Vzácné okamžiky
Moderátor: sevencreature
Vzácné okamžiky
Nedávno se mi dostalo do rukou Doupě, kde mne zaujal článek SuperWOW, jenž popisoval 9 nejzásadnějších momentů z herních kronik. Pořadí jednotlivých okamžiků, i s originálními nadpisy, se má takto:
1. Final Fantasy VII - Smrt Aeris
2. Metal Gear Solid - Umírající vlk
3. Silent Hill 2 - Sebevražda
4. ICO - Rytířovo selhání
5. Doom 3 - Před pekelnou bránou
6. Unreal - Nereálná nádhera
7. Half-life - Další den v práci
8. Killzone - Můj lide, náš čas
9. Žížaly a rybky - Epický souboj
Souhlasíte s tímto žebříčkem? A co vaše zážitky? Který okamžik ve hře vás nejvíce zaujal? Rozumněj dojal, překvapil, rozesmál, šokoval, atd... Já to vidím takhe:
Planescape Torment - Rozhovor s Ravel (překvapení)
Planescape Torment - Rozhovor s parťáky v závěru hry (dojetí)
System Shock 2 - První setkání s hybridem, setkání s Dr. Polito, setkání s Korenchkinem, nalezení Diega. (šok, šok, šok, dojetí)
Fallout - Vyhození správcem (šok a smutek)
Fallout 2 - Retro outro s budoucností jednotlivých měst (dojetí)
Half-life - Příjezd do práce (čumění s otevřenou hubou)
Baldur's Gate 2 ToB - Závěrečné titulky parťáků . Hlavně Minsc a Viconie, pokud s ní máte úspěšnou romanci (dojetí)
IceWind Dale: Heart of Winter - Grafika v Gloomfrost (vizuální šok)
1. Final Fantasy VII - Smrt Aeris
2. Metal Gear Solid - Umírající vlk
3. Silent Hill 2 - Sebevražda
4. ICO - Rytířovo selhání
5. Doom 3 - Před pekelnou bránou
6. Unreal - Nereálná nádhera
7. Half-life - Další den v práci
8. Killzone - Můj lide, náš čas
9. Žížaly a rybky - Epický souboj
Souhlasíte s tímto žebříčkem? A co vaše zážitky? Který okamžik ve hře vás nejvíce zaujal? Rozumněj dojal, překvapil, rozesmál, šokoval, atd... Já to vidím takhe:
Planescape Torment - Rozhovor s Ravel (překvapení)
Planescape Torment - Rozhovor s parťáky v závěru hry (dojetí)
System Shock 2 - První setkání s hybridem, setkání s Dr. Polito, setkání s Korenchkinem, nalezení Diega. (šok, šok, šok, dojetí)
Fallout - Vyhození správcem (šok a smutek)
Fallout 2 - Retro outro s budoucností jednotlivých měst (dojetí)
Half-life - Příjezd do práce (čumění s otevřenou hubou)
Baldur's Gate 2 ToB - Závěrečné titulky parťáků . Hlavně Minsc a Viconie, pokud s ní máte úspěšnou romanci (dojetí)
IceWind Dale: Heart of Winter - Grafika v Gloomfrost (vizuální šok)
1. Final Fantasy VIII - Ragnarok, Omega weapon, Záverečné outro - dojatie a radosť
2. Planescape Torment - rozhovor s Ravel, riešenie kruhu Zerthimona s Dak´konom, záver - radosť, zábava, dojatie
3. Metal Gear Solid - každé jedno stretntie s bossom je nezabudnuteľné, ale hlavne Ninja a jeho smutný príbeh
4. Little big adventure 2 - Fairy man song - kto nepočul nevie o akú nádheru prišiel
5. Wizardry VII - koniec - zlosť - Dark Savant mal raz a navždy zomrieť
6. Grandia 2 - nádhera
7. Incubation - každá jedna misia
2. Planescape Torment - rozhovor s Ravel, riešenie kruhu Zerthimona s Dak´konom, záver - radosť, zábava, dojatie
3. Metal Gear Solid - každé jedno stretntie s bossom je nezabudnuteľné, ale hlavne Ninja a jeho smutný príbeh
4. Little big adventure 2 - Fairy man song - kto nepočul nevie o akú nádheru prišiel
5. Wizardry VII - koniec - zlosť - Dark Savant mal raz a navždy zomrieť
6. Grandia 2 - nádhera
7. Incubation - každá jedna misia
Výborný nápad na tému CeBrk...
