
Might and Magic [M&M]
Moderátor: Vallun
Re: Might and Magic [M&M]
Myslím, že ďalšia postava by mala byť nejaká na blízko, ale pred rytierom preferujem mnícha, ten dáva tiež dobré pecky 

"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
Re: Might and Magic [M&M]
No ja mám lučistníky, rytiera, clerika, čarodeja.
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info
Re: Might and Magic [M&M]
To je naprosto v pohodě parta.scorpioo píše:No ja mám lučistníky, rytiera, clerika, čarodeja.
Re: Might and Magic [M&M]
2 Jab :
Aspoň, že tak :)
Inak mám takú otázočku.Práve som si kúpil členstvo v "Gilde bukanýru" v Novém Sorigalu a rád by som vedel či tieto členstvá sú dobré len na naučenie skillov alebo neskô na vyšších lvl budú dávať aj nejaké Q
Aspoň, že tak :)
Inak mám takú otázočku.Práve som si kúpil členstvo v "Gilde bukanýru" v Novém Sorigalu a rád by som vedel či tieto členstvá sú dobré len na naučenie skillov alebo neskô na vyšších lvl budú dávať aj nejaké Q

Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info
Re: Might and Magic [M&M]
Scorpioo - je to jen na učení skillů.
M?nich je až v MM 7.
S touhle partou to dohraješ taky, ale později uvidíš, že psotava, která nemá žádnou magii je taková slabší a rytíř je tak trochu na nic:( Ale je to Tvá volba, jen je problém, že v sedmičkách (postavy se nedají importovat, ale dají se doeditovat na příslušné hodnoty...), Ti bude v této sestavě chybět dovednost alchymie...
Na boj zblízka stačí klerik:)
M?nich je až v MM 7.
S touhle partou to dohraješ taky, ale později uvidíš, že psotava, která nemá žádnou magii je taková slabší a rytíř je tak trochu na nic:( Ale je to Tvá volba, jen je problém, že v sedmičkách (postavy se nedají importovat, ale dají se doeditovat na příslušné hodnoty...), Ti bude v této sestavě chybět dovednost alchymie...
Na boj zblízka stačí klerik:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Re: Might and Magic [M&M]
Alchymie není špatná. Ale ty vylepšovací lektvary ti zlepšují statistiky tuším jen jednou či dvakrát (tzn. 2x+50 k jednomu údaji x počet údajů). A vzhledem k tomu, že se dají koupit i normálně, tak mi druid přišel trošku zbytečný. Pokud už magická parta, tak se říká, že fajn je 3x Sorcerer a 1x kněz. Nicméně pestřejší parta co do povolání je samozřejmě zábavnější.
Re: Might and Magic [M&M]
Díky díky páni za cenné rady.Chcem si tento skvost vychutnať naplno ako sa len dá
A inak zaobstaral som si Might and Magic - World of Xeen
A ešte by som chcel vedieť keď mám zbraň tak čo znamenajú presne čísla pri zranení ako napríklad 3d5 a podobne.
áno ja viem som lama 

A inak zaobstaral som si Might and Magic - World of Xeen

A ešte by som chcel vedieť keď mám zbraň tak čo znamenajú presne čísla pri zranení ako napríklad 3d5 a podobne.


Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info
Re: Might and Magic [M&M]
Tak aj ja prispejem svojou troškou do mlyna...
xdy+z
To znamená, že hodíš x kockami s y stenami, sčítaš a k výsledku pripočítaj z. To je prevzaté z ADnD(mohol si sa s tým stretnúť v Balduroch a iných IE hrách). Štandardné kocky sú 4, 6, 8, 10, 12, 20 stenné, ale v MM sa môžeš stretnúť aj s 5 stennou kockou.
Iný pohľad: Predstav, že vygeneruješ x náhodných čísel v rozsahu od 1 do y, sčítaš a pripočítaš z.
Matematicky vyjadrené je to rozsah: x+z až x*y+z, ale je v tom rozdiel, pretože takto väčšinou získaš stredné hodnoty.
xdy+z
To znamená, že hodíš x kockami s y stenami, sčítaš a k výsledku pripočítaj z. To je prevzaté z ADnD(mohol si sa s tým stretnúť v Balduroch a iných IE hrách). Štandardné kocky sú 4, 6, 8, 10, 12, 20 stenné, ale v MM sa môžeš stretnúť aj s 5 stennou kockou.
Iný pohľad: Predstav, že vygeneruješ x náhodných čísel v rozsahu od 1 do y, sčítaš a pripočítaš z.
Matematicky vyjadrené je to rozsah: x+z až x*y+z, ale je v tom rozdiel, pretože takto väčšinou získaš stredné hodnoty.
Adrian Smith knows unknown cures for unknown diseases.
Re: Might and Magic [M&M]
Mno tak poznám to z IWD alebo PS:T tam som tomu rozumel ale som sa pýtal priamo na MaM.Takže díky
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info
Re: Might and Magic [M&M]
Jab - no, ale ty lektvary jsou drahé, když je kupuješ a hlavně si docela počkáš (ostatně na GM alchymii taky no:) Mne jde spíš o to, že druidí alchymie může dopňovat a suplovat klerické léčení. Neheldě k tomu,že poměrně příjemná je možnost rozvíjet jak elementální tak klerickou magii:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Re: Might and Magic [M&M]
Vallun: Hra sa dá prejsť úplne v pohode aj bez čiernych elixírov a bez druida.
Druida jednoducho nemám rád. Jediný raz som ho použil v parte Mních, Klerik, Druid, Kúzelník a bolo to o ničom. Namiesto druida odporúčam archer, alebo aspoň zlodej.

Adrian Smith knows unknown cures for unknown diseases.
Re: Might and Magic [M&M]
DeadBoss - 6ka a 7ka jdou projít s partou 4 libovolných charakterů, včetně 4 rytířů!:) A poměrně snadno jde projít s Klerikem, Kouzelníkem a kýmkoliv dalším... Zloděj se sice hodí kvůli pastem, ale ten druid je univerzálnější. Ale je to samozřejmě o preferenci každého, já zase nemám rád Rytíře...:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Re: Might and Magic [M&M]
Btw osobně jsem nikdy se zlodějem nehrál. Vždy se našel někdo jiný, kdo to mohl vzít za něj...
Re: Might and Magic [M&M]
Ja osobne ak sa dá hrám hlacvne za zlodeja a potom dotvorím zvyšok partie. Mám na tých hajzlíkov dáku slabosť 

Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info
Re: Might and Magic [M&M]
Hral tu niekto MaM:World of Xeen.Pustil som sa do tejto RPG
a zišli by sa mi nejaké rady do začiatku.

Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info