Might and Magic [M&M]
Moderátor: Vallun
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Might and Magic
Hmm, takže Mandate of Heaven běží pod XP bez problémů? Že bych je skusil konečně dohrát? Mám save někde na začátku nějaké pouštní pyramidy, či co - alespoň, pokud si dobře vzpomínám, už je to dost let Mám dojem (ale možná se pletu), že jsem přestal hrát mimo jiné kvůli tomu blbému způsobu generování předmětů (zabíjet 100x draka kvůli tomu, aby z něj vypadlo něco zajímavého ).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Might and Magic
7c - jojo překvapivě běží bez problémů. ale i pod XPčkama je stejný způsob generování předmětů;) Pokud jsi před pouštní pyramidou, taks spíš na konci, enž na začátku, pokud ses tam nějakým fatálním omylem nedostal dříve, než je rozumné:) (A nebo oba nemyslíme jinou pyramidu...)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Re: Might and Magic
Šestka je leckdy taková... podivná. Spousta švihlých, dlouhých a občas i nudných dungeonů (castle Alamos) se spoustou švihlých monster (druidi, lovci lebek atp.). Není u ní vidět moc velká propojenost s HoMaM a její děj je podle mě slabý. Resp. základní děj je super, jenže se v té rozhlehlosti či roztahanosti dost ztrácí.
Osobně mám nejraději díl sedmý. Má svůj velmi pěkný příběh s několika důležitými volbami a navíc je přímo příběhově propojen s třetím dílem HoMaM. I potvory jsou už jaksi "uvěřitelnější" a "ancient" weapons hrají jen minimální roli (resp. já je nepoužíval vůbec). Ancient weapons jsou samozřejmě laserové pušky a pistole (Toto není vtip!)...
Osobně mám nejraději díl sedmý. Má svůj velmi pěkný příběh s několika důležitými volbami a navíc je přímo příběhově propojen s třetím dílem HoMaM. I potvory jsou už jaksi "uvěřitelnější" a "ancient" weapons hrají jen minimální roli (resp. já je nepoužíval vůbec). Ancient weapons jsou samozřejmě laserové pušky a pistole (Toto není vtip!)...
Re: Might and Magic
Jab - jojo, máš pravdu, šestka je lehce pohádkovější, ale pro začátek má dvě výhody - díky méně striktním pravidlům je lehčí a nemusí se člověk zabývat patchem, aby běhala pod XPčkama. Leckoho by mohlo docela mrzet, dkyby si dal, byť trochu, práci s rozběhnutím hry, která by jej pak vůbec nebavila.
Ale všechny 4 mne známé díly mají něco do sebe... A rád jsem je dohrál do konce, tedy krom devítky, která pro časté padání je nepříjemná...
Ale všechny 4 mne známé díly mají něco do sebe... A rád jsem je dohrál do konce, tedy krom devítky, která pro časté padání je nepříjemná...
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Might and Magic
Vallun: No, nejspíš už jsem byl ve hře dost daleko - mistr temné i bílé magie jsem byl, v tom dračím roji (nebo co to je) taky Hmm... Vlastně už jsem se byl i podívat v nějaké věži v poušti, kde je plno těch létajících démonů či čeho
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Might and Magic
Tak to jsi tak 4-7 hodin času od konce...a spíš 4, než 7;)
Ale to by nebylo ono, hezky znovu od začátku bych to dal:)
Ale to by nebylo ono, hezky znovu od začátku bych to dal:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Re: Might and Magic
U mňa výťazí MM7. Je to viac dynamické ako 6. A tiež sa mi páči, že sú v hre dve radikálne odlišné cesty.
Asi najhoršia vec na MM7 je ten slabý denník(chýbaju poznámky do mapy, expertský učitelia) a hlavne zmena interface pri výbere cesty. Pamätám si prvý krát keď som si vybral cestu svetla ma asi minútu pálili oči(to isté aj za zlo). Potom som si zvykol.
MM6 je na druhom mieste. Tam sa nepáčil príbeh(príliš jednoduchý)
Na treťom mieste je MM8, ktorý má poriadnu mapu. A tiež zmena zápisu učiteľov do denníku. Ináč sa mi nepáčilo, že tam nevystupoval Archibald. Aj Roland a Cathrine sa tam len mihnú. Vlastne to bolo dosť odlišné oproti iným dielom. Bola to skôr hra založená na MM systéme ako plnohodnotné pokračovanie.