Takže:
1. Koniec ToB, popisky k ďalšiemu životu a záverečné video ( bohom som sa nestal )... k slzám ma to síce nedojalo, ale bol to skutočne najsilnejší zážitok aký som pri hraní PC zažil...
2. SoA - vstup do Suldanesselaru, to mesto je proste nádherné, tam sa mi rozbúcha vždy srdce...
3. Koniec Falloutu 1, vyhodenie od Overseera a záverečné video...
4. SoA - hlášky príslušníkov družiny pred súbojom s Irenicom ( najmä tá Minscova dodáva tú naozajstnú bojovú a víťaznú atmosféru... )
5. Zistenie, že Morte je oddaný spoločník TNO, ten rozhovor bol úžasný...
6. A ešte sen pri Irenicovom rituáli v Spellholde ( boj s "Bhaalom" ), ten mal naozaj úžasnú atmosféru...
Na veľké momenty vyhráva u mňa jednoznačne séria BG, a to je práve tan dôvod prečo je nezosaditeľná z môjho pomyselného trónu PC hier a prečo som ju toľkokrát vlastne prešiel i keď už ju vlastne poznám naspamäť... do tých momentov sa rád vžívam znova a znova...
Takže:
1. Koniec ToB, popisky k ďalšiemu životu a záverečné video ( bohom som sa nestal )... k slzám ma to síce nedojalo, ale bol to skutočne najsilnejší zážitok aký som pri hraní PC zažil...
2. SoA - vstup do Suldanesselaru, to mesto je proste nádherné, tam sa mi rozbúcha vždy srdce...
3. Koniec Falloutu 1, vyhodenie od Overseera a záverečné video...
4. SoA - hlášky príslušníkov družiny pred súbojom s Irenicom ( najmä tá Minscova dodáva tú naozajstnú bojovú a víťaznú atmosféru... )
5. Zistenie, že Morte je oddaný spoločník TNO, ten rozhovor bol úžasný...
6. A ešte sen pri Irenicovom rituáli v Spellholde ( boj s "Bhaalom" ), ten mal naozaj úžasnú atmosféru...
Na veľké momenty vyhráva u mňa jednoznačne séria BG, a to je práve tan dôvod prečo je nezosaditeľná z môjho pomyselného trónu PC hier a prečo som ju toľkokrát vlastne prešiel i keď už ju vlastne poznám naspamäť... do tých momentov sa rád vžívam znova a znova...
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
- Silverbow
- Sigilan
- Příspěvky: 93
- Registrován: 1.10.2005 11:35
- Bydliště: Elysium
- Kontaktovat uživatele:
1. Kana Little Sister - ending 2 (jedina hra, pri ktorej som fakt plakal - odporucam zahrat kazdemu, kto ma na to vek)
2. koniec ToB - depresivne (z divneho dovodu najma Minscov ending)
3. Fallout 2 - intro (realita)
4. PS:T - jeden zo sensory stonov (war, IIRC)
5. PS:T - koniec
6. NHL 2003, ked mi zdochol save sezony 2 zapasy pred koncom - 30 hodin zivota v hajzli = zachvat zurivosti
2. koniec ToB - depresivne (z divneho dovodu najma Minscov ending)
3. Fallout 2 - intro (realita)
4. PS:T - jeden zo sensory stonov (war, IIRC)
5. PS:T - koniec
6. NHL 2003, ked mi zdochol save sezony 2 zapasy pred koncom - 30 hodin zivota v hajzli = zachvat zurivosti
Most people have evil spirits. You? You have stupid spirits. Go see shaman, get hole in head...
