Warrenovky
Moderátor: sevencreature
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem na tip některých sigilanů (tímto děkuji ) vyzkoušel System Shock 2 a dnes (cca po týdnu) jej dohrál. Mé dojmy...
Hra je tuším z r99, což se na grafice dost podepsalo, lokace jsou ještě docela pěkné, s modely je to už o dost horší, nicméně na svou dobu je to pěkná hra a pořád se na to dá koukat. Po DE jsem se už bál, že nějaký rozsáhlejší rpg systém nemůže spolu s akční hrou fungovat, SS2 mě však přesvědčil o opaku. Je tu sice pár neduhů (mezi nimi i můj oblíbený; čím lepší skill tím účinější střely ), ale nebijí tak do očí jako v DE. Systém je opravdu bohatý a rozvětvený, takže je zase více možností, jak hru hrát, rozdělení různých kategorií a dovedností mi přišlo téměř bezchybné (snad bych jen sloučil repair a maintenance). Psionika byla zajímavá, ale přesto jsem se raději soustředil na konvenčnější zbraně, využil jsem z ní pouze bonus k CYB (hack, repair atd.) a "slabší" regeneraci. Přeci jen raději držím v ruce pořádnou flintu než nějakou pochybnou ocelovou kouli .
I když ke zbraním mám taky námitky, ty první (hasák, pistole, brokovnice), byly víceméně takové klasiky a ajko takové byly opravdu super (tyhle prostě fungují snad vždycky ), ale u laserové pistole, rapíru a pušky bych už to ukončil. Granátomet byl zoufale nepoužitelný (ani nevím, k čemu tolik druhů munice, když všechny byly na to samé... na nic), emp puška a fusion cannon velké zklamání (pomalé střely, ještě méně účiné než klasické mechanické zbraně; navíc proti některým odolným nepřátelům neměli šanci), crystal shard byl odporný (jako další exotické zbraně, ještě jednu jsem zkusil a raději jsem stočil svou pozornost jinam). Ke konci už jsem si vystačil víceméně pouze s vylepšenou Assault Rifle, Psi Ampem a FCannonem (na likvidaci vajíček, nebudu přece používat pušku ). Ocenil bych taky více munice - odolnější nepřátele, takhle jaksi nebyl prostor na adrenallinovější přestřelky (automatický mód mi přišel vyloženě jako plýtvání munice); ono je taky docela divné když bitevní robot po čtyřech střelách z pušky exploduje, o tom, že se mi jej podařilo umlátit hasákem (zoufalý nedostatek munice ) nemluvě. Hrál jsem na medium, ale nepočítám, že s vyšší obtížností by přibyla i munice... Co se týče AI, ta je dementní dost, kolektivní vědomí mají nepřátelé možná v záznamech, ne však ve hře, avšak vzhledem k tomu, že SS2 není stealth ale survival, kde proti vám stojí banda mutantů, to zas tak nevadí, jinak nepřátelé až na pár vyjímek (opice ...) v pohodě. Co mě potěšilo je, že se nedostavila žádná frustrace z akce jako v DE. Jinak způsob hackování, modifikace atd. působí na první pohled trochu divně, ale nakonec byl docela fajn. Co se týče jiných itemů, některé sice naprosto postradatelné, ale třeba takový gamepig byl skvělý nápad .
Atmosféra je pak opravdu parádní, hráč nemá obnovenou paměť, takže si skoro nic nepamatuje a všechno se dozvídá až v průběhu hry. Nikdy nezapomenu na zběsilé pobíhání s hodně poškozenou brokovnicí a pár náboji. To opravdu nemělo chybu. Hodně na tom má zásluhu ozvučení. Především zlověstný zvuk chůze kybernetické ženy je naprosto suber, běhal mi mráz po zádech. Hudba v pohodě, sice ne tak výrazné skladby jako v DE, ale zásluhu na atmosféře určitě má, vzpomínám hlavně na jednu dost nevýraznou skladbu - jen takový pravidelně se opakující zlověstný zvuk, jako vystřižený z vetřelce - spolu s ozývajícími se nepřátely a především přehrávanými záznamy již zeznulých členů posádky (nejpůsobivější byly ty poslední ) to vytváří atmosféru vskutku řádně hustou .
Délka hry tak akorát, jen poslední levely byly docela slabé (ale naštěstí krátké), a finálový souboj jsem čekal tužší (resp. delší), ne že bych si to hackování pod palbou neužíval . Můj verdikt je ale určtě dost kladný, i přes ty nedostatky má hra co nabídnout a její hraní je skvělý zážitek .
