Stránka 1 z 3

Zajímavý "Boss"

Napsal: 29.9.2006 15:13
od sevencreature
Co by byla hra bez tzv. "bossů" (lol - teď, když to čtu v tom českém textu, vypadá to vážně divně). Určitě máte nějaké oblíbené, zajímavé, těžké, nenáviděné a kdoví, co ještě :wink: Sem s nimi - screenshot je výhodou :wink:

Moji "oblíbenci":

Painkiller: Swamp monster (nebo jak se jmenuje) - opravdu úchvatný vzhled - kapalina, která se přelévá a přitom chodí v bažině.

Wizardry VII: Beast of 1000 Eyes - diskutabilně jeden z nejtěžších (možná dokonce vůbec nejtěžší) bojů v CRPG vůbec - pouze pro ty nejodvážnější

Napsal: 29.9.2006 15:40
od Zakat
Dobré téma 8-)
U mě tedy:
Diablo 1 -Butcher - poprvé nezvládnutelný souboj, pak už brnkačka, na kterou jsem se vždy těšil...kultovní boss...
Fallout 2- Frank Horrigan - Můj úplně nejoblíbenější boss, sympaťák ;-)
Deus Ex - Anna Navarre - vždycky se těším až tý kr*vě ustřelím palici :twisted:

Napsal: 29.9.2006 16:07
od Sadako
Metal Gear Solid - všichni
Planescape Torment - též všichni
Fallout - Master

Napsal: 29.9.2006 16:28
od raider
V Gothic 2 sa mi pacil cierny troll - bol to taky nepovinny boss. Ale po zakuzleni toho spravneho kuzla, to uz nebol bohvieaky boss :-D
Obrázek

Napsal: 29.9.2006 16:30
od necrotising_
Diablo - The Skeleton King (s kazdym zasahem life leech, diky kteremu muze mit vic zivotu nez je zakladni hodnota, v single playeru navic schopnost ozivovat mrtve kostlivce)
Diablo - Blightfire (Kozel lucistnik, ktery misto sipu strili Bloodstary)
Diablo - Shadowdrinker (krasne zlutoucky skeleton se schopnosti 'propadnout' se do zeme a tak si doplnit zivoty)
Fallout - Master (proste rozkosny, super namluveni)
Planescape: Torment - Transcendent One (no comment)

Napsal: 29.9.2006 16:42
od yenn
Fallout - Master, jehož jméno mluví za vše.

Beyond Good & Evil - zdejší bossík mi v paměti utkvěl díky velice zajímavému průběhu závěrečného souboje.

Psychonauts - v této hře s nejnápaditějšími levely ční mezi bossy divadelní kritik a jeho super zbraně.

Planescape: Torment - Ravel...

Tomb Raider 2 - týpek s dýkou ( ;-) ) byl jedním z mých prvních bossů a na ty se nezapomíná.

Napsal: 29.9.2006 17:51
od wosmahl
Necro:JJ,skeletoňák byl supr, pamatuju si ,že když sem byl u kámoše tak ho s warriorem zabíjel asi tak 10 minut a já se na něj děsně bál. Pak sem za nim přišel s mágem a byl mrtvej po 4 holly boltech.
A jinak:hellfire:Na-krul nebo jak se jmenoval.To je takovej týpek v místnosti do který se dostanete buď zmáčknutím páky(pak má 999 životů a je imune magic,fire a lightning)a nebo přečtením tří knih (to má 666 životů a resisty tušim na 50)a vypdne z něj book of apocalypse,naprosto supr věc.

Napsal: 29.9.2006 20:32
od AlieN
Souboje s bossy mám moc rád :twisted:

Half Life 1 - bossové jsou tam vynikající všichni, ale nejvíc si pamatuji Gonarch - takřka nezničitelný přerostlý headcrab pobíhající po celé úrovni, kladoucí všude své malé potomky a střílející toxické spóry :-P

BG II - Irenicus, Fikraag, Melissan, Knagaxx, Drizzt, ... 8-)

Planescape: Tormen - čistě na boj asi žádný (snad jen ta přehlídka kouzel u Transcedent One), ale co se týče všeho okolo, tak jsou nezapomenutelní všichni :-)

Painkiller - všichni, asi největší bossové jaké jsem kdy viděl :shock:

Diablo 2 - všichni závěreční

Napsal: 30.9.2006 1:16
od CrowX
to 7c - výborný nápad
sevencreature píše:Wizardry VII: Beast of 1000 Eyes - diskutabilně jeden z nejtěžších (možná dokonce vůbec nejtěžší) bojů v CRPG vůbec - pouze pro ty nejodvážnější
- jednoznačný súhlas - nikdy, v žiadnej inej hre som nebojoval proti silnejšej príšerke - humusák na n-tú - paradoxne jeho sila nespočíva v hp damage ale v desivom kúzle/vlastnosti s názvom "dazzling lights - a fakt, že si tento názov vybavujem aj po tak dlhej dobe o niečom svedčí", ktorá bola tzv. "status-attack" - turn to stone, insanity, fear a všelijaké iné variácie vygumovali družinku v priebehu jedného alebo dvoch kôl - nechápem ako sa dal zabiť bez cheatov (resp. bez vysokolevelovej party). :think:

Metal Gear Solid - táto hra exceluje práve v "boss-charakteroch" - ale ak by som si mal vybrať iba jedného tak by ním bol Ninja...