- Sulik, to G.W. Bush, in Fallout 2 -
WARNING: The content of this post may pose danger to your mental health.
- Sulik, to G.W. Bush, in Fallout 2 -
WARNING: The content of this post may pose danger to your mental health.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
PS:T - moje výjimečně ne-zlá inkarnace u kamene Deionarry, rozhovor s Ravel, závěrečený pokec s partou.
I have no mouth and I must scream - tam mi bylo teskno pořád.
Princess Maker 2 - když se moje princezna stala královou konkubínou, ronila jsem slzy hrdosti. :-]
EDIT:
Malé doplnění aneb konečně sem hodím (nejen) KotORy.
KotOR 1 - výcvik na Dantooine, příběhy Sand People, HK-47, "TO" , konec za DS, soud na Manaanu, obsáhlejší rozhovory (Malak, Rada Jedi) asi všechny...Údolí mrtvých pánů na Korribanu, speciálně hrobka Ajunty Palla.
KotOR 2 - Kreia, Dantooine, interakce s NPC, nové podněty k zamyšlení ohledně jedničky, opět některé delší rozhovory (např. Darth Sion v závěru, Kreia s Atris), jeskyně na Korribanu.
Fallout 2 - naprostý začátek, kdy coby loser z Arroya objevuji Klamath, Den a přilehlé okolí, některé vypečné debaty, New Reno.
Baldur's Gate - sny, setkání s červenými čaroději, Příběh mrtvé trojice, unesená Siréna v Baldurově bráně a stále nepřekonaná kočka ve vodopádu (a až konečně projedu TotSC, tak snad přibudou...).
Baldur's Gate 2 - Ust Natha (a celý Underdark), získání Haer'Dalise, Yoshimova zrada, Amaunatorův chrám pod Athkatlou (a i ten u Umar Hills měl něco do sebe..) a dvě věci z ToB - Cespenar a Saradush.
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - celá cca první třetina hry je STRACH, který někdo zhmotnil a udělal z něj hru, Marshova rafinérie, loď, Ďáblův útes.
I have no mouth and I must scream - tam mi bylo teskno pořád.
Princess Maker 2 - když se moje princezna stala královou konkubínou, ronila jsem slzy hrdosti. :-]
EDIT:
Malé doplnění aneb konečně sem hodím (nejen) KotORy.
KotOR 1 - výcvik na Dantooine, příběhy Sand People, HK-47, "TO" , konec za DS, soud na Manaanu, obsáhlejší rozhovory (Malak, Rada Jedi) asi všechny...Údolí mrtvých pánů na Korribanu, speciálně hrobka Ajunty Palla.
KotOR 2 - Kreia, Dantooine, interakce s NPC, nové podněty k zamyšlení ohledně jedničky, opět některé delší rozhovory (např. Darth Sion v závěru, Kreia s Atris), jeskyně na Korribanu.
Fallout 2 - naprostý začátek, kdy coby loser z Arroya objevuji Klamath, Den a přilehlé okolí, některé vypečné debaty, New Reno.
Baldur's Gate - sny, setkání s červenými čaroději, Příběh mrtvé trojice, unesená Siréna v Baldurově bráně a stále nepřekonaná kočka ve vodopádu (a až konečně projedu TotSC, tak snad přibudou...).
Baldur's Gate 2 - Ust Natha (a celý Underdark), získání Haer'Dalise, Yoshimova zrada, Amaunatorův chrám pod Athkatlou (a i ten u Umar Hills měl něco do sebe..) a dvě věci z ToB - Cespenar a Saradush.
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - celá cca první třetina hry je STRACH, který někdo zhmotnil a udělal z něj hru, Marshova rafinérie, loď, Ďáblův útes.
