Stránka 1 z 1

Držení postavy

Napsal: 4.12.2006 8:30
od Calvera
Nikde jsem to nenašel, tak to zkusím takhle.
Hraju BG1 Tutu a mám problém, jak je to s držením postavy? Když mě zasáhne třeba Ghast, tak je to prakticky autoLoad, neboť držená postava už se z toho nedostane, kouzlo na zrušení ještě nemám a nepomůže ani vyspání se, je tohle (narozdíl od BG2) časově neomezené???

Napsal: 4.12.2006 10:20
od AlieN
Myslím že nekonežné zadržení je bug - normálně by mělo stačit chvilku počkat nebo se vyspat, ale i mě se už párkrát stalo že se z toho postava nedostala ani po několika dnech čekání a spaní.

Napsal: 4.12.2006 10:24
od Calvera
Hmmm, to je na prd. A dá se to nějak opravit??? Nebaví mě to furt načítat jak idiot, krom toho, že si bojovník v takovém souboji ani neškrtne :-(

Napsal: 4.12.2006 11:08
od Valgard
Oplatí sa zvýšiť nejakým sposobom záchranné hody. Použij napr. kňažské modlitby, alebo lektvary. Skvelý je napr lektvar voľného pohybu, alebo dobrý je aj lektvar nezranitelnosti. Je to taký modro-červený lektvar, po vypití ktorého by mali byť všetky záchranné hody automaticky úspešné. Ja som to použil napr v tej krypte s tromi truhlami, kde su traja ghasti. Vypil som lektvar, viezol s jedným bojovníkom a vysekal ich.

Možeš skúsiť použiť aj klerikovo (paladinovo) odvrátenie nemŕtvych a ustrieľať ich z diaľky, i keď ustrieľať ich z diaľky možes aj bez odvracania :). Je veľa možností ako to riešiť.

Napsal: 4.12.2006 11:17
od Calvera
Valgard: Jj, pokud to jde, tak střílím zdálky, resp. v družině mám jen jednoho klasického bojovníka a toho právě používám jako takový štít (volavku). Takže mě celkem irituje, když tam jen tak stojí a nechá se osekávat (okousávat... doplň dle situace) :evil:

Napsal: 4.12.2006 12:31
od Valgard
Riešenia tvojho problému som ti napísal. Ako sa zariadiš, to je už len na tebe :). Tiež som to hral vetšinou na jedného bojovníka vpredu a zvyšok so strelnými zbraňami. Nemal som ale nejaké výraznejšie problémy s tým ako to popisuješ ty.

Napsal: 4.12.2006 12:43
od Calvera
Však já vím, takže prostě se bojovník (v mém případě Minsc) promění v Zátopka a běhá kolem potvor, aby neútočily na střelce, kteří je potom v pohodě oddělají, resp. pokud mám čas, tak zapletení a popravčí četa :twisted:

Napsal: 8.12.2006 8:48
od Calvera
Valgard: Tak to fakt funguje. Požehnání, žalm a i když mě ten šmejd zasáhl, tak mě jenom zranil a měl smůlu, žádné držení :-)

Napsal: 13.12.2006 13:38
od Mecker
Později taky najdeš meč Zhoubu pavouků, který dává volnou akci, či prsten volné akce.

Napsal: 13.12.2006 14:55
od Calvera
Nejsou to náhodou věci z dvojky??? Tam vím, že to bylo.

Napsal: 13.12.2006 14:58
od yenn
Calvera: Zhouba pavouků je z jedničky (a z modu Unfinished Business), Prsten volné akce je afaik v obou dílech.

Napsal: 13.12.2006 15:02
od Calvera
Hmmm, mody instalované nemám, ale na ten prsten se těším :-)

Napsal: 13.12.2006 15:42
od AlieN
Zhouba pavouků je v normální nemodové jedničce.

Napsal: 14.12.2006 9:08
od Valgard
Tie veci tam síce sú, ale získa ich pomerne neskoro, hlavne ten prsteň (teda ak nepojde len po hlavnej línii). V tej dobe už potvory ako ghoul a ghast nerobia problémy.

Inak tie predmety majú aj jednu malú nevýhodu. Rušia totiž efekt z tých topánok na rýchlosť (tlapy geparda myslím), u oleje rychlosti a kúziel zvyšujúcich rýchlosť som si nie istý. Neviem či používaš tieto topánky u Minsca, ale ja som mu ich dal, aby sa čo najrýchlejšie dostal k strelcom a mágom.

Napsal: 14.12.2006 11:38
od Calvera
Zhoubu pavouků jsem získal včera (to je ale náhoda) a byl jsem nadšený jak malé děcko, že je to obouručák :-)