Hra je tuším z r99, což se na grafice dost podepsalo, lokace jsou ještě docela pěkné, s modely je to už o dost horší, nicméně na svou dobu je to pěkná hra a pořád se na to dá koukat. Po DE jsem se už bál, že nějaký rozsáhlejší rpg systém nemůže spolu s akční hrou fungovat, SS2 mě však přesvědčil o opaku. Je tu sice pár neduhů (mezi nimi i můj oblíbený; čím lepší skill tím účinější střely ), ale nebijí tak do očí jako v DE. Systém je opravdu bohatý a rozvětvený, takže je zase více možností, jak hru hrát, rozdělení různých kategorií a dovedností mi přišlo téměř bezchybné (snad bych jen sloučil repair a maintenance). Psionika byla zajímavá, ale přesto jsem se raději soustředil na konvenčnější zbraně, využil jsem z ní pouze bonus k CYB (hack, repair atd.) a "slabší" regeneraci. Přeci jen raději držím v ruce pořádnou flintu než nějakou pochybnou ocelovou kouli .
I když ke zbraním mám taky námitky, ty první (hasák, pistole, brokovnice), byly víceméně takové klasiky a ajko takové byly opravdu super (tyhle prostě fungují snad vždycky ), ale u laserové pistole, rapíru a pušky bych už to ukončil. Granátomet byl zoufale nepoužitelný (ani nevím, k čemu tolik druhů munice, když všechny byly na to samé... na nic), emp puška a fusion cannon velké zklamání (pomalé střely, ještě méně účiné než klasické mechanické zbraně; navíc proti některým odolným nepřátelům neměli šanci), crystal shard byl odporný (jako další exotické zbraně, ještě jednu jsem zkusil a raději jsem stočil svou pozornost jinam). Ke konci už jsem si vystačil víceméně pouze s vylepšenou Assault Rifle, Psi Ampem a FCannonem (na likvidaci vajíček, nebudu přece používat pušku ). Ocenil bych taky více munice - odolnější nepřátele, takhle jaksi nebyl prostor na adrenallinovější přestřelky (automatický mód mi přišel vyloženě jako plýtvání munice); ono je taky docela divné když bitevní robot po čtyřech střelách z pušky exploduje, o tom, že se mi jej podařilo umlátit hasákem (zoufalý nedostatek munice ) nemluvě. Hrál jsem na medium, ale nepočítám, že s vyšší obtížností by přibyla i munice... Co se týče AI, ta je dementní dost, kolektivní vědomí mají nepřátelé možná v záznamech, ne však ve hře, avšak vzhledem k tomu, že SS2 není stealth ale survival, kde proti vám stojí banda mutantů, to zas tak nevadí, jinak nepřátelé až na pár vyjímek (opice ...) v pohodě. Co mě potěšilo je, že se nedostavila žádná frustrace z akce jako v DE. Jinak způsob hackování, modifikace atd. působí na první pohled trochu divně, ale nakonec byl docela fajn. Co se týče jiných itemů, některé sice naprosto postradatelné, ale třeba takový gamepig byl skvělý nápad .
Atmosféra je pak opravdu parádní, hráč nemá obnovenou paměť, takže si skoro nic nepamatuje a všechno se dozvídá až v průběhu hry. Nikdy nezapomenu na zběsilé pobíhání s hodně poškozenou brokovnicí a pár náboji. To opravdu nemělo chybu. Hodně na tom má zásluhu ozvučení. Především zlověstný zvuk chůze kybernetické ženy je naprosto suber, běhal mi mráz po zádech. Hudba v pohodě, sice ne tak výrazné skladby jako v DE, ale zásluhu na atmosféře určitě má, vzpomínám hlavně na jednu dost nevýraznou skladbu - jen takový pravidelně se opakující zlověstný zvuk, jako vystřižený z vetřelce - spolu s ozývajícími se nepřátely a především přehrávanými záznamy již zeznulých členů posádky (nejpůsobivější byly ty poslední ) to vytváří atmosféru vskutku řádně hustou .
Délka hry tak akorát, jen poslední levely byly docela slabé (ale naštěstí krátké), a finálový souboj jsem čekal tužší (resp. delší), ne že bych si to hackování pod palbou neužíval . Můj verdikt je ale určtě dost kladný, i přes ty nedostatky má hra co nabídnout a její hraní je skvělý zážitek .
