Stránka 6 z 6

Napsal: 24.2.2007 10:47
od Javor
PA v FT je děsně ultrakůlgejarmor a vůbec se mi nelíbil. Oproti tomu onen "záchodový mužík" vypadá stylově a do celkového vzhledu Falloutu pasuje skvěle.

Napsal: 24.2.2007 12:46
od sevencreature
javor: Zalez zpátky na záchod a nás normální lidi nech na pokoji 8-) :lol:

Re: Fallout Tactics

Napsal: 2.6.2010 21:26
od PostTrauma
Fallout: Tactics měly dost dobrý herní systém a interface. Grafika nebyla zprasená třidéčkem. Bohužel tam bylo dost bugů (v tomhle zachovali tradici) a děj stojí tak trochu za nic. Hrát to podruhé je skoro za trest.

Kdyby F:T měly příběh jako staré F, nebo kdyby původní Fallouty používaly systém F:T, byla by to úplná bomba.

Re: Fallout Tactics

Napsal: 3.6.2010 7:22
od Tarreb
Nikdy jsem to nehrál, pouze jsem to viděl u kámoše, ale přišlo mi dost dobré, jak lze zalehnout, zakleknou a různé jiné
vychytávky - to mi ve F2 dost chybělo.
Třeba si to někdy zahraju.

Re: Fallout Tactics

Napsal: 3.6.2010 10:02
od Carlos
Hodně jako Jagged Alliance, ale s větším důrazem na růst skillů, což motivuje podle mě víc, než zisk nových zbraní. Arsenál je taky příjemně široký, i když zdá se mi, že na JA: Wildfire nemá.

Re: Fallout Tactics

Napsal: 3.6.2010 10:19
od valcik
Pri prvom spustení Tactics som bol trošku sklamaný, pretože som stále dúfal, že hra bude podobná svojim predchodcom - tým myslím nelinearitu príbehu, interakcie s NPC ap.

Keď som si však zvykol na pozmenený herný koncept, hru som si okamžite obľúbil. Súboje, ktoré v Tactics tvoria hlavnú náplň hry, sú tu spracované naozaj výborne. Dokonca sú tu aj prvky, ktoré sú omnoho lepšie, v porovnaní s predošlými časťami - napríklad hliadkujúce jednotky, ktoré chodia po pevne stanovených trasách. Tu som využíval špecialistu na výbušniny, ktorý vyčkal až hliadka odíde a potom nakládol na trasu míny. Keď potom sledujete trojicu ťažkoobrnených supermutantov, ktorí napochodujú rovno do pripravenej pasce, je to paráda. :twisted:

Ako spomenul Tarreb, perfektným prvkom je aj ukrývanie postáv za rôzne prekážky; vďaka tomu sú ťahové súboje veľmi zábavné a prepracované. (zásadne som hral na ťahy, real-time mód som pri bojoch nepoužíval)

Nakoniec je tu featurka "Tough Boy", ktorá sa dá zapínať pri novej hre. Vďaka tomu je funkcia SAVE prístupná len v bunkroch a jednotlivé mapy sa zmenia na naozajstné, drsné bitevné pole - postava musí uvážiť každý svoj krok. :-)

Škoda, že je hra pri väčších mapkách trocha nestabilná (padá to, sakra!), to trocha narušuje skvelú hernú atmosféru.

Re: Fallout Tactics

Napsal: 3.6.2010 11:53
od Carlos
valcik píše:Súboje, ktoré v Tactics tvoria hlavnú náplň hry, sú tu spracované naozaj výborne.
Jediná další věc, která tvoří náplň hry je tak maximálně obchodování a najímání žoldnéřů. Obecně se dá říct, že máme čtyři pilíře - souboje, obchod, najímání správa postav(y). Nic víc ve hře není, nicméně tohle je, myslím, ukázka, že i méně je někdy více.

Re: Fallout Tactics

Napsal: 23.6.2010 12:47
od valcik
Máš recht, Carlos. V Tactics sa autori zamerali na to hlavné - na súboje. Zdá sa mi, že celá hra je koncipovaná s dôrazom na multiplayer, preto tam myslím aj chýba to klasické falloutovské prostredie plné dialógov, či úloh.

Nedávno som si opäť Tactics rozohral a musím svoje predošlé vyjadrenie poopraviť - hra nepadá! :-)
Pár rokov dozadu som mal slabší počítač, vtedy som hral na Celerone 1100A + 512 MB RAM (133 MHz) a pravidelne sa mi stávalo, že ak som rozmiestnil vojakov po mape v rôznej výškovej úrovni (myslím tým poschodia/suterény), hra sa zosypala. Dnes mám výkonnešjí procesor, väčšiu ramku a program je nádherne stabilný, beží spoľahlivo a bez problémov aj na najvyššom rozlíšení. Hurá!

Napsal: 23.6.2010 14:46
od Carlos
Bohužel jsou ale místa, kde hra padá o sto šest. Napadá mě uložení v třetí misi (alespoň myslím), pokud stojíš v zákopu. Hra spadne a uložená pozice nepůjde načíst. Takových pandořiných skříněk je víc.

Přesto je pravda, že narozdíl od starších bratříčků má s technikou mnohem méně potíží. Myslím si, že v Tacticsech se v podstatě ani nemá co podělat.

Re: Fallout Tactics

Napsal: 25.6.2010 9:56
od valcik
..ech, objavil som jednu takú podpásovku:
Keď používate režim "Tough Guy" spoločne s ťahovým systémom boja a prehrabávate inventár vo vozidle, hra sa zosype, ak na vás niekto v takej chvíli zaútočí.
Javor píše:Právě sneak v kombinaci s APA je naprosto smrtící zbraň, protože umožňuje dostat se do likvidační vzdálenosti a ustát těch pár ran, než vše kolem popadá mrtvé. Je to mnohem méně náročné na stimpacky než ostřelování z dálky. A elegantnější ;-)
Presne tak. Okrem toho je v Tactics zahrnuté pravidlo, ktoré som si v pôvodnom Falloute nevšimol: ak zaútočíte v režime plíženia, útočník má navýšenú šancu na kritický zásah. Stačí sa teda s browningom priplížiť na vzdialenosť účinného dostrelu a rozpútať masaker.

Práve preto som si obľúbil Briana, ktorý sa dá naverbovať už v úvode hry. Má trait "Fastshot", talent na plíženie a ak mu perkami vylepšíte inteligenciu a vnímanie o jeden bod, môže získať aj "Bonus rate of fire". Potom sa dokáže plížiť a so svojimi 9AP vypáli tri dávky z browningu v priebehu jediného kola - hohó! :twisted:

Re:

Napsal: 8.11.2010 12:19
od diskuzator
drake127 píše:já narážel na to, kde bereš ty anglický názvy, když máš profesionální českou verzi :?:
no ale přece jsem všichni stejně rozuměli, nebo ne? já taky používám furt anglický obraty. :)