Stránka 23 z 27

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 25.4.2010 11:05
od PostTrauma
Favorite class je trochu limitující. V Tweaks je ale tuším komponent, který je odstraňuje (každý má všechny).

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 26.4.2010 17:19
od AlieN
PostTrauma: Hmm, podobné úpravy pravidel si nechám až na chvíli kdy budu hrát nějakou šílenou solo postavu. Holt teď zůstane z nebohého drowa tupý bijec... vlastně taková "trochu" zlá parafráze na Drizzta :think:

Btw jak moc vlastně ve hře vadí drowí světloplachost? Z IWD1 jsem byl zvyklý že venkovních lokací mnoho není, takže mi to tady připadá jako trochu přeboostovaná postava vzhledem bonusům jaké má. I když samozřejě dvě úrovně níž oproti zbytku party se projeví.

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 26.4.2010 23:57
od PostTrauma
Můžeš z něj udělat kouzlícího bijce : )

Světloplachost je minimální handicap, který vyrovnají vyšší statistiky. Nižší úroveň je o trochu horší, protože je trvalá a statistiky jsou nižší, dá se to dohnat až na konci, protože drow může prakticky dosáhnout vyššího efektivního levelu (32).

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 27.4.2010 14:55
od AlieN
PostTrauma píše:Můžeš z něj udělat kouzlícího bijce : )
Když on je ten drow opravdu tupý - s průměrnou inteligencí toho mnoho nezačaruje :-)
PostTrauma píše:Světloplachost je minimální handicap, který vyrovnají vyšší statistiky. Nižší úroveň je o trochu horší, protože je trvalá a statistiky jsou nižší, dá se to dohnat až na konci, protože drow může prakticky dosáhnout vyššího efektivního levelu (32).
30tého levelu stejně při standartním hraní IWD2 dosáhnout nejde, ne? To myslím spíš až při opakovaném hraní s HOW... kdy já osobně bych určitě přihodil nějaký XPCap remover.

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 27.4.2010 18:46
od PostTrauma
No, i v HOW je problém dosáhnout 30. levelu, spíš tak 26-27. Každopádně XP cap removery mi nikdy nepadly do oka.

Re: Banda v IWD1

Napsal: 8.5.2010 13:05
od Frco
Ahojte, nerad ozivujem takto staru temu, ale mam chut si zahrat Icewind dale I solo. Za partu som to presiel velmi vela krat, ale za solo ani raz. Rozmyslam nad klasickym F/M/T. Je tam vobec take povolanie? :-)
Da sa to dohrat solo? Pripadne coho sa mam vyvarovat? Pamatam si, ze v IWD I sa nejako zvlastne delili expy pri multipovolaniach v porovnani napr s BG II.

Napsal: 8.5.2010 13:49
od yenn
Frco: F/M/T tam je, sólo se to dohrát dá. (Osobně bych volil (multi)povolání, které umí sesílat kněžská kouzla, ale nechci tě od F/M/T odrazovat.) Zkušenosti se u multipovolání dělí stejně jako v BG.

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 8.5.2010 23:08
od Frco
Diky moc za tip :) Dal som si na skusku F/C/M, kedze pravda je, ze Thief je v IWD (podla mna) uplne zbytocne povolanie. Tym, ze nedostava expy za pasce a truhlice a nemoze klast pasce je dost nezaujimavy.

Napsal: 12.5.2010 12:44
od Carlos
Obzvláště v IWD bych nepodceňoval sílu backstabu. Leckteré problémy to vyřeší mnohem rychleji a efektivněji. Například záludně zašití kněží či kouzelníci obyčejně obklopeni houfem poskoků, aby ses k nim nemohl rychle dostat (a kouzlí hned ochranu před střelami), jsou pro schovaného zloděje skvělá chuťovka - s dobrou zbraní je ve dvou kolech po čaroději. Navíc je šance při útěku vylákat příšery do užších prostor, kde si je podá zbytek družiny.

Zloděj je prostě taktická výhoda mnohem spíš než soběstačné povolání. Doteď nechápu, proč mají lidé tendenci zlodějům cpát jen střelné zbraně a mít je tak absolutně do počtu, kdy plní jen funkci paklíče, doprovodného střelce a nezřízeného žrouta zkušeností.

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 12.5.2010 16:08
od valcik
..tiež si myslím, že v IWD 2 majú zlodeji celkom zaujímavé schopnosti. Páčil sa mi "Vylepšený únik", alebo i "Úskočná mysl", ktoré spoločne s backstabom robia zo zlodeja skvelého mágovraha, ako píše Carlos. Zvykol som si používať "Ochromujúci úder", ktorý pri backstabe spomalí protivníka. Zlodej sa dokáže vyškoliť i v používaní magických predmetov; potom sa môže pekne vyblbnúť so zvitkami, alebo hůlkami.

Ešte malá vychytávka - ak má zlodej 8 bodov v alchýmii, môže sa naučiť schopnosť "Otráveného úderu", čo je tiež skvelá vec pri súbojoch s mágmi. (väčšina mágov má nízky záchranný hod na výdrž, ktorý závisí od Odolnosti)

Napsal: 12.5.2010 16:16
od Carlos
valcik: Máš pravdu, pro IWD2 je zloděj supr. Nicméně jsem odtušil, že se ptal na IWD1? V obou dílech má zloděj řadu využití.

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 12.5.2010 16:42
od PostTrauma
Baskstab je sice hezký taktický prvek, ale v praxi je s tím moc práce za málo muziky. Jednodušší je mít F/T s lukem, který vykosí třeba čtvrtinu nepřátel. Kór proto, že v IWD taktiky není moc potřeba. A v IWD2 je situace dost podobná. Těžké to začne být na HoF, kde backstab nic nezmůže.

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 12.5.2010 16:50
od valcik
..aha, Carlos, nevšimol som si, že pôvodne sa debatilo o zlodejoch z IWD 1. :- ))

PostTrauma,
mne práve v HOF pripadal ten backstab celkom užitočný - spomaľoval som ním protivníkov pomocou spomenutého Ochromujúceho úderu. Ono je to otázkou herného štýlu, mne taký vydarený backstab prináša veľké zadosťučinenie a so zlodejmi hrám naozaj rád. Uznávam ale, je to piplačka a sú aj silnejšie postavy. :- )

Re: Družiny na Páteři světa

Napsal: 12.5.2010 22:18
od PostTrauma
Vzhledem ke zranění z backstabu ve třetí edici D&D a počtu životů příšer v HoF mi to přijde dost neefektivní : )

Napsal: 12.5.2010 23:06
od Carlos
PT: Právě na řadovky má luk (proti tomu nic nemám), ale jakmile je cítit za rohem mág, měl by okamžitě přezbrojit na vhodnou dýku (THAC0 +5 např.) a vyřešit problém dřív, než vůbec může nastat. Navíc si neumím představit, že bych procházel bludišťovaté dungeony v jedničce, aniž bych to dokonale pročesal se zlodějem (viz. třeba kobky Yuan-ti). Ve dvojce potom podobný postup s tím, že backstab hodí i jedové zranění a tím pádem se souboje s většinou silnějších mágů a jejich družin mění ve stejný problém jako třeba rozbalit bonbon (pravda, někdy se té svini nechce ven).