Asi najhoršia vec na MM7 je ten slabý denník(chýbaju poznámky do mapy, expertský učitelia) a hlavne zmena interface pri výbere cesty. Pamätám si prvý krát keď som si vybral cestu svetla ma asi minútu pálili oči(to isté aj za zlo). Potom som si zvykol.
MM6 je na druhom mieste. Tam sa nepáčil príbeh(príliš jednoduchý)
Na treťom mieste je MM8, ktorý má poriadnu mapu. A tiež zmena zápisu učiteľov do denníku. Ináč sa mi nepáčilo, že tam nevystupoval Archibald. Aj Roland a Cathrine sa tam len mihnú. Vlastne to bolo dosť odlišné oproti iným dielom. Bola to skôr hra založená na MM systéme ako plnohodnotné pokračovanie.
- durana
- Sigilan
- Příspěvky: 281
- Registrován: 28.4.2006 20:08
- Bydliště: Earth:/Europe/ Slovakia/Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heroes] Otázky a odpovědi
MM7 nemozete niekto presne pospiat riesenie questu s chramom svetla a temnoty na evernmotskych otrovoch za svetlo??
neviem najst to tlacitko v chrame temnoty ani to ako odkryt altar v chrame svetla...a to to hram druhy krat
neviem najst to tlacitko v chrame temnoty ani to ako odkryt altar v chrame svetla...a to to hram druhy krat
And if that Mocking Bird don’t sing and that ring don’t shine
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
Re: [Heroes] Otázky a odpovědi
durana - tady máš řešení Grand Temple of the Moon
Nevím v čem máš problém v chrámu slunce? Nebo myslíš, jak se dostat v chrámu světla k polovině oltáře?
K tomu je řešení zde:
First press the three switches (west the sun, north the moon and east the stars), then activate the altar, and the secret room, containing the Altar Piece will open.
Nevím v čem máš problém v chrámu slunce? Nebo myslíš, jak se dostat v chrámu světla k polovině oltáře?
K tomu je řešení zde:
First press the three switches (west the sun, north the moon and east the stars), then activate the altar, and the secret room, containing the Altar Piece will open.
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
- durana
- Sigilan
- Příspěvky: 281
- Registrován: 28.4.2006 20:08
- Bydliště: Earth:/Europe/ Slovakia/Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heroes] Otázky a odpovědi
No ta mapka z temple of the moon sedi, ale ako dostat tu polovicu oltaru?? ..na tej mapke su popisane len veci ktore som objavil, lale kde je ta polovica a ako sa k nej dostat
..a k tomu temple of the sun. To sa mysli ta miestnost kde su 2 pary po 3 tlacitka a jedno v strede ktore otvara miestnost hned za stenou?
...sry viem ze to musi zniet akoze som uplne blby, najma ked to hram uz druhy krat, ale predtym som sa nad tym ani nepozastavil a teraz nedokazem najst sposob ako dostat k tym castiam
..a k tomu temple of the sun. To sa mysli ta miestnost kde su 2 pary po 3 tlacitka a jedno v strede ktore otvara miestnost hned za stenou?
...sry viem ze to musi zniet akoze som uplne blby, najma ked to hram uz druhy krat, ale predtym som sa nad tym ani nepozastavil a teraz nedokazem najst sposob ako dostat k tym castiam
And if that Mocking Bird don’t sing and that ring don’t shine
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
Re: [Heroes] Otázky a odpovědi
Pleteš, zdá se mi, několik věcí dohromady. Oltář slunce je skutečně přístupný po správném zmáčknutí tlačítek v té místnosti (s oltářem). Je tam tuším slunce, hvězdy a měsíc.durana píše:No ta mapka z temple of the moon sedi, ale ako dostat tu polovicu oltaru?? ..na tej mapke su popisane len veci ktore som objavil, lale kde je ta polovica a ako sa k nej dostat
..a k tomu temple of the sun. To sa mysli ta miestnost kde su 2 pary po 3 tlacitka a jedno v strede ktore otvara miestnost hned za stenou?