Naposledy upravil(a) Sadako dne 4.6.2007 4:12, celkem upraveno 3 x.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- Wenom
- Sigilan
- Příspěvky: 141
- Registrován: 30.9.2005 16:40
- Bydliště: Mystická země skotačících nahých nymf,kde ti bubáci splní každé přání.
- Kontaktovat uživatele:
Gotic II-začátek (Hl.hero vypadal,že je k.o.-to mě překvapilo,že bych zdechl dřiv než začal hrát)-zděšení
BG II.-ToB-konec-no comment
DII:LoD-po boji s Baalem-radost
PT:Ravel,konec,rozhovor s Tranc.-no comment
W3:FT-konec-čekal jsem lepší souboj mezi Illidanem a Arthasem
SW:KotOR-konec-čekal jsem něco lepšího (za dobro,za zlo nevím)
Fallout-konec-nasraty
Vietcong-konec-čekal jsem víc
BG II.-ToB-konec-no comment
DII:LoD-po boji s Baalem-radost
PT:Ravel,konec,rozhovor s Tranc.-no comment
W3:FT-konec-čekal jsem lepší souboj mezi Illidanem a Arthasem
SW:KotOR-konec-čekal jsem něco lepšího (za dobro,za zlo nevím)
Fallout-konec-nasraty
Vietcong-konec-čekal jsem víc
Proč žít, když můžeš zemřít.
PT - senzorický kámen Deionarry, rozhovor s Rawel, "zásadní" dialogy s Dak'konem a Mortem, závěrečné dialogy (zejména FFG), poslední rozhovor s Deionarrou, vlez do Baatoru, prakticky každá ze vzpomínek, rozhovor s Triasem
Fallout1 - cesta z/do/v Kráteru, první setkání s páračem, přijetí do Bratrstva oceli
BG1 - audience u Elhana, sny, návrat do Candlekeepu
IWD - Easthaven, Kuldahar, patro s Yxuomei (nebo jak se píše )
BG2 (+ToB) - prakticky každá příběhová a snová cut-scéna, začátek Léčebny (do onoho bludiště), Planar sphere, zabití prvního licha, situace, kdy proti Bodhi člověku pomůže Drizzt, paladinové a zloději, "příběhové" rozhovory a zkoušky v Pocket Plane, patro Watcher's Keep s fiendy a to s githyanki a illithidy a pak nakonec i to s Demogorgonem, závěrečné dialogy před Irenicusem v bg2 a konec ToB
SH2 - kazeta + scéna kolem ní, průchod těsně před koncem chodbou a živou vzpomínkou na Mary, Leave konec (jinej jsem neměl ), Toluca prison, většina dialogů
SH3 - dlouhá filmová sekvence v autě, Stanley a jeho korespondence, scéna se zrcadlem, Heatheřiny vzpomínky
Tropico - máloco člověka naladí "letněji" než tohle
Fallout1 - cesta z/do/v Kráteru, první setkání s páračem, přijetí do Bratrstva oceli
BG1 - audience u Elhana, sny, návrat do Candlekeepu
IWD - Easthaven, Kuldahar, patro s Yxuomei (nebo jak se píše )
BG2 (+ToB) - prakticky každá příběhová a snová cut-scéna, začátek Léčebny (do onoho bludiště), Planar sphere, zabití prvního licha, situace, kdy proti Bodhi člověku pomůže Drizzt, paladinové a zloději, "příběhové" rozhovory a zkoušky v Pocket Plane, patro Watcher's Keep s fiendy a to s githyanki a illithidy a pak nakonec i to s Demogorgonem, závěrečné dialogy před Irenicusem v bg2 a konec ToB
SH2 - kazeta + scéna kolem ní, průchod těsně před koncem chodbou a živou vzpomínkou na Mary, Leave konec (jinej jsem neměl ), Toluca prison, většina dialogů
SH3 - dlouhá filmová sekvence v autě, Stanley a jeho korespondence, scéna se zrcadlem, Heatheřiny vzpomínky
Tropico - máloco člověka naladí "letněji" než tohle
YxunomeiVlasák píše:IWD - Easthaven, Kuldahar, patro s Yxuomei (nebo jak se píše )
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Seiken 3 Densetsu - Intro a začátek za Kevina ("Little did he know...")