Final Fantasy - FFV - Omega, Shinryuu, FFVI - Kefka - na ňom sa smejem aj teraz, FFVII - Ruby weapon, Emerald weapon, Sephiroth, FFVIII - Ultima Weapon, Omega Weapon, Grivier, Ultimecia (...reflect on your childhood...), a xy ďalších bossov na ktorých si teraz nespomínam

P:T - TNO, Ravel, Fiend z Morridorovej krabice v Curste, Trias

Legacy of Kain: Soulreaver - každý okrem samotného Kaina (toho neznášam)

Grandia 2 - Wings of Valmar (tí ktorí hrali, možno pochopia čo myslím)

Napsal: 30.9.2006 12:27
od MCZ
Souboje s bossy nemusím. V hodně hrách, které jsem hrál, to byla jen taková nic moc slabá tečka za třeba povedenou hrou (napadá mě teba Blood 2 nebo Undying). Tak nějak považuji bossy za přežitek, resp. myslím, že k nim vyvojáři často přistupují ze špatného směru > zvětšit a nadupat (třeba vybavit možností vidění i střelby přes zeď :-? ). Nicméně pár zajímavých uvedu...

Lizbeth (Clive Barker's Undying) - nejlepší boss, kterého jsem kdy skolil. Ve hře je hned první, přímo v nejlepší části hry. Lizbeth je nemrtvá, vypadá takto. To asi není nic zvláštního, vtip je v tom, že ji nepronásledujete vy, ale ona, a to skrze své temné kobky. Běžíte jako o život (no, v té hře vlastně opravdu běžíte o život ;-) ), slyšíte za sebou její hlasitý křik, mrazí vám z něj po zádech a jak probíháte chodbami, ze zdí vylézají další a další kostlivci. Lizbethin konec je pak přímo poetický. Bravo :applause: .

Ravel, Trias, Transcedent One (PST) - obtížností nikterak zaskočující, ale jejich provedení je skvělé (ať už jde o vzhled, namluvení nebo třeba dialogy). PST je jedinou hrou, o které vím, že hlavního bosse nemusíte umlátit, ale můžete ho ukecat, jsou-li staty. Zajímavý přístup a dobře proveden.

Generá Guba (Operace Flashpoint, datadisk Resistance) - sovětský generál se dvěma atomovkami a vlastní armádou. Co víc si může americký hrdina přát? Přitom na konci OFP je zcela na vás, zda uposlechnete rozkazy a zatknete jej anebo budete mít během zatýkání "nehodu" a omylem ho smrtelně postřelíte :twisted: .

Napsal: 30.9.2006 12:44
od necrotising_
MCZ píše:PST je jedinou hrou, o které vím, že hlavního bosse nemusíte umlátit, ale můžete ho ukecat, jsou-li staty.
Fallout? ;-)

Napsal: 30.9.2006 12:50
od MCZ
necro: nevím, proč ne? ;-) - nehrál jsem, ale hlavně jsem chtěl konstatovat ten poměr mezi bossy, které zabít musíte a které ne.

Napsal: 30.9.2006 13:23
od Sadako
Vida, na Undying jsem úplně zapomněla :doh:
Tak tedy, již jednou MCZetem zmíněná Lizbethka a Ambrose, jelikož předtím, než se z něj stane osvalená zrůda, vypadá jako mladý Nick Cave ve viktoriánských šatech a takové stvoření si nelze neoblíbit :angel:

Zde na obrázku se Ambrose nachází úplně vlevo

Napsal: 30.9.2006 13:59
od Adieu
:shock: Jéé, Clive Barker's Undying! Že mi to někdo půjčíte na srazu/PISSu?!!

Zajímaví bossové... Ty z Planescapeu už asi nemá cenu ani zmiňovat, generál Guba u mě nikdy nepřežil (:lol:) a Masterův dabing je skutečně úžasný (ale Franku Horriganovi jsem nikdy na chuť napřišel).

Takže teď ještě nějaké, o kterých nebyla řeč:
Icewind Dale - ten lich v obří hrobce s ukrytým krystalem života :-P
Fallout Tactics - kdo nepovažuje Behemothy za bossy, je hlupák. :lol:
Hidden & Dangerous: Fight For Freedom - Kostakipulov, řecký komunistický partyzán čekající na vaši jednotku s kulometem v ruce tak, že není možnost se k němu dostat. Odolný proti granátům ale naštěstí není.
BG II: ToB - Gromnir Il-Khan v jeho paláci a následná nádherná, bohužel pohříchu krátká roztržka; Yaga Shura
Return to Castle Wolfenstein - ohnivá zombie a další bossové (vyjma posledního - Heinricha :-?)
American McGee's Alice - všichni bossové, vzpomenu např. Tweedleduma a Tweedledeeho, Jabberwocka a Queen of Hearts.
MDK 2 - no comment :lol:
a No One Lives Forevery měly taky úžasné bossy... :-P

Možná později přihodím i nějaké screeny...

Napsal: 30.9.2006 17:38
od yenn
OT:
Adieu píše::shock: Jéé, Clive Barker's Undying! Že mi to někdo půjčíte na srazu/PISSu?!!
http://www.zlevnujeme.cz/index.php/prod ... /?id=14029