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Má ta hra několik nedostatků - jak píšeš - které se ale vesměs nedotýkají hratelnosti. Ale příběh a především atmosféra jsou natolik fantastické, že přebijí všechno. V tomhle jsem ani po letech nepotkal hru, která by SS2 konkurovala. Snad jen Blood se mu blíží.
Ta grafika, ač technicky ne nejdokonalejší, se k té hře ale skvěle hodí - taková chladná, strojová, strašidelná.
Nu, zkrátka jak píše KOFi, vítej do klubu!
KOFi: Nejlepší vážně bude pořídit si nějaké staré PC... Pak si budeš moci zahrát i System Shock 1 a miliardu dalších fatastických věcí bez problémů. I když na SS2 by stačilo jen rozdělit disky a na jeden dát Win 98.
Ta grafika, ač technicky ne nejdokonalejší, se k té hře ale skvěle hodí - taková chladná, strojová, strašidelná.
Nu, zkrátka jak píše KOFi, vítej do klubu!
KOFi: Nejlepší vážně bude pořídit si nějaké staré PC... Pak si budeš moci zahrát i System Shock 1 a miliardu dalších fatastických věcí bez problémů. I když na SS2 by stačilo jen rozdělit disky a na jeden dát Win 98.
Všetko sú to skvosty. Gamedesign je proste úžasný. Trošku ma mrzí, že kvalita novších pokračovaní klesá (viď DeusEx2 a T3).
7C: na SS2 vyšiel mod, ktorý upravuje grafiku. Myslím, že sa to volá SS2 Ressurection, ale nie som si istý . Bol aj na jednom Level DVD.
7C: na SS2 vyšiel mod, ktorý upravuje grafiku. Myslím, že sa to volá SS2 Ressurection, ale nie som si istý . Bol aj na jednom Level DVD.
"Das einzige Mittel gegen den Verstand zusiegen ist Stärke und Angst." Adolf Hitler, Mein Kampf
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Tak ten Rebirth nevypadá špatně (screeny + download), ale docela znatelně zvyšuje HW náročnost. Modely jsou pěkné, ale - s veškerou úctou k autorovi - nemůžu se zbavit dojmu, že mi do té hry prostě nesedí, a nová podoba některých nepřátel se mi navíc nezamlouvá (midwife). Navíc je to opravdu beta, takže některé modely pro změnu chybí úplně, někteří nepřátelé jsou tudíž neviditelní (opice, výbušný robot).
Chtělo by to spíše mod upravující celkové pojetí zbraní zbraní, ale takový nejspíše neexistuje.
Chtělo by to spíše mod upravující celkové pojetí zbraní zbraní, ale takový nejspíše neexistuje.
Naposledy upravil(a) MCZ dne 26.7.2006 2:42, celkem upraveno 1 x.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Mě by spíš lákal tenhle mod:
http://www.strangebedfellows.de/index.p ... topic=22.0
No ale SS2 jsem ještě nehrál
http://www.strangebedfellows.de/index.p ... topic=22.0
No ale SS2 jsem ještě nehrál
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
V příštím Levelu 145 (na stáncích 19. října) vyjde jako plná hra Deus Ex: Invisible War
Naposledy upravil(a) yenn dne 22.9.2006 15:02, celkem upraveno 1 x.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Tuto hru sice nemam rad, ale aj tak si level kupim ... je to pokracovanie hry, ktoru mam . A mozno tam pridaju nejake patche\updaty\pluginy ... proste hocico s cim bude hra hratelna.yenn píše:V příštím Levelu 145 (na stáncích 19. října) vyjde jako plná hra Deus Ex: Invisible War
edit: MCZ: bol to prepadak. Niekto nedokaze pochopit, ze urcite hry sa nemaju vyvijat pre pc a zaroven aj pre konzole.
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
- Zakat
- Sigilan
- Příspěvky: 940
- Registrován: 25.6.2006 19:19
- Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
- Kontaktovat uživatele:
Kámoš hrál a dohrál a byl rozčarován.Prý mají všechny zbraně jeden druh nábojů a úplně vymizeli zkušenosti za vedlejší úkoly a mnoho z nich nemá ani smysl plnit.RPG systém v Deus Ex 1 byl jednoduchoučký a kamarádovi ani nepřišel jako potřebný.Po dohrání dvojky zjistil, že má přece jen něco do sebe...ale z hlediska příběhu prý výborné.MCZ píše:eh, nebyl to propadák?
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...