Gabriel Knight - Sins of the Fathers - to, jak získá v Africe zpátky amulet , konec
I Have No Mouth And I Must Scream - jak píše Vampiria
Hexen - listí, mlha, občas zakráká vrána, prostě skoro všechno - hlavně secret levels
Prince of Persia Sands of Time - konec
Incubation - skoro pořád - hlavně situace, kdy náboje dochází/došly, zbraně se přehřívají a nepřátel přibývá, ev. časový limit se krátí
Gabriel Knight - Sins of the Fathers - to, jak získá v Africe zpátky amulet , konec
I Have No Mouth And I Must Scream - jak píše Vampiria
Hexen - listí, mlha, občas zakráká vrána, prostě skoro všechno - hlavně secret levels
Prince of Persia Sands of Time - konec
Incubation - skoro pořád - hlavně situace, kdy náboje dochází/došly, zbraně se přehřívají a nepřátel přibývá, ev. časový limit se krátí
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Planescape - senzorické kameny, rozhovor s ravel, rozhovory s ostatními inkarnacemi
BaldursGate - sny, konec BG 2 i ToBu, zkoušky v Pocket Plane
DeusEx - Umělé Inteligence, konec
Fallout1,2 - perfektní atmosféra a prostředí
Realms of Arkania:SoR - moje první RPG (a dohraná hra vůbec), první rozhovor s obchodníkem s informacemi (tuším že se jmenoval Tarik) = spousta odpovědí a ještě víc nových otázek, konec
Half Life - spojení s jinou dimenzí
Half Life 2 - Citadela
Might&Magic 6 - obrovský volný svět
BaldursGate - sny, konec BG 2 i ToBu, zkoušky v Pocket Plane
DeusEx - Umělé Inteligence, konec
Fallout1,2 - perfektní atmosféra a prostředí
Realms of Arkania:SoR - moje první RPG (a dohraná hra vůbec), první rozhovor s obchodníkem s informacemi (tuším že se jmenoval Tarik) = spousta odpovědí a ještě víc nových otázek, konec
Half Life - spojení s jinou dimenzí
Half Life 2 - Citadela
Might&Magic 6 - obrovský volný svět
Já jich mám poměrně dost…
Abe: Odyssea
Útěk přes ohrady divokých Scrabaniů. Při všem tom skrývání v temných stínech a bleskových únicích před hlídkami Sligů mi doslova tuhla krev v žilách.
Vstupy do světů Paramonie a Scrabanie. Kouzelné, úžasné, neopakovatelné…
Rayman
Poražení prvního komára a následné usmíření. Nevím, jak vás, ale mě to vážně dojalo.
Blood II
Když jsem zjistil, že jdou zabíjet i civilisti…
Začátek šesté mise prvního aktu. Ten nástup je prostě skvělý.
Blood I
„Návštěva“ cirkusu. Tehdy mi běhal mráz po zádech.
Half Life
Začátek. Hra mě nikdy moc neoslovila, ale počáteční cesta vlakem je vynikající.
Fallout I
Vstup do Hubu. Atmosféra z něj přímo dýchala…
Prozkoumávání Glow. Ze stejných důvodů, tentokrát možná ještě pádnejších.
Albion
Návštěva Dji Cantos. Celá ta organizace mě vážně uchvátila.
Arcanum
Celý Dernholm. Melancholie a vzpomínky na zašlou slávu z něj přímo sršely.