Poloviny máš skládat z temple of light a dark. To je úplně jiný quest (altar piece of light/dark).
Re: [Heroes] Otázky a odpovědi
durana - máš 4 velké chrámy
na Evermoon Island - Grand Temple of the Moon a Grand Temple of the Sun
v Celeste - Grand Temple of the Light - tady je jedna polovina oltáře
v The Pit - Grand Temple of the Dark - tady je druhá polovina oltáře.
Z chrámu světla získáš část oltáře tak, že nejprve stiskneš správné symboly (viz předchozí příspěvek). Pak skočíš k oltáři uprostřed místnosti a klikneš na hvězdu - tím se otevře komora proti vchodu a přimo proti vchodu do komory je truhlice (s vysokou pastí!) ve které je polovina oltáře:)
stačí?
na Evermoon Island - Grand Temple of the Moon a Grand Temple of the Sun
v Celeste - Grand Temple of the Light - tady je jedna polovina oltáře
v The Pit - Grand Temple of the Dark - tady je druhá polovina oltáře.
Z chrámu světla získáš část oltáře tak, že nejprve stiskneš správné symboly (viz předchozí příspěvek). Pak skočíš k oltáři uprostřed místnosti a klikneš na hvězdu - tím se otevře komora proti vchodu a přimo proti vchodu do komory je truhlice (s vysokou pastí!) ve které je polovina oltáře:)
stačí?
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
- durana
- Sigilan
- Příspěvky: 281
- Registrován: 28.4.2006 20:08
- Bydliště: Earth:/Europe/ Slovakia/Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heroes] Otázky a odpovědi
Diki moc. Mne proste uplne vypadlo ze to je iny chram...quest na povysenie klerika som bral prakticky zaroven s questom na casti oltaru a nejak som si to automaticky spojil
..ale ked som vedel kam mam ist, uz to bola hracka...v tych chramovch bola mizrna obrana a na 50. leveli sli superi k zemi velmi rychlo
...inak mam pocit ze s kvalitnou druzinou a vybavou je hra ku koncu neskutocne jednoducha
..ale ked som vedel kam mam ist, uz to bola hracka...v tych chramovch bola mizrna obrana a na 50. leveli sli superi k zemi velmi rychlo
...inak mam pocit ze s kvalitnou druzinou a vybavou je hra ku koncu neskutocne jednoducha
And if that Mocking Bird don’t sing and that ring don’t shine
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
Re: Might and Magic [MaM]
Potreboval by som poradiť v MM 7. Pridal som sa k Temnej strane. Kto a po splnení akého questu ma naučí základnú dovednosť v temnej mágii. Ďakujem.
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
Re: Might and Magic [MaM]
Quest Ti zadá Archibald Ironfist v Castle Gloaming v The Pit od Deyjou.
Úkol spočívá v projití Breading Zone v Jámě.
Rady jak na to:
probojovat se je téměř vyloučeno, je třeba použít neviditelnost. Skočit do příkopu s behemoty, projít doleva, dke budou lehčí monstra. Ty vyhladit, obnovit neviditelnost (v JZ rohu) a odejít zadem. Pozor na Ancient Behemnoty.
Pro jistotu anglický originál: jump down the pit full of Behemoths. Walk to the left until you get to the easy monsters (Fire Elementals, etc). Start killing them (be sure to cast some protective spells and the Regenerate Spell). After you've killed all fire elementals and all magog's, go to the southwest section. You should be in the green here. Recast invisibility and leave through the backdoor. Watch out for all those Ancient Behemoths
Úkol spočívá v projití Breading Zone v Jámě.
Rady jak na to:
probojovat se je téměř vyloučeno, je třeba použít neviditelnost. Skočit do příkopu s behemoty, projít doleva, dke budou lehčí monstra. Ty vyhladit, obnovit neviditelnost (v JZ rohu) a odejít zadem. Pozor na Ancient Behemnoty.
Pro jistotu anglický originál: jump down the pit full of Behemoths. Walk to the left until you get to the easy monsters (Fire Elementals, etc). Start killing them (be sure to cast some protective spells and the Regenerate Spell). After you've killed all fire elementals and all magog's, go to the southwest section. You should be in the green here. Recast invisibility and leave through the backdoor. Watch out for all those Ancient Behemoths
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."