Stránka 3 z 4

Napsal: 8.1.2007 20:40
od drake127
1) Samozřejmě, jen je to vysoce nepravděpodobné. Já hodil už 103.
2) Nechává 1. hodnotu, ale moc věcí nebrání to předělat - nějaké věci musí zbýt do dalších verzí (zkoušek).

Napsal: 8.1.2007 21:05
od Sniper
Ok... a co planujes este pridat? :twisted:

Napsal: 9.1.2007 16:37
od Tokkar
Takže se mi to už taky povedlo rozchodit a je to zajímavá utilitka.
Funguje to snad bez problémů.

Určitě bych k tomu dodělal alespoň minimální dokumentaci draku,aby někdo za čas vůbec věděl, co a jak spustit.

No a pak jsem tu ještě chtěl vyjádřit ke smyslu aplikace jako takové.
Ono tak nějak nabourává samotný princip RPG.
Není umění něco uhrát s bohem, ale s obyčejnou šmudlou.
No a tahle aplikace produkuje bohy.

Pak je tu ještě další pohled.
Bude-li chtít někdo boha, jak víme může použít nějaký ten Keeper a dosaáhne téhož a možná rychleji a detailněji.

Ale tys to měl hlavně do školy, takže doufám, že dostaneš zápočet. ;-)

2 sniper: maximum je 6*18 = 108

Napsal: 9.1.2007 16:48
od drake127
Bůh či Šmudla toť otázka. No, já si myslím, že ti, kdož chtějí cheatovat již mají lepší prostředky jak toho dosáhnout. Mě totiž vždycky zajímalo, kolik se tak dá "poctivě" hodit a jak se to liší u jednotlivých povolání, takže jsem jako ten Nobel, co vynalezl dynamit :-).
A upřímně, pokud chce člověk hrát třebas s co nejmenším (< 1) počtem loadů, každý bodík se hodí. Takže jsem pro powergamery vytvořil další alternativu.

Záleží na každém, jak ji využije a jak ho to bude nejvíc bavit. Třeba já si naházím co nejvíc a pak ubírám, aby ty staty byly pěkné pro oko (rozuměj rozmanité). Osobně nemám nic proti godlike postavám, ale mít šest devatenáctek je prostě ošklivé.

Napsal: 10.1.2007 8:01
od Tokkar
Napadlo mě jedno použití draku.
Třeba při multiplayeru se kluci parkrát dohadovali, jak nabušenou postavu vezmou do party.
Takže předpokládejme, že se dohodnou, že berou postavy se součtem 90 nebo postavy, které se nahází do 10 házení.
To bylo ale chtělo rozšířit Erinyi o tyto možnost nastavení, to jest buď cílovou hodnotu součtu nebo cílový počet házení.

Napsal: 10.1.2007 13:52
od Sniper
Hm, myslim, ze jak uz Drake rekl: musi mu neco zbyt do dalsich zkousek :lol:

Napsal: 29.1.2007 22:43
od Boldar
Chtěl bych si prográmek Erinye stáhnout, ale nejde mi to. :oops:

Napsal: 29.1.2007 22:49
od drake127
Boldar píše:Chtěl bych si prográmek Erinye stáhnout, ale nejde mi to. :oops:
Se ti jen zdá... ;-)

Vlasák: Jinak se mi podařilo namapovat paměťový prostor BG2 a dumpnout ho. Bylo toho asi 180 MB. Nakonec se mi ty hodnoty podařilo najít, ale naneštěstí po restartu hry byly úplně někde jinde (jiná page, jiná velikost, jiné okolí). Bohužel o správě paměti nevím tolik, abych tam vypozoroval nějaký řád...

Napsal: 30.1.2007 14:06
od Tokkar
Boldar píše:Chtěl bych si prográmek Erinye stáhnout, ale nejde mi to. :oops:
Mě to šlo a jde bez problémů. Takže chyba bude spíše na tvé straně.

Napsal: 30.1.2007 14:25
od Boldar
Už ho mám, ale včera večer mi to nešlo kolem 22:00. :-P

Re: Tool: Erinye

Napsal: 13.1.2008 17:38
od Bhaall
Mě to nefaká :( píše to : Cannot start automated rolling. Check if game window is visible

Re: Tool: Erinye

Napsal: 26.1.2008 17:22
od drake127
Bhaall píše:Mě to nefaká :( píše to : Cannot start automated rolling. Check if game window is visible[/qu[te]
Takže ověřit
a) verzi hry (co je to vůbec za hru)
b) jak to máš poskládaný ve windows (tj. jestli jsou staty viditelné)
c) Jestli tam vůbec máš otevřenou obrazovku se staty
d) jestli staty mají pod sebou jednu dlouhou linku (a pod ní různé tečky - binární reprezentace čísla)
e) jestli nemáš modifikované GUI.

Re: Tool: Erinye

Napsal: 26.1.2008 19:45
od Bhaall
GUI upravený mám.

Re: Tool: Erinye

Napsal: 27.1.2008 2:50
od drake127
Bhaall píše:GUI upravený mám.
Potom máš pravděpodobně změněné pozice jednotlivých statů (mám tam jen minimální přesah pro hledání), takže GUI se zbav a mělo by to fungovat.

Re: Tool: Erinye

Napsal: 25.3.2008 9:12
od drake127
Vytvořil jsem experimentální build 1.1.0.34, zveřejňovat jej zatím nebudu, protože je nutné provést ještě mnoho testů a některé věci jsou (do vyřešení s autory BG1Tutu) natvrdo v kódu, ale můžete se těšit na následující:
- opravena špatná funkce pod rozhraním Windows Vista Aero (volání GetPixel pod ním totiž běží asi 10000× pomaleji), zároveň by se tím měly vyřešit problémy s chybně vysokými hody,
- konkrétnější chybové hlášky,
- experimentální podpora EasyTutu a Tutu GUI (jsou teď dva modely, jak to budu řešit - ten škaredý mi už běží)
- lepší kontrola vláken a procesů
- korektní obnova nastavení hry (tady si ještě hraju s myšlenkou udělat úpravu fontů pomocí WeiDU, aby i v případě pádu aplikace šly tyto snadno odinstalovat manuálně),
- možnost měnit různá vnitční nastavení programu (offsety fontů i adresy a titulky aplikací), takže bude možné v případě cizáckého GUI stále aplikaci použít.

Nová verze bude vyžadovat Windows 2000 SP4 a vyšší.