Baldur’s gate
Vstup do Baldurovy Brány. Těšil jsem se na to celou hru…
Baldur’s gate II
První seznámení s Athkatlou, sny, Měděná čelenka, zrada Yoshima… a v základní hře už nic. V datadisku potom první nesměle kroky po Saradushi a úkoly v pekle.
Icewind Dale
Kuldahar a promluvy s Yxunomei.
Deus ex
Setkání s Hermannem v Paříži, spojení s umělou inteligencí.
KotOR I
První nesmělé krůčky po Tarisu.
Trénink na Dantooinu.
KotOR II
Nejděsivější chvíle na Peragusu.
Epická bitva na Onderonu.
Planescape: Torment
Všechny důležité rozhovory se společníky, Intro, celá Márnice, první kroky po Sigilu, seznámení s Mrtvými národy, otevření „Uličky“, celý Nevěstinec, nalezení Modronského bludiště, rozhovor s Ravel, objevení Triase, rozhovor s Pilířem lebek, poslední setkání s Triasem, celý konec.
Silent Hill II
V podstatě cokoliv s Marií, první setkání s Eddiem, setkání s Angelou v bludišti, jakékoliv setkání s Pyramid Headem, každá delší chodba, videokazeta… no, v podstatě celý hotel. Leave zakončení.
Abe: Odyssea
Útěk přes ohrady divokých Scrabaniů. Při všem tom skrývání v temných stínech a bleskových únicích před hlídkami Sligů mi doslova tuhla krev v žilách.
Vstupy do světů Paramonie a Scrabanie. Kouzelné, úžasné, neopakovatelné…
Rayman
Poražení prvního komára a následné usmíření. Nevím, jak vás, ale mě to vážně dojalo.
Blood II
Když jsem zjistil, že jdou zabíjet i civilisti…
Začátek šesté mise prvního aktu. Ten nástup je prostě skvělý.
Blood I
„Návštěva“ cirkusu. Tehdy mi běhal mráz po zádech.
Half Life
Začátek. Hra mě nikdy moc neoslovila, ale počáteční cesta vlakem je vynikající.
Fallout I
Vstup do Hubu. Atmosféra z něj přímo dýchala…
Prozkoumávání Glow. Ze stejných důvodů, tentokrát možná ještě pádnejších.
Albion
Návštěva Dji Cantos. Celá ta organizace mě vážně uchvátila.
Arcanum
Celý Dernholm. Melancholie a vzpomínky na zašlou slávu z něj přímo sršely.
Baldur’s gate
Vstup do Baldurovy Brány. Těšil jsem se na to celou hru…
Baldur’s gate II
První seznámení s Athkatlou, sny, Měděná čelenka, zrada Yoshima… a v základní hře už nic. V datadisku potom první nesměle kroky po Saradushi a úkoly v pekle.
Icewind Dale
Kuldahar a promluvy s Yxunomei.
Deus ex
Setkání s Hermannem v Paříži, spojení s umělou inteligencí.
KotOR I
První nesmělé krůčky po Tarisu.
Trénink na Dantooinu.
KotOR II
Nejděsivější chvíle na Peragusu.
Epická bitva na Onderonu.
Planescape: Torment
Všechny důležité rozhovory se společníky, Intro, celá Márnice, první kroky po Sigilu, seznámení s Mrtvými národy, otevření „Uličky“, celý Nevěstinec, nalezení Modronského bludiště, rozhovor s Ravel, objevení Triase, rozhovor s Pilířem lebek, poslední setkání s Triasem, celý konec.
Silent Hill II
V podstatě cokoliv s Marií, první setkání s Eddiem, setkání s Angelou v bludišti, jakékoliv setkání s Pyramid Headem, každá delší chodba, videokazeta… no, v podstatě celý hotel. Leave zakončení.
If king at noon says it's night,
Exclaim: Behold! the moon, the stars!
Persian saying
Exclaim: Behold! the moon, the stars!
Persian saying